Mehiläiskunigatar

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mehiläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joku muu ehti taas väliin... Harmittaa tollanen joskus todella. Työt ohi ja kotona nyt. Vaikka eletäänkin pääsiäistä pukeuduin punaisiin. Ainoastaan punaiset rintsikat ja pikkupöksyt. Olen väsynyt töistä ja makaan sängyllä. Pistän silmät kiinni ja odotan...

Tulen oviaukkoon ja katselen sinua näytät aika herkulta.Kyrpäni muistuttaa olemmassa olostaan,sivelen housujeni edustaa.Havahdut,säihkähdät ja sinulta pääsee paukku.Arg.Minulta on tulla samantien.Ryntään kimppuusi,revin pikkarisi,otan kaluni esiin ja sohaisen märkään vittuusi,kehräät allani kun pumppaan ja sinulta pääsee taas kireä paukku,ihana paskankäry täyttää huoneen,olen kiimassa,käännän sinut ja otan vittusi nestettä ja hieron pyllyäsi,kiehnaat ja rups! Taas kuului suloääni,olen hulluna nuuhkin ilmaa ja kastan kaluni vitussasi ja ryhdyn työntymään ryppyreikääsi kohden,tuntuu tiukalta ja kireältä,huudat kiimasta,tunnen kuinka kaasu painuu terskaani vasten,panen rajusti ja hierasen pilluasi jonka sillinhajuiset aromit nousevat nenääni,laukeamme koristen.Vedän kaluni ulos ja sinulta pääsee pitkä trööööt!Sanot lähteväsi paskalle,kuuntelen kun pieret ja tyhjäät suoltasi pöntöllä.Kaluni osoittaa heräämisen merkkejä ""kultasesi otetaanko uusiksi vai joko ummetus lähti?""