MeandI vaatteista mielipiteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anskuli74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
noh jaa... ihan kauheen hintasia ne on ainakin. laatu ei aina osu kohilleen.

20e: velourhousut kulahti ekas pesus ja se kuminauha oli sisällä ihan rusetilla.

meillä taas velourpuku on pesty useita kymmeniä kertoja ja siirtyy uudenveroisena seuraavalle käyttäjälle.

Hintavia ovat ja en nyt sanoisi että on hintaansa nähden laadukkaita.Tämä siis vain mun mielipide. Joskus esim ekassa pesussa meillä mennyt mekot tai tunikat sen näköisiksi että olisi ollut jo sata kertaa päällä.

olen ostanut useita vaatteita ja minusta laatu ei ole huippu hyvä, mutta kelvollinen. Retkahdan aina nuihin ihaniin kuvioihin ja väreihin. Kesällä tilasin vaikka miten paljon ja ajattelin et ei enään, saman laatuisia saa edullisemminkin. Uuden malliston ilmestyttyä huomasin taas haluavani vaikka mitä. Pojille jotenkin ihania nuo kuviot. Lapselta toiselle meidän yksikään vaate ei kuitenkaan voisi siirtyä, sen verran ne kuluneelle näyttää.

http://www.meandi.se/fi/tuotteet/102201.aspx
Tämmöinen singoalla-malli on tosi nätti, mutta myös hyvin yksinkertainen muuten tehdä. Eli työkustannukset on tällaiselle kyllä tosi pienet.

Meillä on kaikki pysyneet muodossaan ja värit kirkkaina eli paremmin suurinosa halppisvaatteista..., mutta pikkuisen harmittaa, kun kahteen paitaan poika onnistui saamaan reijät rinnuksiin ensimmäisillä käyttökerroilla... eli jatkossa taidan kuitenkin ostaa halppispaitoja, kun kuitenkin ne rikkoo.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
velour ja frotee kestää . mut muut kyllä pesussa kulahtaa heti. liian kalliita laatuun nähden.

meillä ei ainakaa oo kulahtanu muutkaan. jotkut paidat ollu käytössä jo yli 2 vuotta ja niitä pesty vähintää kerran viikos ja ihan hyväkuntoisia on edellee. yks mekko haalistui vähän, mutta muut on pysyny hyvinä.

Kerran olen erehtynyt ostamaan ja petyin kyllä tosi rankasti. Värit lähti ja tuli nopeasti oikein kulahtaneen näköinen, ei puhettakaan että oisin viittiny siitä jotain pyytää joltain......ylihinnoiteltuja halppisvaatteita

Yhteistyössä