Hae Anna.fi-sivustolta

McLeodin tyttäret

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä juonesta kiinni, 10.06.2005.

1. juonesta kiinni Vierailija

Olen vasta nyt löytänyt todella hyvän sarjan, nimittäin McLeodin tyttäret! Hieman olen jo päässyt kärryille tapahtumista ja henkilöistä, mutta jotain aukkoja vielä on.

Eli ketkä ""tyttäristä"" ovat oikeasti sisaruksia (en muista henkilöiden nimiä, joten kuvaile jotenkin, kiitos)? Mitä sukua nuorehkot miehet (veljekset, toinen on muistaakseni Alex ja toinen linkkaa toista jalkaansa) ovat naisille, vai ovatko mitään? Ketkä ovat seurustelleet keskenään? Mikä onnettomuus linkkaavalle veljelle on sattunut ja miksi veljekset eivät olleet väleissä isänsä kanssa?

Kiitos jos jaksatte kertoa!

2. sukua Vierailija

Veljekset eivät ole sukua tytöille.
    Se tumma nainen ja sitten se vaalea nätti ovat sisarpuolia (kauhea kun ei muista niiden nimiä), muut naiset ovat työntekijöitä eli äiti tyttärineen on töissä ""kartanossa"".

3. -T Vierailija

Clairella ja Tessillä on sama isä; Clairen äiti kuoli, Tess asui äitinsä kanssa kaupungissa, ennen kuin palasi sarjan alussa tilalle isänsä kuoltua.

Veljekset (Alex ja Nick) ovat sisarusten naapureita (Nickillä nyt oma tila). Ainakin Alex ja Tess ovat seurustelleet vähän aikaa sitten. Veljesten isä on jossakin vaiheessa yrittänyt naittaa Clairea ja Nickiä, jotta saisi naapuritilan suvulleen. Mutta tällä hetkellä Nick on ihastunut Tessiin.

Nick loukkasi jalkansa teini-iässä rodeokilpailussa.

Jodi (vaalea kiharahiuksinen) on ""taloudenhoitajan"" Megin tytär, Becky ei ole sukua muille tilan naisil-e.

Tarkempaa tieto löytyy esim. (saattaa sisältää juonipaljastuksia)
    http://www.australiantelevision.net/mcleod/mcleod.html
    (ota mahd. ylimääräiset välilyönnit tai %20-merkit pois.)

4. ivory Vierailija

Katoin tänään ihan ensimmäistä kertaa kyseistä sarjaa ja täytyy kyllä myöntää, että harmittaa, kun en ole aiemmin katsonut. Kuinka kauan sarjaa on Suomessa näytetty? Tapahtumista ja henkilöistä en ole tietenkään kärryillä, mutta ehkä muutaman seuraavan jakson jälkeen... :)

5. -T Vierailija

Sarja alkoi syksyllä 2003. Tuli aikaisemmin tiistai-iltana. Sarjasta on esitetty 34 jaksoa. Menossa on toinen tuotantokausi (2-13).

6. dellaaa Vierailija

Eli Nick ja Tess ovat ihastuneita toisiinsa,(Nick ehkä enemmän ja häntä harmittaa kun Tess ei osaa päättää haluaako suhdetta vai ei) mutta Nick ääliömäisen äidin (Lizin) ansiosta heidän suhteensa ei nyt oikein etene. Mutta ilmeisesti jo pian heidän suhteensa alkavat lämmetä enemmän. Claire odottaa Peterin lasta vaikka väittää kaikille lapsen olevan Alexin. (Alex näyttelee mukana!) Sillä Claire ei halua olla missään tekemisissä Peterin kanssa. Jodi on menossa naimisiin Alberton kanssa, mutta siinäkin tulee ongelmia kun Alberto saa tietää Jodin yhden yön jutusta... Becky lähtee etsimään Brickiä Clairen kiellosta huolimatta. Tässä nyt jotain... ;) (sarja on paras! Tuhkimotarina oli myös ihana sarja kun se vielä tuli!)

7. intsku Vierailija

JUONIPALJASTUKSIA!!!! Okei näitä ei ole paljn, mutta voin kertoa, että Tess menee joskus tulevaisuudessa Nickin kanssa naimisiin hän on myös raskaana tälle. Clairen vauva saa ilmeisesti nimekseen Charlotte...... (tämä ei ole aivan varmaa, mutta Alex menee kai naimisiin jonkun Stevien kanssa...) JOS HALUATTE ITSE NÄHDÄ NIIN MENKÄÄ youtubeen "McLeods daughters..."

8. Marsu_ Vierailija

Koskahan päästään taas uusiin osiin? Nämä nyt tulevathan lienevät uusintoja, koska Yle jossain vaiheessa aloitti sarjan alusta. Ja ainakin nuo tapahtumat, joita edellä kirjoittaneet kertovat, ovat aivan tuttuja. Eikös sitä ensimmäistä kierrosta ehtinyt tulla useamman vuoden?

9. sanita Vierailija

Eka kerran sitä tuli ehkä syyskauden ja kevätkauden, oletan niin.

10. Marsu_ Vierailija

Mun mielestä olen kyllä katsellut McLeodin tyttäriä kauemmin kuin vain syys- ja kevätkauden. Minusta sitä tuli aika pitkään. Johan joistakin noista tapahtumista, joista ylempänä keskustellaan oli mennyt aikaa vaikka kuinka (esim. siitä kun Jodi oli menossa naimisiin Albertin kanssa) eikä minusta sekään tapahtunut ihan sarjan alussa... No, voin toki olla väärässäkin, tämä on ihan vain mutua...

11. Pullaponi Vierailija

Tietääkö kukaan on Claire oikeasti raskaana? Siis onko Lisa Chappell raskaana tosi elämässä vai vaan Clairena telkassa. Kiitos jos vastaatte! Mikä on muuten teidän lempi "henkilö" tässä sarjassa???

12. katsoja-fani Vierailija

Tänään se taas tulee :eek:)
    Mitenkähän mahtaa käydä, meneeko Claire ja Alex naimisiin kumminkin? Sopisivat niin hyvin yhteen. Entä Tess ja Nick? Miksei sarjaa voisi tulla joka päivä, vaikka kaksi jaksoa kerrallaan :eek:). On se vaan niin hyvä.
    Itselläni olisi haaveena joskus muuttaa Australiaan. Vaikka piiaksi lammasfarmille tai jotain ;o). Vaan kun on perhe ja pienet lapset.
    Olisikohan siellä alani töitä ;o)

13. elllma Vierailija

voiko joku kertoa mitä tapahtui eilen eli maanantain 4.2. jaksossa?

14. minä vaan... Vierailija

Olen joskus lukenut kyseisen sarjan sivuilta, että Claire kuolee autokolarissa, jossa valittavana on Clairen lapsen henki, tai hänen omansa. Hän siis jollain lailla uhraa itsensä. He kuitenkin ehtivät Alexin kanssa rakastumaan toisiinsa...

15. minä vaan... Vierailija

16. woieijoi Vierailija

Tää on aivan ihana sarja... olen täysin hurahtanut eikä vähiten Alexin ja Daven takia :eek:))).

17. aaäm Vierailija

olin aika pettynyt kun kävin noilla australialaisilla kotisivuilla. Mukana kahdeksannella kaudella näistä alkuperäisistä näyttelijöistä oli vain Alex (ja ilmeisesti Jodi oli tulossa takaisin). Mutta mitä ymmärsin, lopettavat sarjan teon tähän kahdeksanteen kauteen, ilmeisesti katsojaluvut tippunut aika lailla kun Claire, Tess, Nick, Meg jne. ovat lähteneet ja uusia sukulaisia on ilmennyt puskan takaa pilvin pimein. Sääli, nämä ensimmäiset kolme tuotantokautta, jotka suomessa on näytetty (no, ei kolmatta vielä kokonaan) ovat olleet todella hyviä. :(

18. ... Vierailija

Tess ja Nick menevät lopulta naimisiin. Alex ja Stevie myös. Charlotte muuttaa jossainvaiheessa isälleen ja ilmeisesti Jodi kuolee myös jossainvaiheessa. Ja Davekin pysyy mukana tosin en tiedä kuinka aktiivisesti, mutta mukana kuitenkin.

19. ..koukussa Vierailija

Sen kuolema on lavastus, seki selviää jossain vaiheessa! Kyllä 1-3 tuotantokauden jaksot oli kaikkein parhaat. (Suomessa alko just 3. kausi). Kyllätoi Clairen ja Tessin sisarussuhde oli ton sarjan kantava voima!!Huippusarja!!

20. surulline! Vierailija

miks clairen piti kuolla??????????????!!!!!!!!!!!! just ku asiat oli sillä nii hyvi!!! tänääki mä itkin aiva hirviästi ku oli ne hautajaiset! onko joku kattonu etee päi sarjaa voiko sitä enää kattoo?? meneekö siitä mielenkiinto??:p

21. toinen surullinen Vierailija

Jep, sarja loppuu kahdeksanteen. nettiin hakusanaksi macleod's daughters niin tulee linkkejä. Ei mene mielenkiinto, mutta muuttuuhan se sarja, kun uusia ihmisiä tulee mukaan.

http://mcleodsdaughters.ninemsn.com.au/article.aspx?id=327167

22. Tuli se itku mullaki kun oli Clairen hautajaiset!! Uskomaton sarja!Miss you Claire McLeod!!

23. Surullinen... Vierailija

Aloin vasta viime vuonna katsomaan tätä sarjaa ja ihastuin heti. OOn aika perillä tästä sarjasta. Mulla on vaan yks aika tyhmä kysymys. Eikai Clairen näyttelija Lisa Champpell oikeesti kuollut?? Tiedän että ei mutta kysyn kuitenkin, koska tämän päiväinen jakso missä oli Clairen hautajaiset oli tosi tosi surullinen :( :(
    Monesko tuotanto kausi tää nyt oli/ on??

24. surullinen... Vierailija

Tuli pieni kirjoitus virhe... Se olikin Lisa Chappell :) :D

25. Clair Vierailija

Miks Claire kuoli, halusiko näyttelijä pois sarjasta vai oliko ihan käsikirjoittajien tekemä juttu?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri