Me&i vaatteiden hinnoitteluapua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 86/92
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8

86/92

Vieras
Viime kesänä liian isot mekot on nyt liian pieniä, myyntiin pitäisi laittaa itse olen maksanut niistä paljon koska oli ns pakko saada juttuja, omiani en enää varmaan takaisin saa kun me&i villitys taitaa olla menneen talven lumia. Mekot siis uusia/kerran käytettyjä kaikki.

Äkkiseltään muistelisin että ainakin nämä löytyy:

- Valkoinen perhosmekko
- Turkoosi perhosmekko
- Turkoosi kuplamekko
- Pinkki pususammakko mekko
- Froteinen pinkki pilvitunika
- Froteinen oranssi medaljonkitunika
- Tämän kevään punainen pupu taskussa tunika (frotee)

Käyttämättömiä juu, osa vielä pusseissaan. Muutamia kokeiltu, ja yksi kertaalleen päällä ollut ja sitten pesty. Nyt taas muutamaa sovitettu ja liian lyhyeksi todettu.

Mutta en mä noista muista mitä on uutena maksanut, kalliita kun pirut ja siksi kiinnostaakin että mitä kyseisistä kuoseista tällä hetkellä maksetaan.

Jos oot ap fb:ssa, niin liitypä Sydänpyllyt-ryhmään :) Siellä saat varmasti hyvän hinnan. Monista maksetaan jopa enemmän kuin uutena.

Juu, sen tiesinkin että tuo ryhmä siellä on, mutta en jaksaisi taas facebookkiin liittyä kun vihdoin itseni sieltä sain pois vieroitettua. ;) Sitä kautta meillekkin useat miikkarin vaatteet on tullut (paitsi viimeisen 4 kauden vaatteet uusina), ja juuri noilla "sydänpylly hinnoilla" siksi tahtoisin tietää että millä kuoseilla vielä ns arvoa, ja mistä ei mitään enää makseta.

Juu, sen tiesinkin että tuo ryhmä siellä on, mutta en jaksaisi taas facebookkiin liittyä kun vihdoin itseni sieltä sain pois vieroitettua. ;) Sitä kautta meillekkin useat miikkarin vaatteet on tullut (paitsi viimeisen 4 kauden vaatteet uusina), ja juuri noilla "sydänpylly hinnoilla" siksi tahtoisin tietää että millä kuoseilla vielä ns arvoa, ja mistä ei mitään enää makseta.

Musta sydänpyllyissä liikkuu samat vaatteet viikosta toiseen kamalalla hinnalla. Enää ei ehkä niin suuri miikkaribuumi ole että sen takia kannattais facebookkiin liityä.

- Valkoinen perhosmekko 18e.
- Turkoosi perhosmekko 18e.
- Turkoosi kuplamekko 15e.
- Pinkki pususammakko mekko 26e.
- Froteinen pinkki pilvitunika 16e.
- Froteinen oranssi medaljonkitunika 15e.
- Tämän kevään punainen pupu taskussa tunika (frotee) 26e.