Matkatoimisto Detur ja Turkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkalle halajava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Detur on ihan jees, siinä missä muutkin matkanjärjestäjät.
Sen hotellit Turkissa ovat sellaisia, kuin esitteessä kerrotaan, eli kelvollisista perushotelleista aina loistohotelleihin saakka. Lääviä ei taida olla.
Lentoyhtiöstä en tiedä, millä ne lentää edes nykyään? Mutta mä olen lentänyt varmaan 30 eri yhtiöllä, isoilla ja pienillä, eikä mitään eroa oikeastaan ole ollut.

Detur taitaa lentää tällä(KIN) kaudella atlasjetillä. Se on just se sama kone mikä putos sillon....
Niillä on ollu ongelmia lentojen myöhästelyn kanssa. Siis tosi, tosi useesti oli. Meidän viime syksyn kone oli myöhässä mennen tullen. Toki eihn kaikki ole lentoyhtiön vikaa (myöhästelyt) mutta tosi paljon niitä oli.

Hotellit on ihan ok mutta harva on ihan keskustassa. Paljon hotlia obassa/Linja-autoaseman luona jne. Sehän on toki oma valinta, minne haluaa.

Detur ei jousta kovinkaan paljon. Olen ottanut pelkkiä lentoja (transfer kuuluu), niin he eivät ikinä suostuneet jättämän minua hotellin kohdalla pois! Aikaa kului yöllä klo 01 reilu puoli tuntia bussissa istumiseen! "Kun pelkät kuljetukset ottavat jäävät pois toimistolla..." Sama oli kerran paluunkin kanssa. Asuin aivan hotellin vieressä, en voinut tulla siitä kyytiin vaan piti mennä toimistolle. Lisäksi varmistin pääsenkö äitini kanssa samaan bussiin. Enpä sitten päässyt...

Heillä saattaa olla liian vähän oppaita, joten osa porukasta matkustaa ruotsalaisten bussissa (ou jee, minähän siellä olin ainoana suomalaisena) Sitten saat kirjalliset ohjeet miten toimitaan kentällä. Itseä se ei toki haitannut, mutta ehkä joku vanhempi ihminen olisi vähän orpona, vaikka olisi ne ohjeetkin.