Matkalta kotiin

  • Viestiketjun aloittaja Avovaimo70
  • Ensimmäinen viesti
Avovaimo70
Mies tulee pitkältä reissulta takaisin kotiin ja olen niin superonnellinen!
Mietin kauheasti millä voisin yllättää iloisesti! Viimeksi askartelin oveen ison kyltin ""tervetuloa kotiin"", oli tosi liikuttunut.
Ei mitään kynttilä-illallis-romantikkaa, vaan jotain iloista ylläriä.

Jotain idiksiä? Kiitos etukäteen!
 
:O
""Viimeksi askartelin oveen ison kyltin ""tervetuloa kotiin""
lisäksi vaikka ilmapalloja,serpentiiniä,ville vallaton jätskiä...
joo ettei vaan ollut häkeltynyt avovaimon pikkuaskarteluista
 
Lalla
Meillä tuli mies eilen kotiin viikon reissulta ja hyvä kun kengät ehti riisua niin jopa tuli munaa mekkoon... ja myöhemmin uusiksi. Annat vaan reilusti pimpsaa, siinä se.
 
Nainen
Ap, kuulostat naiselta, joka antaa miehen määräillä elämäänsä. Ryhdistäydy sisko! Miehen miellyttäminen jäi 50-luvulle, itsenäinen ja moderni nainen ei enää moiseen ryhdy. Mistä tiedät, ettei miehesi ole pettänyt sinua matkallaan? Niin moni mies pettää...
 
muuan
täällä on tosi hielikuvituksetonta väkeä. Itsekin ehkä lukeudun niihin kun en keksi mitään. Ei toisen ihmisen yllättäminen ole koskaan vanhanaikaista tietenkään.

Kun exäni järjesti minulle kotiintuloylläreitä, ovat ne vieläkin sellaisia asioita, joita muistellessa tulee hyvä mieli.
 
N28
Oma mieheni pitää viineistä ja juustoista. Olenkin joskus järjestänyt ison juustolautasen, naposteltavaa, pari pulloa hyviä viinejä ja odotan mieheni kotiintuloa erittäin läpinäkyvissä hepeneissä lasillinen viiniä kädessäni. Yleensä ilta alkaa makuuhuoneesta, mutta siinä jälkimainingeissa on mukavaa nautiskella viiniä ja napostella juustoja ;)

Harrastan itse myös noita askarteluja ja ainakin oma mieheni osaa arvostaa tekemiäni kortteja.
 
kundi
Tuollaiset askartelut, kortit ym. ovat tyypillisen naismaisia tempauksia. Mies kyllä saattaa ""arvostaa"" niitä, toisin sanoen pitää niitä ihan kivoina. Jos kuitenkin haluatte todella yllättää miehenne, niin eläytykää hetkeksi mieheksi ja miettikää, mitä mies todella haluaa tullessaan kotiin.

Seksiä, olutta/viiniä, valmiiksi tehtyä hyvää ruokaa, rentoa yhdessäoloa. Miehen yllättäminen ja tyytyväiseksi saaminen ei ole mitään ydinfysiikkaa.
 
ihminen
Älä välitä noiden katkerien ja pettyneiden ikävistä kommenteista!

Antaisin mitä vain, jos joku odottaisi minua, kun tulen matkalta. Yksi toiveeni on aina (kun olen rautatieasemalla) että joku rakastaisi (olisin hänelle niin tärkeä) minua niin paljon, että tulisi sinne junalaiturille asti vastaan. Kohtaisin hänen katseensa, saisin halauksen ja pusunkin ehkä.
 
ap
Tulihan tänne sittenkin piristäviäkin kommentteja, alku oli vähän tyrmäävä etten sanois.
Etenkin kyltit ""olemme muuttaneet"" ja uusi nimi postiluukussa naurattivat :)

Pitää miettiä mitä teen. En jaksais niitä vinkku-illallis-juttuja, tarkoitan sellaista""lyhyttä ylläriä""(?) jonka jälkeen voidaan sitten lähteä syömään. Niinkuin esim naista vastaan vois mennä kentälle kukkapuketti kainalossa.
Hankalaa!
 
Veera
Mene esim. verhon taakse piiloon. Seurailet sieltä käsin miehen edesottamuksia. Ja hetkenä, jona hän vähiten osaa odottaa, hyppäät esiin ja säikytät hänet. Yllätys on taattu. On nääs kokeiltu.
 
elli
No oletko harrastanut seksikkäitä alusvaatteita? Minusta siinä olisi ideaa. Jos et kehtaa korsetissa, sukkanauhoissa ja korkeissa koroissa ovella vastassa olla, niin laita niiden päälle vaikka joku mekko, jonka saa edestä auki. Jätät monta nappia sitten napittamatta...tai ainakin sen saa helposti auki. ;-)

Ja muuten olet vain oma aurinkoinen ja ihana itsesi. ;-)
 
Hih
Äänität oman pierusi. Kun mies astuu ovesta sisään, laskee matkalaukkunsa eteisen lattialle ja huokaisee, laitat nupit kaakkoon ja annat pierun kaikua eetteriin. Varmaan mies vähän yllättyy.
 
Mies40+
Älä nyt helvetissä lähde raahaamaan väsynyttä miestä pitkän matkan jälkeen minnekään ulos syömään!

Sauna lämpimäksi ja pullo kylmää olutta kouraan!

Jos mies tulee jostain ulkomailta, niin on varmaan kaivannut kunnon suomalaista kotiruokaa Chiracin ja Berlusconin pöperöiden jälkeen. Esimerkiksi perunat, jauhelihakastike, ruisleipä ja kylmä maito on ihan hyvää.
 
Akka
Laita miehelle lämmin vaahtokylpy. MIes pulahtaa kiitollisena ammeeseen. Mutta hänpä ei tiedä, että ammeen pohjalla vaanivat akvaariosta ""lainaamasi"" piraijat, jotka tekevät selvää perhekalleuksista. Ylläri on taattu!
 
Sultan
Osta paketti kondomeita. Tee sekoitus vedestä ja perunajauhoista ja annostele se kumeihin. Vedä kumit solmuun ja ripottele ne sitten yllättäviin paikkoihin. Yllätys on taattu!
 

Yhteistyössä