Hae Anna.fi-sivustolta

Matc.com varoitus

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä karvaasti kokenut, 28.04.2010.

1. karvaasti kokenut Vierailija

match.com on huijausta. Sen tarkoituksena on kerätä vain luottokorttien tietoja.
    Palvelu maksaa satoja euroja vuodessa.
    Profiilit ovat väärennettyjä.
    Ja palvelusta on vaikea päästä eroon.
    Käyttämäni sähköpostikin meni käyttökelvottomaksi roskapostien takia.

2. tyytyväinen Vierailija

Mäkin olin match.comissa tossa pari vuotta sitten. Mun kokemus oli päinvastainen. Musta siellä oli tosi kivoja ihmisiä (paljon paremmin ja enemmän, kun muilla sivustoilla missä oon käyny) ja kävin muutamilla kivoilla treffeilläkin. Maksoin 3kk, jonka jälkeen lopetin, koska löysin rakkaan (muuta kautta tosin sitten viimein). Sen jälkeen ei ole tullut postia, eikä laskuja.

3. eräs Vierailija

Sama positiiviinen kokemus... Olin sivustolla myös sen 3kk. Tapasin monia mukavia miehiä - mihinkään feikkiin en törmänny. Ja eroaminen sujui ihan jouhevasti. Ei ongelmia.

4. mikä on totuus Vierailija

Ihmetyttää kun noista deittipalveluista saa lukea aivan vastakkaisia kokemuksia, toisten mukaan ovat olleet pelkkää rahanmenoa ja muitakin ongelmia tullut ja toisten mukaan pelkkää hyvää.

5. tii Vierailija

Höpö höpö, mahdatko nyt sekoittaa johonkin toiseen sivustoon? Olen ollut pariin otteeseen Match.comin asiakkaana, eikä se mitään satoja euroja vuodessa maksanut. Olisiko kolme kuukautta ollut 29 euroa??? Tapasin useita miehiä ja kaikki olivat asiallisia ja sitä, mitä sanoivatkin olleensa. Palvelusta on niin helppo päästä eroon, että senkun vaan ilmoittaa lopettavansa ja se on siinä. Olen muuten nykyään naimisissa sivuilta löytämäni aivan upean tyypin kanssa.

6. baarihai Vierailija

Ei se taida kovin hyvä seuralaisenhakukeino sitten olla jos eroaminenkin sujuu mukavasti. Minä uskon rafloista löytäväni miekkosen.

7. ulriikka22 Vierailija

Seurahaku.fi on taatusti turvallinen ja kotimainen vaihtoehto, eikä maksa mitään.

8. Hippi-Henkka Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Okei, kokeillaan tuotakin, mutta nuo uudet palvelut on aluksi niin hiljaisia ja saattavat sellaisiksi jäädäkin.

Kannattaa myös kokeilla sellaista palvelua kuin Zoosk. Aloin käyttää sitä facebookin kautta tuossa. Lahjoitin jo virtuaalilahjan yhdelle suomalaiselle naiselle ja kirjoitin yhdelle ulkomaalaiselle. Säpinää!

9. ryyti Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    mitä mieltä olette date.net:stä?

10. vierailija Vierailija

Match. com sivuilla on paljon rikollisia huijareita. Siitä minulla on karvaat kokemukset ja poliisitutkinta käynnissä. Ilmoitin asiakaspalveluun rikollisesta Max 57v. Helsingistä, mutta siellä tämän veikkonen profiili on edelleen etsimässä uusia uhreja. Mies on estänyt minulta pääsyn profiiliinsa, eikä asiakaspalvelu tee mitään. Naiset, varokaa Maa-alue rikollista!391

11. vierailija Vierailija

Max nimeä käyttävää rikollista

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus