Matkalta kotiin

  • Viestiketjun aloittaja Avovaimo70
  • Ensimmäinen viesti
minä
itse olen samassa tilanteessa, tosin mies kotiutuu öiseen aikaan joten olis kiva vaikka jättää vaikka joku paketti tai vastaava yllätys pöydälle odottaa. Itse nukun hänen tullessaan, huolehdin kyllä aina että kylmää olutta löytyy jääkaapista hänen tullessaan ja seuraavan aamuna valmistan hyvän aamiaisen mut jotenkin muutenkin haluaisin muistaa. Tosin siivosin jo koko kämpän ja laitoin paikat samalla uuteen uskoon eli koti näyttää kauniilta.

PS. reissumiesten puolisoiden kanssa riittäisi varmaan miehen työhön liittyvistä asioista paljonkin keskusteltavaa???
 
elli pohtii
Hesarin uutinen

http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101980233942

Ryöstäjät veivät 400 tekorintaa
Julkaistu 14.7. 11:22

Aseistautunut ryöväri vei neljäsataa rintaimplanttia Mannerheimintiellä.
Varas iski tekorintoja kuljettaneeseen postiautoon, joka kuljetti implanttivalmistaja Silimedin lastia. Implantit maksavat lähes 400 euroa kappaleelta.

Rintaimplanttien kysyntä on juuri nyt heinäkuussa kuumimmillaan, sillä useat naiset ajoittavat kauneusleikkauksensa koulujen talvilomien aikaan ollakseen kunnossa rantakautta varten.
STT–Reuters

 
Reissunainen
Hmph. Taas niin ""akkain kotkotuksia""!! Itse matkustan työni vuoksi paljon, ja täytyy sanoa, että jos mies olisi askarrellut jotain naurettavaa tai muutoin älyttömästi valmistautunut kotiutumiseeni, alkaisin harkita vaihtoon laittoa...! KUn tulen iltamyöhällä väsyneenä lennolta, haluan vain katsoa matkan aikana tulleen postin ja käydä suihkussa ja käydä nukkumaan. Hirveästi ei jaksa edes jutella heti tultuaan, mieluummin sitten pirteämpänä seuraavana päivänä.
 
Mika
Teen itsekin pitkiä reissuja kuten vaimonikin,mutta jos tiedän,että vaimo tulee esim.perjantaina ajoissa kotiin;esim.klo 18 teen mielelläni ruoan,siivoan kämpän jne...Vaimo on tykännyt...Ja sun kohdalla pätee vanha totuus;ei osaa kaivata sellaista mitä ei ole saanut!?
 
Reissunainen
Juu no ei päde, Mika. Joskus aiemmin, kun mies ei vielä hoksannut, mien haluan paluuiltani viettää, oli hän joskus suorastaan varannut pöydän ravintolasta, voi kamala, 10 tunnin aikaerosta kohtalainen jet lag, en tiedä onko päivä vai yö, huonovointinen olo pitkän lennon jäljiltä -- ja ravintolaan iltaa viettämään?! EI KIITOS!
 
Avovaimo70
Reissunainen sinä sekoitat kaksi täysin eri asiaa: sinä matkustat työksesi, sinun kotiinpalusi on arkinen asia. Me emme matkusta työksemme ja vietämme lomatkin aina yhdessä - siksi parin viikon erilläänolo oli uutta ja siitä syystä myös yllättämisen halu. Jos mieheni ""palaisi viikottain kotiin"" en varmaankaan olisi tekemässä siitä numeroa, saatikka jos olisin tietoinen jostain jetlageista.

Tiedoksi kaikille: en tehnyt mitään ylläriä. Kävin hakemassa kentältä, oli mukavaa, menimme lähiraflaan syömään ja sitten kotiin. Meni liian monimutkaiseksi ja aikataulukin oli pari viimeistä kesälesken päivää valtavan tiukka. Kerroin miehelleni tästä ketjusta, hällä nauratti kovasti.

Hauskaa kesänjatkoa kaikille!
 
vierailija
Mies tulee pitkältä reissulta takaisin kotiin ja olen niin superonnellinen!
Mietin kauheasti millä voisin yllättää iloisesti! Viimeksi askartelin oveen ison kyltin ""tervetuloa kotiin"", oli tosi liikuttunut.
Ei mitään kynttilä-illallis-romantikkaa, vaan jotain iloista ylläriä.

Jotain idiksiä? Kiitos etukäteen!
Kiimasta pillua heti..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä