Me saatiin aivan ihana astiasto! <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Se on sen niminen ku Pomona. Aivan ihana, me tykätään ihan hirveesti. Tää on miehen äidin vanha astiasto ja sarjaan kuuluu vaikka mitä. Miehen äidin äidilläkin on tätä vaikka kuinka kamalasti, tarjoiluastiat ja kaikki.

Etenki tää kuppi on mun mielestä ihanan mallinen

portmeirion_pomona_romantic_cup_footed_P0000077010S1095T2.jpg

6.jpg

Tollasta teekannua meil ei oo, on vissii vähän pakko tollanen tilata! :D

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Ihana toi pikkukuvan ruusuinen teekannu :heart: Mäkin haluun :)

Mun täytyy vähän kaivella et millasilla kuvituksilla noita teekannuja saa. Noi kaikki meidän astiat on hedelmän kuvilla niin haluisin teekannun kans sellasella :)

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Tykkääkö joku oikeesti tämmösistä vai onks tää jotain provoilua...?

Ai provoilla siitä et millasista astioista tykkää?! :o :laugh: :laugh:

Sori.. Mut kyllä mä ihan oikeesti noista tykkään. Mut mulla onki tunnetusti huono maku :xmas:

No miksei tykkäisi? Makuja on monenlaisia, toiset pitää modernimmasta/pelkistetymmästä, toiset rakastavat ns. "mummolaromantiikkaa", kuten minä, ja ikää vasta 25v.!!

Ihanat nuo Heavyfreakin astiat, kelpaisi minullekin saman tien!!! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja juupa juu:

No miksei tykkäisi? Makuja on monenlaisia, toiset pitää modernimmasta/pelkistetymmästä, toiset rakastavat ns. "mummolaromantiikkaa", kuten minä, ja ikää vasta 25v.!!

Ihanat nuo Heavyfreakin astiat, kelpaisi minullekin saman tien!!! :heart:

Me tykätään pääasiassa modernista, astiat on pääosilteen mustavalkoisia :) Mutta sitten meillä on kolme tuollaista vanhaa perintöastiastoo joista tykätään ihan kauheesti.

Mun rakas on sellanen ihana yli 50 vuotta vanha posliinikahviastiasto jossa on ruusuja, mummultani sen sain se on aivan IHANA! :heart:

Yhteistyössä