Me by Me&I-mallisto. Joko on ollut puhetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Mä olin vähän pettynyt, bulldoggipaita meille ehkä vois tulla mutta muista en oikein välittänyt.

(Ja saa nyt nähdä tuleeko tilattua koko Meandilta enää mitään kun eilen kolahti postilaatikosta joku aivan hämärä lasku... Ihan ihme summia ja puhelinnumeroa ei tietenkään ollut ja sähköpostiin ei ole ainakaan vielä vastattu :kieh: )

kielletty, pipoista ei varmaan kauheasti enää kannata haaveilla, olivat käsittääkseni jo aika loppu?
ja mitä tulee tuohon uuteen mallistoon, niin ääh, ei oikein iske meille =) ehkä respect me -teeppa, mut ei muuta... =)

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
No ei siellä nyt mitään ihmeitä, mutta auto-sekä kurbitsipipot toivoisin saavani ensi kesäksi meidän taaperoille =)

Nyt puhuttiin tästä uudesta teinimallistosta, eikä noista peruslastenvaatteista... Me by Meandi löytyy täältä: http://www.mebymeandi.se/me/fi/vaatteet/93/ylaosat.aspx

Mä en itse noista teinikuteista innostunut, mutta meidän neiti ronkeli 12v on aivan ihastuksissaan. Ainakin perhosleggarit ja love teeppari pitänee sille tilata. Huppari oli kiva munkin mielestäni, mutta aika turkaleen kallis. :/

Yhteistyössä