Me otetaan koira. Ihan pikkasen vain olen intona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hauvakuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hauvakuume

Vieras
Vaikkei ole vielä aavistustakaan millainen koiruus se tulee olemaan ja milloin se meille kotiutuisi.

Mutta monen kuukauden mietinnän jälkeen tehtiin päätös että nyt on se oikea hetki pennulle.

Meillä ennestään 9v uros ja nyt sitten etsiskellään vielä pientä vipeltäjää meille.

Pitäkää peukkuja että se oikea koira löytyisi. Eipä tässä nyt voi muutakuin alkaa etsimään ja kuulostelemaan.

Onnea pennun etsintään :flower:
Meille tuli estrela vauva 1.7 ja hän on I-H-A-N-A!!! :heart: Koko ajan räpsin kuvia ja sen ilmeet on välillä sellasia, että itku naurua väännän :laugh: No, mä olen kolmisen vuotta halunnu koiraa ja nyt se on tuossa ni kai sitä vähän saa sekoilla/intoilla! :)

tottakai saa intoilla PinkLily, varmasti aivan ihana tapaus teillä.

meillä ei ole mitään tiettyä rotua mielessä, sekarotuinenkin käy vallanmainiosti. Luonne merkkaa kaikista eniten.
+ lyhyehkö turkki ja maks keskikonoinen. Mutta kunhan tässä nyt pääsee asiaa tosissaan tutkimaan ja miettimään.

Mie jo hypin tasajalkaa tästä päätöksestä. Oltiinpa me fiksuja kun päätettiin näin ;)

Mulla on 3kk vanha Kultaisen noutajan pentu. On vallan mahtava persoona enkä kyllä antais enää pois. Kunhan kasvaa isommaksi niin päästään harrastamaan tokoa yms.

PinkLily: Minkä rotuinen sen teidän hauvavauva on?

Mun taas täytyis alkaa kauppaamaan pentuja. Olin synnärillä ja mun epäkelvot elukat+hoitaja mahdollisti treffit.

Hävettää kun ikinä mun ei pitäny mitään roturisteytyksiin sekaantua.

Nolouden huippu siis.

Yhteistyössä