Mclaren rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimmi

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta tästä merkistä?
Näyttävät hyvännäköisiltä ja värit ovat kivoja + kalliimmissa malleissa näyttäisi olevan aika hyvät ominaisuudet ja varusteet kuten uv-suoja. Kenellä ko. rattaat niin kuulisin käytännössä hyviä/huonoja kokemuksia mielelläni ennen kuin pistän rattaisiin yli 200 €...

Tarkoitat ilmeisesti matkarattaita ja sateenvarjorattaita. Ne ovat upeita, itse himoitsen niitä kaikkein pienimpiä sateenvarjorattaita.

Ikävä puoli on että täytyy pk-seudulle että niitä näkee ""livenä"". No onneksi ei sentään Tukholmaan asti. Missä olet niitä katsellut? Vaunu-aitassa vai onko niitä nyt jo muuallakin?

Kaikki kokemukset kiinnostaa, jos jollain on käytössä tuollaiset.

Vaunuaitan sivuiltahan minä... ajattelin vaan että josko malttaisin odottaa 2006 vuoden malleja jos värit olisivat vieläkin parempia sillä haluiaisin mahdollisimman pinkit rattaat!
Itsekin olisin muuten halunnut halvimmat mallit mutta selkänoja on saatava myös aivan alas ja tätä ominaisuutta aivan halvimmissa ei ole ja sitten kun alkaa selata malleja eteenpäin niin huomaa että kyllähän minä nyt tuosta ja tuosta ominaisuudesta noin pienen hintaeron maksan ja huomasinkin loppupeleissä katselevani kalleimpia malleja uv-suojineen kun ollaan tuonne eteläänkin menossa.
Mutta siis kokemuksia?