Me&i , mansikka marjat ja muut ylihinnoitellut, joita välttämättä halutaan ostaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja markettimamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

markettimamma

Vieras
Kertokaa nyt tyhmälle markettivaatemammalle, mikä näissä on niiin ehdottoman ihanaa, että on saatava, ostettava, jne ??

Väriyhdistelmät kammottavampia kuin aitona 70 luvun aikakautena, esim. turkoosi ja ruskea, HUH
Tai vihreä ja oranssi. Sösses!

Minusta kun ne on rumia. R-U-M-I-A.

ja mikä se mansikka marja on?? Mikä hahmo?? Kyllä meillä lastenohjelmia katsotaan mutta tämä kummallinen hahmo ei ole tuttu eikä ne vaatteet minusta sen kummpia ole kuin mitkään muutkaan vaatteet, on vaan yhdenlainen printti housunlahkeessa..

Mutta maksaa vallan kauheasti, niin ovat sitten niiiiin enemmän? Mitä? mikä niissä on se juttu, että on saaatavaaaa!!!

mansikkamarjaa tai oikeastaan muitakaan hahmoja en ottais vaikka ilmaiseks saisin :ashamed:
mut siis ylipäätään mä olen tosi tarkka lastenvaatteista ja valkkaan jokaisen omien mieltymysteni mukaan =) eli jos mä satun tykkäämään oranssista, keltaisesta, vihreästä ja ruskeasta, niin sellaisia vaatteita meillä sitten on =)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mansikkamarjaa tai oikeastaan muitakaan hahmoja en ottais vaikka ilmaiseks saisin :ashamed:
mut siis ylipäätään mä olen tosi tarkka lastenvaatteista ja valkkaan jokaisen omien mieltymysteni mukaan =) eli jos mä satun tykkäämään oranssista, keltaisesta, vihreästä ja ruskeasta, niin sellaisia vaatteita meillä sitten on =)

Mitä tähän nyt lisätä... *Yhdyn*

Mansikka Marjasta ja Meandista ei saa puhua edes samana päivänä!!!! Meille ei Mansikka Marjaa tule ikuna, mutta retrohenkiset vaatteet on ihania ja niihin on tullut hurahdettua ihan täysin :ashamed:

Mansikka-Marja on mun kummitytön (3 v) suosikkihahmo. =)

Ja minä ainakin ostan lahjaksi, siksi kun se TYTTÖ tykkää, sama se mitä mieltä minä tai äiti niistä ollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja markettimamma:
Joo, mutta mikä se on että just jotain tätä merkkiä, ja mikä on tämä ME&I??? MIKÄ SE ON??

no kuka nyt sattuu minkäkin merkkisistä vaatteista tykkäämään.. meandi on ruotsalainen vaatemerkki, uusi suomessa ja siksi siitä nyt ehkä aika paljonkin puhutaan =) sattuvat vaan olemaan miun maun mukkaan, kuten myös katvig, ej sikke lej, moonkids, mini rodini ymsyms =)

Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Meillä Me&I:ta koska...kuviot VEIKEITÄ, värit IHANIA, laatu HYVÄÄ :heart:

Meilläkin löytyy meandi:tä ja tykkään kyllä väreistä ja malleista mutta laatu ei ole osoittautunut sen kummemmaksi kuin missään muussakaan merkissä. Esim. neidin punainen eläintarhamekko on jo parissa pesussa haalistunut, mikä ei mielestäni vastaa ollenkaan sitä "hehkutusta", minkä esittelijä piti vaatteiden laadusta... (ja ihan oikeaoppisesti ohjeiden mukaan olen vaatteen pessyt).

niissä melkein kaikissa vaatteissa on sellainen kivipesty väri, eli se haalistunut fiilis vähän jo niinkuin kuuluukin niihin =) ainakaan meidän eläintarhamekot ei ole menneet pesuissa miksikään :o

retro-vaatteet näyttää usein kamalilta varsinkin ihan pienten lasten päällä. Muutenkin vaalea ja väritön lapsi kantaa päällään vahvoja värejä ja kuvioita :/ ei näytä kivalta vaan lähinnä levottomalta. Sama marimekko-raitojen kanssa. Tämä on tietysi vaan mn oma mielipide. On se silti huvittavaa että ystävät jotka ennen ovat julkisesti kauhistelleet noita retro-värejä vannovat nyt niiden nimeen:)

Se mikä kauhistuttaa on lastenvaatteiden huono laatu. Monissa noissa retrovaatteissa vaatteisiin käytetyn värin koostumus tekee kankasta jämäkän oloista mutta kun väri muutamassa pesussa kuluu pois, jäljellä on kangasriepu. Esim. marimekon kankaat on ihan rättejä, nukkaantuu, kangas kiertyy, värit haalenevat jo ekalla pesukerralla. :ashamed:

olen myös joutunut pettymään kuningas burberryn lastenvaatteiden laatuun useaan otteeseen, silti niitäkin ostellaan nettikirppareilla isoilla summilla...

meille on lahjaksi lapsille tullut kaikenlaista "muotivaatetta" mutta surutta kyllä heitän roskiin jos on pesun jälkeen virttyneen ja kulahtaneen oloinen..oli sitten kuinka merkkivaate...

olipas tosi negatiivinen vastaus mutta mua ottaa päähän kun nykyään priimatavarana myydään pelkkää sekundaa....

no juu, lastenvaatteiden laadusta voi olla montaa mieltä,
mutta meandi on huippulaatuista, kuten myös lingon&blåbär,
ei nukkaannu ei nöppäänny ei saumat kierrä
uusretromerkeistä ej sikke lej on ihan huippulaatuinen myös, eikä katvigkaan paljon
häviä =) småfolkilla on hyvät ja huonot päivänsä =)
mutta mitä tulee väreihin, niin on hyvä että meillä kaikilla on niistä omat
mielipiteemme =) musta on ihanaa nähdä iloisia lapsia iloisissa vaatteissa,
ennemmin kuin jossain hailakoissa tai tummissa väreissä =)

Yhteistyössä