Matkalle...!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sharina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sharina

Vieras
Laskettu aika on huhtikuun lopulla, ja marraskuun puolessa välissä olisi tarkoitus lähteä isolla porukalla kahdeksi viikoksi etelän aurinkoon, joko dominikaaniseen tasavaltaan tai thaimaaseen.

Onko kenellä kokemuksia pienen vauvan kanssa matkustamisesta noinkin kauas ja pariksi viikoksi? Kannattaako matkaan lähteä, minkälaisin varustein yms...

Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan. ;)

Käytiin ennen lapsia dominikaanisessa tasavallassa, Sosuassa. Muistan siellä lennolla erään sylivauvan, joka itki varmaankin puolet koko 14 tunnin lentomatkasta, siinä oli kanssamatkustajat varsin pingottuneita saati sitten se äiti-raukka... välilaskukin oli meno tai paluulennolla saaren itäkärjessä. Huh, itse en lähtisi, mutta tosi paljonhan ihmiset matkustelee vauvojen kanssa vailla huolen häivää. Näistä kohteista valitsisin thaimaan, ainakin sosuan hygieniataso oli vielä 90-luvulla kuollut rotta keskellä turistiväylää, kuoppaisia 'katuja' yms. yms.
Hyvää matkaa, jos olette lähdössä!

Itse en ottaisi riskiä pienen vauvan kanssa, mutta jos vauva elää vain rintamaidolla, mikäs sen helpompaa matkaseuraa. Mutta matkaa varatessa kun ei koskaan tiedä mitä se arki on sitten sen nyytin jo ollessa rinnalla... :/ Minä pitäisin vauvani visusti täällä pohjolassa, kunnes täyttää vuoden.

Yhteistyössä