me ei harrasteta seksiä kuin 1-2 kertaa/kk :( onkohan suhteessamme jokin vialla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksitön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seksitön

Vieras
sinänsä se ei kumpaakaan haittaa yhtään ja ollaan ihan onelisia mutta silti mietityttää mikä mättää?
minulla ei ole haluja ja mies sanoo että ei ole hänelläkään. meillä on 2 pientä lasta 3v ja 1v8kk ja jo esikoisne jälken ei ole paljon seksi elämää ollut. kuopusta kun tehtiin niin seksi painottui vain ovis aikaan ja sekin ei kiihkeää ja halutonta rynkytystä.

toisaalta haluaisin useammin harrastaa seksiä mutta, ei vain huvita eikä jaksa. olen kateellinen niille joilla on seksiä joka viikko ja se olisi mielestäni mukavaakin niin mutta, minkäs teet kun ei haluta niin ei.

Onko teillä muuten läheisyyttä? Esim makoilet miehesi kainalossa katsomassa tv:tä?
Silittelette toisianne, hierotte hartioita,jalkoja yms. suukottelette?
Mitä tarkoitat tuolla seksillä? Pelkkä akti vai Suuhoito ja käsipelikin?
Millaista se seksi on kerran kuukaudessa? Nopeaa pakkopullaa ilman sun orgasmia vai monen tunnin eroottista ja pitkän esileikin sisältämää??

lisän vielä
ennen lapsia sextailimme useaan kertaan päivässä ja olenkin monesti miettinyt mikä meihin molempiin on tullut. nyt jos seksiä harrastamme mieskin tulee melkein heti ja minä en edes kerkeä tulla:(

Alkuperäinen kirjoittaja seksitön :
lisän vielä
ennen lapsia sextailimme useaan kertaan päivässä ja olenkin monesti miettinyt mikä meihin molempiin on tullut. nyt jos seksiä harrastamme mieskin tulee melkein heti ja minä en edes kerkeä tulla:(

Ensin naisen orgasmi.. sitten vasta miehen :)

ei juuri ole aikaa mihinkään läheisyyteenkään. iltaisin kun lapset nukkuu teemme omia juttuja. minä koneella ja mies pelaa toisesa huoneessa pleikkaria.(juu lapsellista hommaa 30v mieheltä) kaiken lisäkis harvoin olemme yhdessä kotonakaan. vuorotyötä kun tehdään.
joka ilta anetaa nrituaaliin kuuluva iltapusu ja aamulla aamupusu. siinä läheisyys ja olen miehelle monesti sanonutkin että vähän voisi ueammin minua halia ja hiplata. ja lupaa aina tehdä niin mutta silti ei teekkään.

Niin, jos se kummallekin käy niin sittenhän kaikki on hyvin. Ei ole mitään sääntöä kuinka paljon pitää olla seksiä, että suhde on kunnossa. Aina se määrä ei korvaa laatua.

Alkuperäinen kirjoittaja Niina:
Alkuperäinen kirjoittaja seksitön :
lisän vielä

Ensin naisen orgasmi.. sitten vasta miehen :)

Samaa mieltä. Seksiasioissa naiset ensin.

Mä luulin et meidän suhde voi tosi hyvin ku harrastettiin 1-3krt päivässä. Ajattelin et pitääpa mies mua haluttavana. No kyse olikin suhteen ulkopuolisista virikkeistä....jotka piti äijän halut hyrräämässä 24/7.

Teillä nyt on ihan normi tilanne. Kun lasta tehdään, seksistä tulee liian mekaanista ja himot lerpahtaa. Sit kun on pieniä lapsia kumpikin on väsyneitä kaiken aikaa, nii ei tahdo jaksaa isosti ne touhut kiinnostaa. Te vaan nyt elätte sellaista kautta suhteessanne.

Mä luulin et meidän suhde voi tosi hyvin ku harrastettiin 1-3krt päivässä. Ajattelin et pitääpa mies mua haluttavana. No kyse olikin suhteen ulkopuolisista virikkeistä....jotka piti äijän halut hyrräämässä 24/7.

Teillä nyt on ihan normi tilanne. Kun lasta tehdään, seksistä tulee liian mekaanista ja himot lerpahtaa. Sit kun on pieniä lapsia kumpikin on väsyneitä kaiken aikaa, nii ei tahdo jaksaa isosti ne touhut kiinnostaa. Te vaan nyt elätte sellaista kautta suhteessanne.

Alkuperäinen kirjoittaja seksitön:
ei juuri ole aikaa mihinkään läheisyyteenkään. iltaisin kun lapset nukkuu teemme omia juttuja. minä koneella ja mies pelaa toisesa huoneessa pleikkaria.(juu lapsellista hommaa 30v mieheltä) kaiken lisäkis harvoin olemme yhdessä kotonakaan. vuorotyötä kun tehdään.
joka ilta anetaa nrituaaliin kuuluva iltapusu ja aamulla aamupusu. siinä läheisyys ja olen miehelle monesti sanonutkin että vähän voisi ueammin minua halia ja hiplata. ja lupaa aina tehdä niin mutta silti ei teekkään.

Aiks ku kuulostaa pahalta :(

Nyt pleikkari nurkkaan ja tietokone kiinni.. Kun olette kotona niin yrittäkää olla toistenne läheisyydessä. Vierekkäin sohvalla voi istua vaikka lapset leikkisivätkin vieressä.. Yhdessä ruoanlaitto on mielenkiintoista ja aistillista (syöttäkää toisianne )
Hierokaa toisianne joku ilta, kosketelkaa aistillisesti ja ennen kaikkea jos satutte kaikesta huolimatta vain kerran kuukaudessa sekstaamaan niin älä anna miehesi tulla vaan sisääsi ja laueta, vaadi itsellesi ensin orgasmi, miehesi voi nuolla,tai sitten hän voi vaikka hieroa sinua kun suutelette.. sen jälkeen akti sinunkin mielestäsi tuntuu loistavalle (tunnet sen sisälläsi oikein kiihottavasti )
Järjestä aikaa: Tanssi miehellesi eroottinen tanssi seksikkäissä vaatteissa, hoida häntä käsin, anna suuhoitoa mistä vain hän tykkää.
Mutta miehesi on myös hyvä huomioida sinuakin..

Herätelkää aistinne hyvät ihmiset.. älkää sulautuko arkeen ja muuttuko tunteettomiksi zombeiksi.
Suhteessa täytyy olla intohimoa, toisen huomioon ottamista, läheisyyttä yms.

mutta mulla kun ei ole mitään haluja ei ketään kohtaan. ei vaan tule sitä oloa että panettaa ja pakko saada. olen joskus miettiyt baarisakin että no ottaisinko täältä sit jonkun mutta ei ei kiinnosta sekään. ja miestäni rakastan yms.. mutta jokin puuttuu ja sitä en tiedä mikä se jokin on!

Mutta jos asia sinua mietityttää niin sitten siinä on joku ongelma. Vai mietitkö sitä vain siksi, että joka media tuuttaa miten seksiä pitäisi olla monta kertaa viikossa ja ahdistut siksi?

Miehen liian nopea laukeaminen valitettavasti johtuu siitä, että laukeamisia on liian vähän. Kun seksielämänne taas aktivoituu, niin ihan varmasti käy, sellaista se elämä on, että välillä menee lujempaa ja välillä hiljempaa, alkaa kestoakin taas löytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja seksitön:
mutta mulla kun ei ole mitään haluja ei ketään kohtaan. ei vaan tule sitä oloa että panettaa ja pakko saada. olen joskus miettiyt baarisakin että no ottaisinko täältä sit jonkun mutta ei ei kiinnosta sekään. ja miestäni rakastan yms.. mutta jokin puuttuu ja sitä en tiedä mikä se jokin on!

Itsetutkiskelun aika! Opettele tuntemaan oma kehosi.. koskettele itseäsi, eri kehon osia, sivele esim höyhenellä, erilaisilla materiaaleilla.. tunnet sen jälkee oman kehosi, löydä itsestäsi eroottiset kohdat, jotka saavat sinussa väreitä aikaan, kiihottumista. Näin tutustumalla omaan kehoosi saat intohimoiset aistisi ja halut heräämään.
Sen jälkeen tietämällä mistä pidät voit opastaa miestäsi kiihottamaan sinut/laukeamaan.
Tai kuitenkin osaat itse antaa itsellesi orgasmin.. Sinun oma pieni hetkesi yksin kylvyssä.

tätä sekistöntä elämää on siis jo ollut 3 vuotta. siitä asti kun esikoinen syntyi. jotenkin tuo itsensä tutkiskelukin vain kuvottaa. mutta jos sitä pakolla tekisi oisikohan siitä apua. en siis halua seksiä milläntasolla en edes itse halua itselleni orgasmia tuottaa.. joku sanoi josku jotta mitä enemmän seksiä harrastaa sitä enemmän sitä haluaa.eli pitäisikö pakkopullana sitä ruveta joka ilta harrastamaan jos sitten haluisi? kokemuksia?

No. Minulla oli haluton kausi myös esikoisen syntymän jälkeen. Itse rupesin vain ajattelemaan seksiä/ fantasioimaan iltaisin kun menin nukkumaan ja monesti sitten näin seksuaalisia unia. Pyrin myös aina menemään suihkuun silloin kun vähänkin seksi kiinnosti ja käytin omaa kättä. Pikkuhiljaa ne halutkin taas heräsi uudelleen. Minä ainakin olen huomannut, että mitä useammin ajattelee seksiä tai harrastaa sitä, sen enemmän tekee mieli.

Yhteistyössä