Hae Anna.fi-sivustolta

Meedion kyvyt

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Angel~, 15.06.2011.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. Angel~ Vierailija

Millaisilla harjoituksilla voi kehittää meedion kykyjä, eli saada viestejä edesmenneiltä ja nähdä asioita ihmisistä. Pyrin kanavoimaan henkioppaitani päivittäin ja kehittymään siinä paremmaksi.

2. Valon etsijä Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

No itsellä toimi parhaiten se että luotti siihen mitä tuleman piti.Piti linjat avoinna ja avoimin mielin. Ei se napsatuksesta alkanut toimimaan vaan vasta sitten kun päätin luovuttaa "järkeni" ja antaa mennä ilman omia ajatuksiani.Tätä on vaikea selittää mutta toi luottamus siihen "ehtaan kamaan" on tärkeä ja se että antaa luvan poismenneiden tulla lähellesi,loput tapahtui itsestään.

Onnea tiellesi :)

3. tässä paras Vierailija

Kärsivällisyys ajan ja rentoutumisen suhteen on paras neuvo.

4. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    HEI MEEDÍON TIE ON yksi vaativimmista teistä jedin teistä.

suositteleisn että otat yhteyttä tänne spiritualismi
    HE KOULUTTAVAT MEEDIOKSI
    t KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

5. Kiia P Vierailija

Mikä on jedimestarin tie meedioksi, vai oletko meedio?

6. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Karsin suosittelemaa tietä minäkin ehdotan. Meediot "uusia" meedioita usein ohjaavat, niinkuin minuakin ovat.

Opettele meditoimaan... täydellisesti hiljentymällä ja siten omien ajatusten ja egosi poistamisella teet tilaa sille, mitä odotat henkimaailman sinulle viestivän. Kuuntele, kuuntele ja kuuntele, mitä sinulle halutaan kertoa. Älä epäile kuulemaasi.

Last edited: 16.06.2011
  7. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    EN ole itde meedio no jedirirari voi valita useammista teistä toiset ovat parentajia ja sotureita ,toiset ovat parantajia ja meedioita toiset ovat ,muuta no enkäy luettelemaan vaihtoehtoja . ja Toiset valitsevat pelkän meediontien se on teistä kaikkein vaativin.

koska siinä keskustellaan kuolleitteen kanssa .

JOKAINEN jedihallitsee telepatian sew kuuluu jo jedikokelaitten oppia . mutta emme keskusytele kuolleitteen kanssa vaan valonkansojen eli valonaieneiden kanssa ,ja toisten jedien kanssa . KUOLLETTEN kanssa keskustelu vaatii extra turva systeemit paljon kokemusta tietoa taitoa suojautua demonreilta ettei ne valtaa sua ym. vastaavaa ym vaaroja ob siinä todella paljon pitää tarkkaan tietää mitä tekee siksi tässäkin tiessä meediomestarit on paikallaan he opastavat sinut, turvallisesti meedioksi ja vältät sudenkuopat . ELI meedio kokelaan kannattaa totella tarkasti ohjeita niin et esim joudu demonin valtaamaksi ,tai muun pimeyden olennon. Eli tie ob vaativa ja jopa todella vaarallinen mutta, kun sua ohjaa kokenut meedio kurinalaisesti kouluttaen opit välttämään vaarat opit tekemään suojaukset ym tällä tiellä .Kun otat ohjeet kehotukset huomioon nöyrästi tiesi kulkeminen on silloin turvallista joka yksinään koittaa tätä tietä kulkea voipi siinä käydä huonosti.

eli ota suosiolla yhteyttä kokeneisiin ammttilaisiin he antavat sulle tossa yhdistyksessä . ammatillisen tarkan opetuksen meedioksi. no awa voisi tästä kertoa vielä lisää. mutta minä en kerro tämän enempää.

Halusin tässä vain kertoa että ,miksi ei missään tapsauksessa kannata ominpäin meediomestariksi opiskella.

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

PS TÄMÄ EI OLLUT PELOTTELUA VAAN enemmänkin faktojen kertomista.

8. Ei ole mitään harjoituksia joilla voi kehittää meedion kykyjä eli tulla meedioksi, jos ei ole valittu siihen tehtävään.
    Jos olisi tarkoitettu että sinusta tulisi meedio sinuun olisi otettu yhteyttä henkimaailmasta, se olisi todennäköisesti tapahtunut jo lapsena.
    Jos sinuun ei ole jo lapsena otettu yhteyttä niin nämä "henkioppaat" ovat vain mielikuvituksesi tuote eli piilotajuntasi tuottamia harhakuvia.

9. no mutta! Vierailija

Oi ja voi!

Kuka meitä tarkoittaa? Onko ihminen jonkun sortin potkupallo jonka joku muu tarkoittaa siksi, täksi ja tuoksi....

10. kansas Vierailija

Kai niitä harhakuvia on sitten monenlaisia. Mitä, jos jonkun elämä on niin hälinää, ettei vaan kuule ja tajua niitä yhteydenottoja, yhteydeottotavat ovat mitä moninaisemmat.
    Paras harjoitus aluksi on se, että rauhoittuu ja hiljentää oman egon hälinän.
    Me kaikki pystymme ihan samoihin asioihin, joltain se vaatii vaan vähemmän totuttelua ja keskittymistä.

11. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 906
    Komppaisin Kansasia tässä. Mä voisin ihan uskoa sen mahdollisuuden jotta kaikilla olis mahdollisuus näihin tai mihin vaan yliluonnollisiin kykyihin olemassa mutta kaikki ei jostain syystä pääse yhteyteen näiden kykyjensä kanssa tai ilmeisesti suurin osa ei pääse. Tai ei osaa käyttää tai ei ymmärrä. Tai... tai..tai...

Yksi syy voi olla vaikka juuri tuo Kansasin sanoma "hälinä". Sitä voi vanhemmiten sitten päästäkkin tai sitten voi olla että lapsena on ollut kokemuksia sitten aikusena ruuhakavuosina kokemukset katoaa kunnes tulee taas vanhempana kun elämä rauhottuu.

12. magnesia Vierailija

Muuten miksi näin selität?

Perustele??

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 906
    En perustele. Googleta. Jokainen pystyy googlettamaan ei mun tarvi tehdä töitä sun puolesta!!! :D :D :D

14. Oon Vierailija

nykyään!

Kävin aikoinaan erilaisten näkijöiden luona. Eräs oli kovempi kuin muut, ja hän sanoi, että olen itsekin kanava.

Miten tullaan kanavaksi? Kun olin masentunnut, tavallinen ihminen, jolla oli kuitenkin kiinnostusta henkisyyteen.

En ole päässyt masennuksesta eroon, mutta olen nykyään kovan luokan kanava. Sitkeän harjoittelun ja jonkin sisäänrakennetun sisun vuoksi.

Itse uskon, että kanavointitaito ei tule jollekin ns. valitulle, vaan se tulee jokaiselle, joka tällaista taitoa haluaa ja joka haluaa tätä taitoa harjoitella.

Suurin osa ihmiskuntaa haluaa elää elämäänsä "kanavointitaitoa" ajattelematta (miksi se tulisi edes mieleen tavallisille ihmisille?), mutta jos joku haluaa tulla kanavaksi, hän tulee siksi. Harjoittelun kautta!

15. Niksipirkka Vierailija

Olen sitä mieltä, että meillä jokaisella on mahdollisuus kanavoida. Eri asia sitten se, mistä se kanavointi tulee.

On menossa jonkinlaisen "mittaamisen" aika, niin monella jaksaminen mielensä raksahtelee puolelta toiselle. Se kuka kestää rankat, vahvat ja vaikeat energiat ovat niitä kenen puoleen kannattaa sitten kääntyä oppia ottamaan. Mutta vastaanottajan on oltava myös rehellinen ottamisessaan ettei vie vanujakin mukanaan - niin kova tarve ihmisellä on toista ihmistä käyttää hyväkseen oman edun vuoksi. Ottajia on vaikka kuinka.

Sitten taas toisaalta "henkisen työn tekijän" on oltava vastuullinen ja hoidettava itsensä kuntoon ennen kuin menee kanavoimaan kenellekään yhtään mitään. On vaarana hoidella vain itseään ja siten saada toinen ihan hämilleen. Sehän ei ole tarkoitus.

Ennen oli sanonta raakaa peliä bostonissa, nyt se on raakaa peliä missä vaan.

Pitäkää huoli omasta henkisestä jaksamisestanne, sitä tullaan tulevaisuudessa tarvitsemaan.

16. En tiedä Vierailija

Jedimestarien koulutusohjelmista, enkä Awa*:kaan koulutusohjelmista.

Olen tullut itse kanavaksi ilman koulutusohjelmia!

Mitä tarkoitta tuo että "tullaan meediomestariksi" omin päin?

Kaikki kuulostaa Awa*:n ja Karsin kertomana niin monimutkaiselta. Ovatko he mahdollisesti sama nimimerkki?

Onneksi minä olen vain minä ja kaikki tapahtuu minulle ilman Karsia ja Awaa*!

17. luule mitä luulet Vierailija

Sen pitäisi olla itsestään selvyys. Miksi sitä sitten toistat? Liekö luottamuspula itseäsi kohtaan kun selittelet.

18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 906

Mitä silloin tapahtuu tai siis mitä se tarkoittaa jotta henkisen työn tekijä hoitaa itseään tuossa yllämainitussa tilanteessa? Miltä se tuntuu/vaikuttaa asiakkaalle ja mitä/millä se kanavoija hoitaa, asiakkaan energioillako?

19. Niksipirkka Vierailija

JOs kärsii masennuksesta ja kanavoi tuossa kunnossa toiselle - hoitoa saa vain kanavoija itse, koska kaikki se "kanavointi" tulee masentuneen omasta mielestä ja on käyttökelpoista vain masentuneelle itselleen. Ja siis voihan siinä käydä jopa niinkuin sanoit - kanavoija hoitaa itseään kanavoinnin odottajan energioilla. Sitä en kyllä tarkoittanut, mutta kiitos kun oivalsit asian noinkin.

Vaaditaan todellista henkistä hyvää kuntoa toimia kanavoijana.

Mutta miten tämä asia kääntyi kanavointiin kun meedion hommista kai tässä ketjussa oli puhe..
    Miksi kuolleisiin pitää saada yhteys, kertokaa mulle se.

20. Stella B Kulkija Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ei pidä saada. Olen itse sitä mieltä, että siihen yhteyteen EI pidä erityisesti pyrkiä, ellei sieltä päin sinuun oteta yhteyttä. Koska niin se useimmiten taitaa mennä - että henkilö vain kokee asioita ja ymmärtää, että häneen otetaan yhteys ns. rajan takaa. Todella moni vielä tässäkin vaiheessa kieltäytyy ja unohtaa / kieltää koko jutun. Nämä asiat ovat niin valtavia, ihmeellisiä, tämän maailman mittapuun mukaan myös hyvin erikoisia ja outoja, että siinä tarvitaan todellakin levollista, tasapainoista mieltä ja sekä järkeä että pienen pieni ripaus skeptisyyttäkin, jotta sen kanssa voi elää, jos todella on kyse ns. yliluonnollisista. Uskokaa pois.

Miksi ottavat yhteyttä? En tiedä. Sanon rehellisesti tässä vaiheessa omaa kehitystäni, että en tiedä. En ihan suoraan usko siihen pelkästään neuvomisen, parantamisen ja hyvän sanoman tuomisen ideaankaan, vaikka sitä varmasti onkin. Itselläni on kokemus, että ne henkilöt haluavat kertoa jotakin jollekin, ovat ymmällä jostakin tai huolissaan. Asia on jopa täysin selvä sillä tavalla, että kyseinen vastaanottava henkilö tai kyseiset henkilöt tietävät heti mistä on kyse. Jäävätkö keskeneräiset asiat sitten vaivaamaan? Vai eivätkö he osaa päästää irti ja tekevät tikusta asiaa - en todellakaan tiedä. Kerron varmasti kun kehityn lisää ja saan lisää tietoa asiasta.

21. "!" Vierailija

Ap:n kysymys ei taida vielä olla tullut vastatuksi....

22. ap:lle Vierailija

vastaisin, että eivätkö henkioppaasi kerro sinulle miten tai mistä opin voi saada? Kun sinulla on henkioppaat niin ohjauksen tulisi tulla sieltä...

23. Niksipirkka Vierailija

No vastataan vaikka näin... itse aikoinani aloitin kiinnostuttuani laajemmalti itsestäni (aina oli tunne, että pystyn parempaan, tiesin, että näillä käsillä voin tehdä muutakin kuin ns tavan hommia yms tuntemuksia itseni paremmuudesta vrt muihin) siten, että hain ihmisen, joka kanavoi minulle. Häneltä sain/hain varmistusta itseeni, että eteenpäin voi mennä. Siis ihan normaalia elämää. Muutama vuosi meni näin että maalasin, hiljennyin, meditoin kävin erilaisia iltamia yms missä jutusteltiin ja harjoiteltiin monenmoisia asioita mm. kanavointia ja toimin jopa meediona (oikein transsimeedio!) tuolloin aika ajoin. Tarvitsin kaikkia näitä kokemuksia, harjoituksia ryhmässä, jotta sain isompia oivalluksia itseäni suuremmasta voimasta. Kun tuo ymmärrys, oivallus ja kokemuskin tuli, en ole tarvinnut meedioita (tai toimia meediona itse), kanavointeja yms "henkistä sälää", koska kaikki mitä tarvitsen on tässä ja nyt. Itsessäni ja olen osana Suurempaa Kokonaisuutta. Ihan tavallisessa arjessa, ihan tavallisissa arjen askareissa. Kuitenkin tietoisempana kaikesta.

JOten jos harjoitella haluat, niin sanoisin, että se on aloitettava ihan itsestä, löytää itsensä, se on ihmisen vaikein matka. Siihen tarvitsee oman Korkeimman Itsensä työkumppaniksi. Eikä mitään meedioita. Jokainen tekee kuitenkin matkaansa tavallaan ja hyvä niin.

Siunausta polullesi, kuka ikinä lienetkin.

24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 906
    Ok, kiitos. Ei kai kuolleisiin varsinaisesti "pidä" saada mutta jos vaikka ne haluaa ottaa yhteyttä tai joku elävä haluaa varmistua että vaikka äiskällä on kaikki hyvin?

25. gggcf Vierailija

Vaikka saadakseen lohtua suruunsa. On muitakin syitä niitä sen paremmin erittelemättä. Jatkakoon muut, joilla on enemmän kirjoitusintoa.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi