Me&I-vaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni

Vieras
Oletteko olleet tyytyväisiä vai onko ollut huonoja kokemuksia? Tekis mieli tilata, mutta kun ovat aika hinnakkaita ja epäilyttää kun olen kuullut että joissain tuotteissa värit haalistuvat nopeasti yms.

Meillä on ollut arviolta 50 eri vaatetta. Olen ollut useimpiin erittäin tyytyväinen. On totta että joissain haalistuu värit liian nopeasti hintaansa nähden, mut oon oppinut varomaan niitä tuotteita. Suurin osa on ollut vuoden käytön jälkeen sinä kunnossa, että olen voinut huutikseen laittaa kuvaukseksi uudenveroinen. Esim muoviprintit pysyy ihan täydellisinä, samoin plyysi ja frotee, jos ei osu mihinkään tarranauhaan tmv. Saumat ei kierrä yhdessäkään eikä nyppyä ole tullut mihinkään vaatteeseen.

Muok. siis niissä väri haalistuu noepasti, joissa kankaan nurja puoli on vaalea mut oikea puoli tumma / voimakkaan värinen. Mut esim läpeensä punainen pysyy punaisena "ikuisuuden".

Tällä kaudella ne on tosiaan panostaneet niihin väreihin... tämän kevään mallistosta on useempi vaate jo käytössä ja hyvin on värit pysyneey! ja aina ovat pysyneet "kuosissaan".

meillä on kanssa ollut kymmeniä ja taas kymmeniä ja vain hyvää sanottavaa! =)
ovat pysyneet kivoina, lapset ja aikuiset tykkää =)
ja ammattilaiselta tulkin jo hyvä vinkki tohon haalistumiseen.. se on pahin jos vaate on päältä ruskeansävyinen ja sisältä vaalea, haalistuu eniten =)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Itse mietin että ne tehdään nykyään mm Turkissa halvalla, että onko mitään järkeä maksaa siellä tehdystä vaatteesta kiskurihintaa..

Jos ne olisi tehty vaikka Ruotsissa niin ymmärtäisin hinnan paremmin.

Nyt multa lähtee ensmäinen reklamaatio sinne viime syksynä ostetusta vaatteesta. Muuten ollu supertyytyväinen. Etenkin plyysi ja frotee on ihania! Ja se puuvillalaatu on kanssa kyllä ihan mahtava: eipä oo nyppyyntyneet, vaikka meilläkin tosiaan on ollu muutama jo useemman vuoden ahkerassa käytössä.

+saumat eivät kierry
+koskaan ei ole yksikään vaate nyppyyntynyt
+velourtuotteet kestäviä
+froteetuotteet IKIKESTÄVIÄ, meidän neiti on kontannut pupupöksyinensä jo monta kuukautta eivätkä ole menneet miksikään.

-jotkut printit haalistuvat nopeasti