L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suvakkien silmät eivät aukea ikinä, koska he ovat uskossaan autuaita.Näitä kohdatessanne nostakaa aina helvetinmoinen huuto. Lisäksi ehdottomasti poliisille ilmoitus, jotta suvaitsevaisto saa luettavaa lehdistä. Kyllä ne silmät kohta aukeaa, nyt on alkanut jo suunta muuttua mediassakin ynnä muissa asiantuntijalausunnoissa.
"-Työmäärä on ollut valtava. Yksi iso onnistuminen tuli, kun esille nousi ajatus, että voisivatko tekijät olla turvapaikanhakijoita. Vastaanottokeskuksen turvakameranauhalta näkyy sitten kun epäilty kävelevät tapahtumapäivänä vastaanottokeskukseen sisään. Ajallinen yhteys ja tuntomerkit täsmäsivät."Ainakin niillä on joku tolkku kuinka paljon käyttää suomalaisten veronmaksajien rahaa huumeisiin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015120920805928_uu.shtml
Tämä koko juttu on kun joku hirveä painajainen josta vaan ei herää.
Olisi poliisinkin kannattanut vaikka kysyä ensimmäiseltä vastaantulijalta.."-Työmäärä on ollut valtava. Yksi iso onnistuminen tuli, kun esille nousi ajatus, että voisivatko tekijät olla turvapaikanhakijoita. Vastaanottokeskuksen turvakameranauhalta näkyy sitten kun epäilty kävelevät tapahtumapäivänä vastaanottokeskukseen sisään. Ajallinen yhteys ja tuntomerkit täsmäsivät."
Kauanhan tuon ajatuksen keksimiseen on mennyt![]()
Tässä on jokin virhe, koska maahanmuuttajat eivät käytä alkoholia.
Heh... kirjoitin syyskuussa Vauvalle, että sukulaiseni, joka asuu Kemissä, oli nähnyt turvapaikanhakijoiden juopottelevan kaupungilla. Tästä seurasi hirveä suvakkipaskamyrsky, että ei ne juo viinaa, ne on muslimeja ja hädänalaisia. No... niinpä niin.Tässä on jokin virhe, koska maahanmuuttajat eivät käytä alkoholia.
Saitko bannit?Heh... kirjoitin syyskuussa Vauvalle, että sukulaiseni, joka asuu Kemissä, oli nähnyt turvapaikanhakijoiden juopottelevan kaupungilla. Tästä seurasi hirveä suvakkipaskamyrsky, että ei ne juo viinaa, ne on muslimeja ja hädänalaisia. No... niinpä niin.
Saitko bannit?
Mä oon ihan oikeasti joku mamumangeetti noitte ahdistelujen suhteen. Ne on aina mun kimpussa. Sit ne vetää törkeet herneet nenukaa, kun käsken painua hevonvitun helvettiin.
nosta joka kerta ahdistelusyyte
onnistuiskohan sama kantisten kohdalla?