Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jut oli samasta aiheesta aloitus etusivulla.
Joku sanoi että yhdentoista maissa on muina vuosina julkaistu.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Yleensä on mennyt pitkälle päivään ennenku kuvat näkyy.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä taas tykkäsin siitä, joka oli emäntäkirjeessä, se tummanlimellä pohjalla ne pinkki-valkoiset kukat =)
ja vauvahaalarit on ihanat, harmi kun ei ole enää pikkustamusta jossa kärpässieni ja sitten toiset oli sydänhaalarit =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä taas tykkäsin siitä, joka oli emäntäkirjeessä, se tummanlimellä pohjalla ne pinkki-valkoiset kukat =)
ja vauvahaalarit on ihanat, harmi kun ei ole enää pikkustamusta jossa kärpässieni ja sitten toiset oli sydänhaalarit =)
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä taas tykkäsin siitä, joka oli emäntäkirjeessä, se tummanlimellä pohjalla ne pinkki-valkoiset kukat =)
Oooooooooooooooooooooooo :heart: :heart: :heart:
Mä en enää muuta ostakaan niiltä kuin velouria tai froteeta.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä taas tykkäsin siitä, joka oli emäntäkirjeessä, se tummanlimellä pohjalla ne pinkki-valkoiset kukat =)
Oooooooooooooooooooooooo :heart: :heart: :heart:
Mä en enää muuta ostakaan niiltä kuin velouria tai froteeta.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en kyllä tajuu tätä. Mun mielestä ihan itsetehdyn näkösiä ja kalliita. Kuosit ihan kivoja mutta ei noilla hinnoilla.