E
entinen sottapytty
Vieras
Joka toinen päivä olen minä päävastuussa siivouksesta ja joka toinen päivä mies. Vastuuseen kuuluu tiskit, pyykit ja tavaroitten laittaminen paikoilleen ja imurointi (ei ihan joka päivä ). Viikonloppuna sitten molemmat auttaa vähän tarkemmassa siivouksessa, mutta paljon helpompaa nyt kun koti pysyy perussiistinä.
Ennen oli aina kauhee tiskivuori ja aina tapeltiin kenen tiskivuoro on nyt. Ja puhtaitten pyykkejen vuori ei koskaan pienentyny... Jotenkin sitä vaan saa paremmin tehtyä nyt kun tietää et viimeistään illalla omana siivouspäivänä pitää olla perussiistiä.
Tällanen systeemi meillä vaikka mies on töissä ja mä kotona lapsen kanssa, ei kaikki kotityöt kuulu mulle
Ja eihän tohon perussiivoomisen paljoa aikaa mene...
Ennen oli aina kauhee tiskivuori ja aina tapeltiin kenen tiskivuoro on nyt. Ja puhtaitten pyykkejen vuori ei koskaan pienentyny... Jotenkin sitä vaan saa paremmin tehtyä nyt kun tietää et viimeistään illalla omana siivouspäivänä pitää olla perussiistiä.
Tällanen systeemi meillä vaikka mies on töissä ja mä kotona lapsen kanssa, ei kaikki kotityöt kuulu mulle