Me ei sit osata enää mitään tehdä riitelemättä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaaaaaaaaaaaaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vituttaaaaaaaaaaaaaaaa

Vieras
tässä katsoin "parisuhteen elvytys" matkoja.. innoissani esittelin lomakohteen miehelle ja näytin kuvia ja hintoja. Mies hyvä kun katsetta kirjasta nostaa. Väkisin saan sen tuleen luo sanomalla "tuu nyt kattomaan".

Sit se tulee ja löytää heti epäkohtia ja saa innostukseni laskemaan. Mä en kohta haluu varata koko matkaa ja mies kysyy no mikset varaa, tee se.

Minä lykkään koneen miehelle et varaa sä ja mies vaan lykkää koneen kiinni.

Mies sanoo "en ymmärrä mikä sulle nyt tuli!!!???"
Ja mä yritän selittää et olin niin kovin innoissani ja sit se oli niiiiiiiiiiiiiiin negatiivinen ja sai mut taas tuntemaan itseni tyhmäksi kun intoilin niin.

Vittu :(

Mä haluaisin jotain arkeen. Ensin yritän "puhua naista" ja antaa vinkkiä. Ei mene perille. sitten puhun tollai suoraan ja esittelen juttuja - äijää ei kiinnosta. Lopulta tilaisuus menee ohi. Silloin marisen "kun me ei koskaan..." johon mies: "No, mikset sä tilannu/varannu/hoitanu sitä juttua. Kyl mä olisin tullu!"

kaikki kolmijalkaset samanlaisia munapäitä, tutulta meinan kuulostaa! on se perkele! =) NYT HUVITTAA lukea näit, mutta ei kyllä huvita sillon yhtään, ku jotain tällälstää tapahtuu.meillä sama kaava

vihjailu
suora puhe
suuttuminen ja tunnen myös itseni tyhmäksi, että innostuin vaikka toiselle on ihan helv***sama

eli ei se vaihtamalla vissiin paranis =)

Yhteistyössä