me&i

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
voih, ihastuinkin niiihin me-malliston t-paitoihin :D vaikka luulin, etten tykkäisi.. ihana laatu, ihana kangas :D harmi että sekä respect me että se käsinpiirretty oli vaaleanpunaisia, muuten olisin ottanut molemmat!!
onko muut käyneet viime aikoina kutsuilla? mitä on tarttunut mukaan?

värit kulahtavat äkkiä, en enää osta. Myin ison kasan pois, joita hamstrasin parista mallistosta vaikka olisivat olleet meille vielä hyviä :( Parit me&i vaatteet jätin molemmille, pojalle parit canvashousut -> ne on tosi hyviä ja tytölle pallot-paidan + medaljonkihameen viime vuodelta. On ihanat myös!

oikeasti? mä en tajua tätä vouhotusta meandin värien kulumisesta... meillä ollut näitä PALJON eikä mitään ongelmia... esim nyt teinimallisto oli jo lähtökohtaisesti kulutusvärjättyä.. meillä on sellaisia meandin kirkasvärisiä vaatteita joita on pesty satoja kertoja, eikä ole menneet miksikään :D

Alkuperäinen kirjoittaja gds:
Mä en taas tajua koko me&i vouhotusta. Naurettavia hintoja ihan OIKEASTI!

niistä vaatteista? ei ollenkaan =) esim mä järkytyn aina yhtä suuresti kun käyn noiden lindex,kappahl yms osastolla jossa myydään 130cm -> tyttöjen vaatteita :o siellä on vaan oikeasti ihan kauheita RÄTTEJÄ.. en huolis niistä mitään likkojeni päälle, sori :ashamed:

Mä oon myös pettyny, koska värit on kulahtanu. Ja sen hintaset vaatteet sais värinsä pitää. Reippaalla satasellla niitä löytyy ja ihan on hanurista. Kyllä niitä nyt toki käyttää, mutta lisää en osta.

musta ne on esim pesun jälkeen ihania, kun saumat pysyy suorassa ja kankaat kauniina =) meidän ehdottomasti parhaita vaatteita.. småfolk voittaa kuosituksessa, mutta laadussa ei pärjää mitenkään!

Itsekään en niitä enää erityisemmin osta koska esim. ruskea joka on suosikkivärini haalistuu aivan kulahtaneeksi pesuissa. Joku kommentoi että ette osaa pestä niitä tai pesette väärällä aineella... meillä ei minkään muun puljun vaatteille ole käynyt näin, kyllä 30e paita pitäisi värinsä pitää jos 10e lindexin näin tekee

Alkuperäinen kirjoittaja Miinalina:
Ne rätit eivät ole laatua nähneetkään. Lindexistä saa yhtä kivan näköistä ja pikkuisen kivemmalla hinnalla. =)

joka on yhden pesun jälkeen lattiarätti kunnossa :D ei kiitos ja sitä paitsi kun ulkonäköä ei voi verrata mitenkään :D

Siis miten te oikeasti pesette niitä vaatteita? Pääsääntöisesti ne, jotka rutkuttavat, että vaatteet huonolaatuisia jne, pesevät ne väärin. Meillä on kyllä lähes 100 prosenttisesti pysynyt mitkä vaan vaatteet hyvinä, pestään ohjeiden mukaan, käännetään pestessä tarvittaessa, oikea annostelu oikeaan pesuaineeseen, ei rumpukuivausta niille, jotka eivät sitä kestä. Eikä pestä eri sävyjä sekaisin. :-)

Alkuperäinen kirjoittaja Hoh hoh:
Siis miten te oikeasti pesette niitä vaatteita? Pääsääntöisesti ne, jotka rutkuttavat, että vaatteet huonolaatuisia jne, pesevät ne väärin. Meillä on kyllä lähes 100 prosenttisesti pysynyt mitkä vaan vaatteet hyvinä, pestään ohjeiden mukaan, käännetään pestessä tarvittaessa, oikea annostelu oikeaan pesuaineeseen, ei rumpukuivausta niille, jotka eivät sitä kestä. Eikä pestä eri sävyjä sekaisin. :-)

meillä ei kyllä värit mene miksikään, mutta noissa halpisretkuissa saumat kiertää ja kankaat nuppaantuu.. ja me&i, molo, katvig, plastisock yms pitävät muotonsa ja kauneutensa pesusta toiseen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Ne rätit eivät ole laatua nähneetkään. Lindexistä saa yhtä kivan näköistä ja pikkuisen kivemmalla hinnalla. =)

joka on yhden pesun jälkeen lattiarätti kunnossa :D ei kiitos ja sitä paitsi kun ulkonäköä ei voi verrata mitenkään :D

Makunsa kullakin. :D Meillä lindexit ovat palvelleet paljon paremmin kuin heti kulahtavat meandit. Ulkonäössä tosiaan lindex voittaa useimmiten.
Meandin reklamaatioista ja laskutusvaikeuksista voisi aloittaa oman ketjunsa, joka olisi loppumaton... :laugh: :laugh:

Mä halusin kuopukselle sen haalarin ja sen turkoosin haalarin sit tilasinkin, vaikka meidän lompakolle nuo vaatteet ei kyllä oikein sovi..:)
Mutta se haalari oli ihan pakko saada..

Makunsa kullakin. :D Meillä lindexit ovat palvelleet paljon paremmin kuin heti kulahtavat meandit. Ulkonäössä tosiaan lindex voittaa useimmiten.
Meandin reklamaatioista ja laskutusvaikeuksista voisi aloittaa oman ketjunsa, joka olisi loppumaton... :laugh: :laugh:

mulle ihan käsittämätön juttu.olen varmaan heidän trognaste kund... ei mitään valittamista! ja se on sit eri juttu jos sattuu pitään niistä lindexin ja kappahlin karseista läpinäkyvistä ja avarakaulaisista pimuvaatteista... yöks, mun tytöille ei kiitos!

mulle ihan käsittämätön juttu.olen varmaan heidän trognaste kund... ei mitään valittamista! ja se on sit eri juttu jos sattuu pitään niistä lindexin ja kappahlin karseista läpinäkyvistä ja avarakaulaisista pimuvaatteista... yöks, mun tytöille ei kiitos!

Lapseni eivät ole missään pimuiässä, en tiedä mitä tarkoitat lindexin pimuvaatteilla? Meillä sieltä ostetaan kauniita uusretrovaatteita niin tytölle kuin pojallekin. Kaula-aukot on ihan normaalin kokoisia. Läpinäkyviäkään ne eivät ole. :laugh:

Lapseni eivät ole missään pimuiässä, en tiedä mitä tarkoitat lindexin pimuvaatteilla? Meillä sieltä ostetaan kauniita uusretrovaatteita niin tytölle kuin pojallekin. Kaula-aukot on ihan normaalin kokoisia. Läpinäkyviäkään ne eivät ole. :laugh:

koosta 130cm ylöspäin? enkä ole mitään uusretroa lindexillä oikeastaan nähnyt enää syyskaudellakaan juuri... vauvojen osastolla jotain..

että kertoisko joku mistä ostatte 130senttisiä iloisia vaatteita tytöillenne ja miksei pojillekin? en halua pitsiä, tiukkaa, antavaa, läpinäkyvää,pinkkiä,vaaleanpunaista, mustaa,valkoista,miniä,hutsahtavaa, vaan ihan tavallisia reippaita ja iloisia vaatteita?

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
meillä on tosi paljon me&i vaatteita eikä värit ole lähteny yhdestäkään. todella hyviä ja kivoja vaatteita ja kääntövaran kanssa pitkäikäisiäkin.

samoin meillä juu, ja iloisia, lapsenomaisia juttuja =) arvostan kyseistä merkkiä tosi korkealle!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oikeasti? mä en tajua tätä vouhotusta meandin värien kulumisesta... meillä ollut näitä PALJON eikä mitään ongelmia... esim nyt teinimallisto oli jo lähtökohtaisesti kulutusvärjättyä.. meillä on sellaisia meandin kirkasvärisiä vaatteita joita on pesty satoja kertoja, eikä ole menneet miksikään :D

mun lapsille about 50 me&I-vaatetta kaapissa, käytetään ahkeraan ja pestään ahkeraan ja miksikää ei oo menneet. Vain yksi ainoa mekko hieman haalistui tosi monen pesun jälkeen, muut pysyy uudenveroisina pesusta pesuun. Erityisen tyytyväinen oon ollu plyyshivaatteisiin. Eivät mee miksikään.

Alkuperäinen kirjoittaja km:

mun lapsille about 50 me&I-vaatetta kaapissa, käytetään ahkeraan ja pestään ahkeraan ja miksikää ei oo menneet. Vain yksi ainoa mekko hieman haalistui tosi monen pesun jälkeen, muut pysyy uudenveroisina pesusta pesuun. Erityisen tyytyväinen oon ollu plyyshivaatteisiin. Eivät mee miksikään.

jes, joku on sentään mun kanssa jetsulleen samaa mieltä :D

Alkuperäinen kirjoittaja km:

jes, joku on sentään mun kanssa jetsulleen samaa mieltä :D

Juu ja edelleen ostetaan kyseistä merkkiä just siksi, että se kestää lapselta toiselle. Samaa en voi sanoa monista halpismerkeistä...

Yhteistyössä