Matu kunnostautui nuoren naisen ahdistelussa ja ryyppäämisessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja love sex fuck
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näitä kohdatessanne nostakaa aina helvetinmoinen huuto. Lisäksi ehdottomasti poliisille ilmoitus, jotta suvaitsevaisto saa luettavaa lehdistä. Kyllä ne silmät kohta aukeaa, nyt on alkanut jo suunta muuttua mediassakin ynnä muissa asiantuntijalausunnoissa.

Ainakin niillä on joku tolkku kuinka paljon käyttää suomalaisten veronmaksajien rahaa huumeisiin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015120920805928_uu.shtml

Tämä koko juttu on kun joku hirveä painajainen josta vaan ei herää.
"-Työmäärä on ollut valtava. Yksi iso onnistuminen tuli, kun esille nousi ajatus, että voisivatko tekijät olla turvapaikanhakijoita. Vastaanottokeskuksen turvakameranauhalta näkyy sitten kun epäilty kävelevät tapahtumapäivänä vastaanottokeskukseen sisään. Ajallinen yhteys ja tuntomerkit täsmäsivät."

Kauanhan tuon ajatuksen keksimiseen on mennyt :D

"-Työmäärä on ollut valtava. Yksi iso onnistuminen tuli, kun esille nousi ajatus, että voisivatko tekijät olla turvapaikanhakijoita. Vastaanottokeskuksen turvakameranauhalta näkyy sitten kun epäilty kävelevät tapahtumapäivänä vastaanottokeskukseen sisään. Ajallinen yhteys ja tuntomerkit täsmäsivät."

Kauanhan tuon ajatuksen keksimiseen on mennyt :D
Olisi poliisinkin kannattanut vaikka kysyä ensimmäiseltä vastaantulijalta..

Mä oon ihan oikeasti joku mamumangeetti noitte ahdistelujen suhteen. Ne on aina mun kimpussa. Sit ne vetää törkeet herneet nenukaa, kun käsken painua hevonvitun helvettiin.

nosta joka kerta ahdistelusyyte
onnistuiskohan sama kantisten kohdalla?

Mun kokemukset:
-Tanssilattialla tarattiin takaa päin rintoihin, en nähnyt tekijää (tästä on jo vuosia)
-Istuin baaritiskillä pikku bubissa, mulle tultiin kertomaan että mua odotetaan ulkopuolella kun lähden kotiin. Tästä ilmoitin portsarille ja sen kommentti oli "no onko se ny ihme, kun oot niin kaunis". No se kyllästy venaa, kun vedin sitä bisseä siinä 4h :D
-Viimeks kavereiden kanssa baarissa ja siellä joku mamu ilmotti, että hän aikoo sitten panna mua sinä yönä. Se ei siinä vaiheessa ollu vielä nähny mun seuralaista joten loppujen lopuks mieli taisi muutta sen korston nähtyäään :D