Me käytiin katsoon sitä taloa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä olen niin lovena siihen kämppään ettei toista ole... :heart: :heart: :heart:

Saadaan huomenna papereita vähän, laskeskellaan tuleeko ihan jätte kalliiksi jos kuljetaan sieltä kahdella autolla töihin jne, ja oisko meillä varaa moiseen hullutukseen. :D
Tai siis lähinnähän se olisi sitä että ois kaksi autoa, mutta toisen käyttö ois niin vähäistä kuin vaan olla voi.
Ja pitää muutenkin laskea sen talon kustannukset jne meidän tarpeita vastaaviksi (lähinnä ehkä lämmityskulut heittää nykyisestä tilanteesta).

Katsotaan...
Aivan ihana se oli kyllä, ja hyvin pienellä vaivalla sais ihan just meidän tarpeita vastaavan.

Kahden auton kustanuukset sekä aika kannataa laskea päälle.Asumme "korvessa" neljän lapsen kanssa ja voin sanoa että kaikki illat menee taksikuskina kun kuskaan lapsia harrasteisiin...

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Kahden auton kustanuukset sekä aika kannataa laskea päälle.Asumme "korvessa" neljän lapsen kanssa ja voin sanoa että kaikki illat menee taksikuskina kun kuskaan lapsia harrasteisiin...

Mitä ne harrasteet sisältää?

No tossa teen unelmassahan oli kaikki (koulut, kauppa, posti yms.) kilsan säteellä, et ei kauheesti tarvi varmaan muksuja kuskata harrasteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Ihana!! Paitsi se vessa oli vähän outo.

Siis se oli kuule just ihana, lapset rakastais sitä!!

Ja mun lapset (ainakin neiti) rakastaisi myös niitä vanhoja kaappikomeroita, joissa on just lapsen mentävät ovet ja ikkunat sisälle jne.. :heart:

Mä oon sitä mieltä, et kyllä tuossa Viialan keskustassa ei hirveesti tarvi harrastuksissa kujettaa. Toista on tietty, jos poika haluaa pelata jäkistä LeKissä tms. Paljon siinä on lähellä hyviä harrastusmahdollisuuksia. Ei muuta kuin menoksi :)

Siis lasten harrastukset; luistelu, jääkiekko, voimistelu, uinti, tennis, kuvataidekoulu...

Siis lasten harrastukset; luistelu, jääkiekko, voimistelu, uinti, tennis, kuvataidekoulu...

Teillä on neljä lasta ja tossa on ainakin kuusi harrastusta.

Mä kun oon ollut muksu, mulla oli yksi harrastus. Samoin mulla on yksi harrastus nyt. Neiti saa omansa, jos ja kun innostuu. =)

Mä olen ihan ressissä: toisaalta ihan sairaan innoissani, on just sellanen kun ollaan haaveiltu, mutta ei paikkakunnalta mistä mä olen haaveillut...

Toisaalta: täällä noi vanhat talot on usein pilattuja modernilla sisustuksella ja ellei, niin ainakin ihan pirun kalliita. Eli: vaikka me oltais molemmat koko päivä duunissa, elettäs ihan kädestä suuhun jos tästä kaupungista tollanen talo hankittas.

Onko se sitten niin paha vaihtaa sitä pahuksen kuntaa????
EI pitäisi olla. Piru. Jännittää. Aaaaaaaaaaaaarrrrghhhh!!!! :D

Yhteistyössä