Hae Anna.fi-sivustolta

Matkapörssi - huonoa palvelua

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä Kiw, 15.01.2007.

  1. Kiw Vierailija

    Hei,

    Olenko saanut huonon virkailijan Matkapörssistä vai onko todellakin vaan todella joustamatonta toimintaa? Millaisia kokemuksia muilla on?

    Olen asioinut monien muiden räätälöityjä matkoja tekevien matkatoimistojen kanssa, mutta Matkapörssi on pohjanoteeraus.

    Töykeää palvelua, eivät halua palvella
     
  2. Helmi1 Uusi jäsen

    liittynyt:
    21.06.2006
    Viestejä:
    517
    Saadut tykkäykset:
    0
    Omat kokemukseni ovat päinvastaiset. Olen usean eri matkan suunnittelussa pyytänyt heiltä tarjousta, ja aina he ovat kärsivällisesti ja ystavallisesti jaksaneet laskea minulle useita eri vaihtoehtoja. Lopulta olen kuitenkin päätynyt varaamaan matkan jostain muualta, mutta edes se, että olen heti myöntänyt olevani vasta kyselykierroksella, ei ole vaikuttanut negatiivisesti virkailijan suhtautumiseen.
     
  3. M@nner Uusi jäsen

    liittynyt:
    26.08.2006
    Viestejä:
    165
    Saadut tykkäykset:
    0
    ,,,uhkarohkea otsikko, vastaan siitä huolimatta.

    Olen saanut aina hyvää, nopeaa palvelua em. toimistolta.
     
  4. matkalle mieli Vierailija

    Olen parasta-aikaa ekakertaa tekemisissä matkapörssin kanssa. Pyytänyt tarjouksen pitkästä aasian matkasta, joka pitää sisällään useita sisäisiä lentoja ja hotelleja, sekä erilaisia retkiä. Palvelu on ollut PAREMPAA kuin suurilla ja tunnetuimmilla toimistoilla! Tarjoustani on täydennetty, muutettu ja taas täydennetty mielihalujeni mukaan nopeasti ja ammattitaidolla. On myös huomioitava että olen kertonut nimenomaan kilpailuttavani toimistoja. SUOSITTELEN!
     
  5. Vilnassa käynyt Vierailija

    Ostin juuri matkan Vilnaan Matkapörssin kautta. Erittäin hyvä palvelu, kärsivällinen ja jaksettiin etsiä edullista vaihtoehtoa. Hotellikin oli vielä parempi kuin odotin. Hankin seuraavankin matkan Matkapörssistä.
     
  6. ferit Vierailija

    Palvelu riippuu virkailijasta, ei toimistoa voi yleistää. Joka toimistossa on hyvät ja vähemmän hyvät virkailijat.
     
  7. mji Vierailija

    Sain hyvin asiallaista palvelua ko toimistosta, mutta huonona puolena pidän sitä, että matka olisi pitänyt maksaa kaksi viikkoa varauksesta, siis koko matka, kun matkan alkuun oli 10 kuukautta, eli lähes 3000 e olisi pitänyt maksaa samantien. Vaihdoin sitten toimistoa ja Pohjolan Matkalta sain kohtuullisemmat maksuehdot ja ehkä jopa paremman palvelunkin.
     
  8. JoonasX Vierailija

    Ostin maanantai-päivänä puhelimessa lentoliput.
    Sovittiin että laittavat ne postiin ja laskun
    mukaan ja maksan laskun perjantaina.
    (matkaan oli vielä kuukausi aikaa)

    Keskiviikkoaamuna aikaseen samainen virkailija
    soitti ja alkoi tivata erittäin epäystävälliseen
    sävyyn aionko maksaa lennot, onko varma että
    maksan lennot, maksanhan varmasti jne
    jankkausta todella pitkään.

    Lupasin maksaa ja maksoinkin ne juuri niinkuin alunperin oli sovittu.
    Olikohan niillä rahat lopussa?

    En ollut ollut koskaan aiemmin ko. firman kanssa milläänlailla
    tekemisissä eikä ole koskaan ollut eikä ole minkaanlaisia
    maksuhäiriöitä. AIna olen kaikki maksanut kuten sovittu
    joten jäi kyllä pahasti ihmetyttämään moinen toiminta enkä
    ole ko. firman asiakas ollut sen jälkeen vaikka toisinaan
    on mielikin tehnyt kun on ollut jotain hyviä tarjouksia/paketteja.
     
  9. Matkapörssistä Vierailija

    Mainostavat tuotteita mitä ei ole, esim nyt heillä mainoksissa 2 vrk paketit Prahaan Finnairin lennoin, ko. paketti on mahdoton toteuttaa koska Finnair lentää sinne vain to ja su joten 2 vrk pakettia ei voi myydä, mainostavat silti. Matkapörssissä on perusteena myydä nopeasti matkoja, tästä syystä haluavata kaikki rahat heti pois.

    Aika ammattitaidotonta moneltakin osalta sielä, eniten ihmetyttää nuo halvat hinnat mitä mainostavat vaikka niitä ei edes ole olemassa. Tosi usein heillä nettilentomainoksia myös ja kun paikkoja koittaa etsiä ei löydy ikinä, kun soittaa tiuskivat puhelimessa että katso netistä kun on nettilento mutta ei niitä sieltä löydy, kone tarjoaa tuplahintoja...
     
  10. Pakko kommentoida JoonaX kirjoitusta. Aika harva matkatoimisto kirjoitaa yleensäkään lippuja ilman maksua. Olisiko tuossa tapahtunut väärinymmärrys? Matkapakettien hinnoittelusta sen verran, että onhan niitä Malediivienkin matkoja myyty tyyliin sis. kahden päivän majoituksen. Eihän kukaan lähde sinne kahdeksi päiväksi vaan tarvittava määrä lisävuorokausia tietysti kehiin. Lienee kuitenkin Prahan kohdalla vaan lapsus käynyt. Nimittäin annan arvoa, että MP edelleen antaa reissuista noin hintatietoja, kun Ebookers lopetti ko. palvelun nettisivuiltaan.
     
  11. matkaaaailija Vierailija

    Ei ole totta ettäkö Finnair lentäisi Prahaan vain torstaisin ja sunnuntaisin! Suoria lentoja on kyllä joka päivä. Helsingistä aamulento maanantaista lauantaihin ja iltalento sunnuntaisin. Lisäksi Finnairin numeroilla yhteistyölento toisen yhtiön koneella päivittäin iltalentona, johon siis myys myydään Finnairin lippuja koska heillä on paikkakiintiö. Eli tämä tiedoksi eilen nimimerkillä "Matkapörssistä" kirjoittaneelle.
     
  12. Saamani palvelu Matkapörssiltä on ollut loistavaa , kaikkiahan ei mielytä mikään !!!!!!!!!!
     
  13. ande77 Vierailija

    Etsin viime talvena edullisimpia lentoja Bangkokiin. Matkapörssi oli pohjanoteeraus: sain todella kummallisia yhteyksiä, joissa olisi pitänyt käkkiä jossain vaihtokentällä viisi tuntia tai jotain vastaavaa. Abu Dhabin kautta löytyi Suomesta vain sellaisia yhteyksiä, joissa matkan kokonaisaika olisi ollut lähemmäs vuorokauden. Muualta sain täsmälleen samaan Abu Dhabista lähtevään koneeseen sellaisen yhteyden, että missään ei tarvinnut odottaa yhtään turhaan.
     
  14. Tarjouslennot koskevat aina vain Finnairin omia lentoja, ei Finnairin lennonnumeroilla lennettäviä lentoja joissa kone on yhteistyökummppanin.

    Ja alkuperäinen oli kyllä ihan oikeassa: talvikaudella Finnair lentää OMAT SUORAT LENNOT (mitä tarjouksetkin vain koskee) torstaisin ja sunnuntaisin.
     
  15. ? Vierailija


    Matkapörssissä kohdellaan työntekijöitä sen verran huonosti, että en ihmettele palvelun tasoa. Jatkuvaa uhkailua potkuilla ja puhutteluja huonoista myyntiluvuista. Harvoja vakinaistetaan, koska silloin irtisanominen muuttuu hankalammaksi. Vuoden aikana irtisanottuja on yli 20.

    Miettikää sitä....ja opiskelijat varokaa!

     
  16. Matkatoimistovirkailijana pakko kommentoida. Palvelualttius on henkilökohtainen ominaisuus, ei siihen vaikuta kenen leivissä olet. Jos teet työsi hyvin = pidät työstäsi = olet myös hyvä myyjä = sinua kohdellaan hyvin ja arvostetaan. Kyllä jokainen on oman onnensa seppä...tai sitten väärällä alalla ;-)

     
  17. Aikkis Vierailija

    Matkapörssin sivuilla kaupataan lentoyhteyksiä, joille e-lipun ostaminen ei ole mahdollista. Matkapörssissä vain kyllästyneellä ja väsyneellä äänellä todettiin, että ehkä minun tietokoneeni on jotenkin jumissa, kun lipunostossa ei päässyt eteenpäin. Toisen matkatoimiston avulla sitten selvisi, että reititykseen kuului osuus, jolle e-lippua ei voinut ostaa. Soitin tämän jälkeen uudelleen Matkapörssiin. Eri virkailija totesi, että kyllähän siellä sivulla voi olla lentoyhteyksiä, joita oikeasti ei kuitenkaan voi ostaa...
     
  18. näkyy Vierailija

    En tiedä onko se palvelu paljon parempaa muissakaan halvimmissa matkatoimistoissa.

    Matkapörssin hintavertailuja on esim. tehostajat.com sivulla. Luulenpa, että halvinta hintaa ja parasta (+joustavinta) palvelua on hankala löytää samalta tiskiltä.

    Jos on valmis maksamaan palvelusta kannattaa mennä esim. Areaan tai johonkin muuhun kalliimman hintaluokan matkatoimistoon. Kannattaa äänestää jaloillaan, jos palvelu ei vastaa odotuksia.
     
  19. matkapörssistä Vierailija

    En ihmettele, jos matkapörssissä saa toisinaan surkeaa palvelua - työntekijöitä kohdellaan tässä työpaikassa todella huonosti. Vaihtuvuus on aivan järkyttävän korkealla tasolla, joten kokeneita ja osaavia työntekijöitä on vähän.

    Yhdyn aikaisempaan kommenttiin: opiskelijat varokaa... (alalla pidempään olleet jo varmaan osaa varoa)
     
  20. smuru Vierailija

    Olen saanut matkapörssistä vain hyvää palvelua :)
     
  21. Ei mitään moittimista. Saimme juuri sitä, mitä luvattiin. Halpaa ja riittävän hyvää.Tekevät hyviä sopimuksia esim. hotellien kanssa.
     

  22. Pakko taas kommentoida tätä! Pavlelualttius on henkilökohtainen ominaisuus, mutta siihen todellakin vaikuttaa kenen leivissä olet! Jos sinua päivittäin uhataan potkuilla, joudut hyvästelemään potkut saaneita työkevereitasi tai saat viestiä pomolta että miksi et myy enempää. Nämä kaikki vaikuttavat rakentamaasi yhtälöön. Matkapörssissä vaikka olisit hyvä myyjä+pidät työstäsi ei todellakaan tarkoita että sinua arvostettaisin.

    T.Entinen matkapörssiäilen joka omaksi onnekseen sai potkut
     
  23. Yx kerta riittää Vierailija

    Jos haluat kokea ASIAKASPALVELUN TÖYKEYDEN huipun, soita Matkapörssiin!!!
    Siellä todella saa EPÄAMMATTIMAISTA palvelua ja hei VARO!!! kun olet maksanut matkasi MATKAPÖRSSI KOHTELEE sinua kuin sähköpostiviirusta!!! ....."DELETE"..."DELETE"...."DELETE"
     
  24. kenia Uusi jäsen

    liittynyt:
    24.02.2011
    Viestejä:
    1
    Saadut tykkäykset:
    0
    sama kokemus en suosittele toimistoa kenellekään menetin myöskin rahani
     
  25. tarkkasilmä Vierailija

    Matkapörssistä varatessa kannattaa olla tarkkana, jos varaa lento + hotellin. Järjestelmä laskee automaattisesti majoituksen siitä päivästä, kun lähtee Suomesta, ei siitä päivästä kun saapuu kohteeseen. Tuli juuri maksettua ylimääräinen yö kun en huomannut asiaa. Asian muuttaminen on Matkapörssin edustajan mukaan asiakkaan vastuulla. Vastaavaa ongelmaa ei ole alan suurimmalla kilpailijalla, varaan sieltä tästä lähtien lento+hotellipaketit. Asiakaspalvelu oli myös väittelevää, jankkaavaa ja energiaa vievää, eli epäonnistunutta. Yrityksessä ei selkeästi ole ymmärretty mitä on hyvä asiakaspalvelu tai palvelu ylipäätään, ja jos niitä ei pysty tarjoamaan, ei kannattaisi yritystä myöskään mainostaa sellaisena.
     
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti