Eli varasin tänään paketti matkaa perheelle. Matka sisältää laivayöpymisen ja hotellimajoituksen (aamupaloinen ja illallisineen), sekä paikallisen huvipuiston. Rouva joka teki tilausta siellä linjan toisessa päässä oli virolainen. Koska pakettitarjous rakennettiin meidän tarpeiden pohjalta niin taisin puota huuno suomen takia jossain vaiheessa kärryiltä. Myyjä sanoi, että matka on varattu esim. 16.7-26.7 välisenä aikana, mutta hotellista ei ole vielä varmuutta. Hän lähettää minulle tilausvahvistuksen sähköpostitse, jos ja kun hotelli järjestyy. Kuitenkaan tilausvahvistusta ei ole tullut etenkään, kun puhelu päättyi ennen kuin ko. rouva edes kysyi koko sähköposti osoitetta. No puhelin numeron hän kyllä kysyi, mutta ainakaan tänään ei ole mitään sieltä kuulunut. Te jotka olette varanneet matkoja, kuinka kauan odottaa sitä tilausvahvistusta ja laskua (nääs rouva ei ottanut edes osoitetta). Vai kannattaisiko minun vaan alkaa kyselemään joltain muulta firmalta jotain vastaavanlaista paketti matkaa. Minulla on siis matkan ajankohta tiedossa, mutta en tiedä edes aikatauluja, kun palveleva rouva lopetti puhelun. Ei ole kyllä kovin turvallinen olo lähtee moiselle matkalle lasten kanssa.
Jos kysyn tarjousta muulta firmalta, ja se kaivattu tilausvahvistus saapuisikin niin mitäs sitten... Joudunko maksamaan jonkin osan silti matkasta, sillä varaushan siitä kuitenkin on tehty?