me ei harrasteta seksiä kuin 1-2 kertaa/kk :( onkohan suhteessamme jokin vialla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksitön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole mitään vikaa :) Meilläkään ei harrasteta tuon useammin ja meillä on ihan läheinen ja lämmin suhde, jossa halitaan, suukotellaan ja ollaan sylikkäin PALJON :heart: Ei seksin määrä ole mikään onnellisuuden mittari. Jos ei tee mieli niin ei tee. Paha mieli siitä vaan jää, jos väkisin yrittää rynkyttää ilman mitään haluja.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Ei ole mitään vikaa :) Meilläkään ei harrasteta tuon useammin ja meillä on ihan läheinen ja lämmin suhde, jossa halitaan, suukotellaan ja ollaan sylikkäin PALJON :heart: Ei seksin määrä ole mikään onnellisuuden mittari. Jos ei tee mieli niin ei tee. Paha mieli siitä vaan jää, jos väkisin yrittää rynkyttää ilman mitään haluja.

No ap:llä ei tuntunut olevan edes sitä läheisyyttäkään saati mitään muutakaan!

En minäkään sitä itse seksiä tahdo kokoajan.. läheisyys ja muunlainenkin hyväily on loistavaa, kunhan molemmat huomioivat kumppaniansa,ja viettävät aikaa myös kahdestaan.

No sun ei kannata sitten olla huolissasi tuosta seksistä ollenkaan jos sinulla ei kerta haluta yhtään,ja miehesikään ei tahdo.
Mutta sinuna olisin huolissaan tuosta teän yhdessä olon ja läheisyytenne puutteesta!!!
Sellaista sanatonta komtaktia ja viestintää..
Kaikenlaista muuta hellyyttä jonka ei tarvitse olla mitenkään seksuaalista.. Jos teillä sitä löytyy niin sitten kaikki on kunnossa.

Kun parisuhde kestää koko elämän, on ihan varmasti aikoja jolloin ei tee mieli tai ei ole jaksamista erotiikkaan useasti. Kunhan molemmat on tilanteeseen tyytyväisiä, niin eihän siinä ole ongelmaa. Tuskin se vastaus siis löytyy täältä. Ei voida sanoa, että teillä kyllä hyvin menisi muuten, mutta tuo seksin määrä tekee siitä huonon parisuhteen. Siis näin kärjistettynä. Elikkäs, jotta saatte parisuhteenne normaaliraameihin, hyvän parisuhteen mittapuun mukaan, harrastakaa nyt seksiä vaikka väkisellä kaksi-kolmekertaa viikossa.

Joo no minä ja mun ex harrasteltiin kerran 2kk varmaan..
Eikä sinällään mitään haitannu kun elämässä muuta sit oli..
Muutenkin joskus miettiny et onkohan mussa vikaa kun vuoden päivätkin voi olla ilman eikä mitään haluja edes olis :snotty:

Yhteistyössä