A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en kerro:www.toholampi.fi/index.php?id=254
mutta tästä voit laskea omasi. Elatusmaksu lasketaan tuloihin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ahaa... Laskurilla kun laskin niin mun pitäisi maksaa joku 30 euroa kuussa ja vaikutti todella pieneltä summalta ja vaikuttaa edelleen... Minulla on kyllä useampi lapsi, mutta vain yksi hoitoikäinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ahaa... Laskurilla kun laskin niin mun pitäisi maksaa joku 30 euroa kuussa ja vaikutti todella pieneltä summalta ja vaikuttaa edelleen... Minulla on kyllä useampi lapsi, mutta vain yksi hoitoikäinen.
Jos olet yh, niin elarit ja muistaakseni lapsilisäkin oli tuloa. Lapsilisästä en ole aivan varma. Elarit lasketaan aina tuloksi, vaikka meilläkin isä ei paljoa maksellut. Ehkä niitä joskus takautuvasti sai.
Alkuperäinen kirjoittaja hilma:No aika pieni bruttopalkka sinulla ap mikä se mahtaa olla, itse matalapalkkaisena maksan yli 100 e kuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ahaa... Laskurilla kun laskin niin mun pitäisi maksaa joku 30 euroa kuussa ja vaikutti todella pieneltä summalta ja vaikuttaa edelleen... Minulla on kyllä useampi lapsi, mutta vain yksi hoitoikäinen.
Alkuperäinen kirjoittaja hilma:No aika pieni bruttopalkka sinulla ap mikä se mahtaa olla, itse matalapalkkaisena maksan yli 100 e kuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hilma:No aika pieni bruttopalkka sinulla ap mikä se mahtaa olla, itse matalapalkkaisena maksan yli 100 e kuussa.
1700 euron kk-palkalla laskin... Siihen olen laskenut jo lomakorvaukset sun muut mukaan. Siihen jos lisään sit vielä minimi-elarit niin eipä toi summa kauhean korkeaksi kasva.
Kaveri maksoi joskus aikanaan yhden lapsen yksinhuoltajana 60 euroa kuussa...
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tuo Toholammen laskuri ei kyllä anna oikeaa tulosta. Laitoin kokeeksi että perheessä on 1 hoitoikäinen ja kaksi muuta alle 18v lasta, tuloja 2800 euroa. Laskuri antoi hoitomaksuksi 195,96 euroa. Tuon toisen linkin mukaan maksu olisi nyt 94 euroa (nelihenkinen perhe, bruttotulot 2800 euroa).
Onkohan tuo laskuri jämähtänyt aikaan, jolloin perheen kokoon ei otettu huomioon kuin päivähoitoikäiset lapset?
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja en kerro:www.toholampi.fi/index.php?id=254
mutta tästä voit laskea omasi. Elatusmaksu lasketaan tuloihin.
Ja täällä on ensi elokuussa voimaan astuvat tulorajat hoitomaksuissa:
http://www.mantsala.fi/sosiaali-ja-terveyspalvelut/paivahoito-ja-esiopetus/paivahoitomaksut
Yksinhuoltajien päivähoitomaksut lasketaan kyllä epäreilusti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tuo Toholammen laskuri ei kyllä anna oikeaa tulosta. Laitoin kokeeksi että perheessä on 1 hoitoikäinen ja kaksi muuta alle 18v lasta, tuloja 2800 euroa. Laskuri antoi hoitomaksuksi 195,96 euroa. Tuon toisen linkin mukaan maksu olisi nyt 94 euroa (nelihenkinen perhe, bruttotulot 2800 euroa).
Onkohan tuo laskuri jämähtänyt aikaan, jolloin perheen kokoon ei otettu huomioon kuin päivähoitoikäiset lapset?
http://elomake.novogroup.com/modules/form3/show_form.asp?id=BB42CE5A03974EFDBF9DBBEB3C4B4062
Entäs tuolla?
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tuo Toholammen laskuri ei kyllä anna oikeaa tulosta. Laitoin kokeeksi että perheessä on 1 hoitoikäinen ja kaksi muuta alle 18v lasta, tuloja 2800 euroa. Laskuri antoi hoitomaksuksi 195,96 euroa. Tuon toisen linkin mukaan maksu olisi nyt 94 euroa (nelihenkinen perhe, bruttotulot 2800 euroa).
http://elomake.novogroup.com/modules/form3/show_form.asp?id=BB42CE5A03974EFDBF9DBBEB3C4B4062
Entäs tuolla?
Tämä laskee oikein.