Hae Anna.fi-sivustolta

MBT-kengät

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä masai_walking, 19.04.2010.

1. masai_walking Vierailija

2. En tiedä tuota nettisaittia, jostain tekisi mieli itsekin tilata, koska täällä Japanissa MBT-kenkien hinnat ovat liki Suomen tasoa. Kokeilin kaupassa niitä Mary Jane -mallisia ja olivat vinhan tuntuiset. En ole siis koskaan omistanut vielä MBT-kenkiä. Minkälaisissa kävely/seisomisjutuissa käytät näitä yleensä?

3. masai_walking Vierailija

Käytän MBT-kenkiä joka paikassa (no, juhliin laitan jotain sopivampaa ;)); kävelyllä, töissä jne. Juoksemiseen eivät tosin minun mielestäni sovellu, mutta kävelyssä ihan lyömättömät. Kannattaa hankkia, mutta nuo Suomen hinnat on kyllä aika suolaiset. Harmittaa kun en pari kuukautta sitten Lontoon reissulla tullut hankkineeksi; hinnat oli siellä 65 ja 100 punnan väliltä.

4. ölkj Vierailija

eikö lontoossa ole nettikauppoja?mua arveluttaa nämä usan 50 % alennuksella nettikaupat, mistä tietää että saa aidot eikä maksa fakistä
    missä kaupassa kävit lontoossa katsojmassa kenkiä

5. ölkj Vierailija

tollakaan ym sivulla ei ole näkyvissä osoitetta

6. samaa pohtiva Vierailija

Olen itsekin katsonut näitä USAn hyvin edullisia MBT-tarjouksia netistä, mutta en ole uskaltautunut tilaamaan just ton takia, että ihmettelen miten halvalla pystyvät tarjoomaan - liekö feikkejä?

7. Englantilainen Vierailija

No tuo on kyllä englantilainen webbisivu. Toisaalta yrityksellä ei ole kontaktitietoja, paitsi e-mail-osoite. Se myös myy replicoita muissa tuotteissa, joten en itse ostaisi.

8. Asian toinen puoli Vierailija

Kun jossain tuotteessa on reilu voittomarginaali, niin se innoittaa tutkimaan valmistustapaa ja jos se on yksinkertainen, tekemään halvemmalla ja vielä jää voittoa. Feikkien ei tarvitse edes olla huonompia. Ei reilua tietenkään.

9. shape-ups Vierailija

Oletteko kuulleet Skechersin shape-upseista? Maksaa vähän päälle 100e ja on tosi hyvät. Suosittelen!

10. fani Vierailija

Itse tilaan kengät zappos.com kaupasta USA:sta, myyvät vain aitoa kamaa ja esmes nyt MBT Barbara malli oli tarjouksessa jotain USD 130 eli vähän yli satasen euroina. On kuitenkin vielä puolet halvemmat kuin Stokkalta haettaessa (jos ei rakas tulli niitä vie matkalla).

11. fani Vierailija

Malli olikin nimeltään BARABARA ja hintakin halvempi eli nyt USD 119.

12. samaa pohtiva Vierailija

fani: Kiitos vinkistä! Tuollahan näkyy olevan ruskeat Tunishatkin tarjouksessa.

13. Mbt-hyödyt? Vierailija

Miten tai missä te pidempään mbt-kenkiä käyttäneet huomaatte kenkien hyvät ominaisuudet? Ostin ensimmäiset masai-kenkäni toukokuussa. Aloin käyttää niitä heti kävelylenkeilläni (noin 12 km / lenkki 4-5 kertaa viikossa), mutta en huomaa sen ihmeempää vaikutusta. Ihan metkat jalassa ja tavalliset hyvätkin lenkkarit tuntuvat näiden kenkien jälkeen omituisilta lättänöiltä, mutta siinäpä se sitten taisi ollakin.

14. varovaisuutta Vierailija

Tilata kannattaa mutta ehdottomasti EI näiltä huonosti suomennetuilta sivuilta. Jäljet johtavat Kiinaan, ehdottomasti ovat kopioita ja siitä johtuen kootkin väärin. Tiedustelin palautusmahdollisuuttaa mutta näyttää siltä että tulisi liian kalliiksi eikä voi tietää tuleeko niitä rahoja koskaan takaisin.

Kyllä osasin olla hölmö! Olen tilannut muualta onnistuneesti myös mbt-kenkiä mutta edullinen hinta pisti kokeilemaan.....

Tyhmyydestä saa maksaa.

15. tyhmä ostaja Vierailija

Tilasin mbt-kengät netin kautta mbtmukavatkengat sivustolta , koot noin 2 numeroa suuremmat, kiinasta tuli. Olen ollut yhteydessä s-postitse palauttamisesta, mutta ystävällinen kehoitus sieltäpäin että myy tai anna pois, palautusosoitetta ei anneta, sitten yhteys lopetettiin. Joten varovaisuutta!

16. Melli Vierailija

Hei!

Joku oli tilannut zappos.com:sta mbt-jalkineet hyvällä kokemuksella. Onko muilla vastaavia kokemuksia? mbtmukavatkengat.comin saa unohtaa. Löytyiskö Euroopasta hyviä, aitoja kenkiä myyviä verkkokauppoja?

17. Nolo Vierailija

Tilasin jostain suomikenkä-sivustolta- olivat niin komeat sivut. No Kiinasta tuli lähetys, tuli tullimaksua. ja voi, että miten ihminen voi olla tyhmä. Eikä enää löydy koko sivustoja.

18. Anita Vierailija

19. vierailija Vierailija

Netistä puoleen hintaan tilasin ja kengät oli aivan jotain muuta kuin mbt ja kun palautin postikulut 32€ ja rahoja en saanut takaisin. Kiinaan menivät.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri