Meidän makuuhuone, eilen illalla n. 23:30

Histamiinitar

Aktiivinen jäsen
21.04.2008
1 907
0
36
Juu, ei mitään pervoa.. kävimme mielenkiintoisen keskustelun....
U=ukkeli ja M=minä

U: Mitäs mietit ?
M: *hetken harkinnan jälkeen* Mulla on vauvakuume
U: *syvä hiljaisuus* *hiljaisuuden kesto n pari min*
U: Oot sä tosissas ?
M: No joo... Ollu jo hetken aikaa..
U: *syvä hiljaisuus* Kesto taas sen pari minuuttia*
U: No sitte aletaan kokeileen toista
M: HÄH ?
U: No en mä voi sulta kieltää mitään
M: :o :o :o :o :o :o

Siis WHAT ??? Mä odotin että mies taaaas kerran toppuuttelee mua ja kertoo faktoja miks ei meille toista. Me siis jo ennen poikaa sovittu että vain yksi lapsi on meidän juttu, perusteluja siihen en nyt tässä ala mutta tuo miehen viimeinen kommentti ??????? :o :o

Siis joko A ) silläki on vauvakuume

tai sit B ) ONHAN HÄN KIELTÄNY MULTA PALJO MUUTAKI esim mä en saanu ottaa jääkarhunpentua. No okei mut siis MISSÄ MUN JÄRJENÄÄNI ( = mies ) ON ????

"esim mä en saanu ottaa jääkarhunpentua." :laugh: :laugh:
Siinäpä olisikin ollut näppärä lemmikki, varsinkin kun hieman kasvaa. Sori ei oikein liity asiaan, nauratti vain että miehesi on sinulta tuollaisen kieltänyt.

Vauvakuumetta, tai ainakin valmis vauvaan sopeutumaan jollei varsinaista kuumetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:
Siinäpä olisikin ollut näppärä lemmikki, varsinkin kun hieman kasvaa. Sori ei oikein liity asiaan, nauratti vain että miehesi on sinulta tuollaisen kieltänyt.

Vauvakuumetta, tai ainakin valmis vauvaan sopeutumaan jollei varsinaista kuumetta.

:laugh: :laugh: :laugh: minnuu nauratti sama juttu...

ja tosiaan, uskoppa tammihärkää koska hän anto siulle tähän ketjuun nytten sen miehisen mielipiteen :D

ihana mies siulla ap :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:

:laugh: :laugh: :laugh: minnuu nauratti sama juttu...

ja tosiaan, uskoppa tammihärkää koska hän anto siulle tähän ketjuun nytten sen miehisen mielipiteen :D

ihana mies siulla ap :hug:

Onhan tuo ihana ja mukava ja sopeva ja ja ja... Mut mä en ymmärrä nyt hänt... Aina muistaa mainita et meille ei toista tuu/meille riittää yksi yms yms mutta että tollanen kommentti :o . Ja ylees hää saa nää mun haihattelut järjenäänellä pois...

Tää on ihan selkeesti palstan aiheuttama kuume ku tääl on kaikkii söpöjä Peikkiksiä ja muita nassukoita... :kieh: :kieh: . Taidanpa hakia kummitytön meille viikonlopuksi niin saa taas söpöstellä ja höösätä..

Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Onnea yritykseen! =)

No mut siis ei mitään vielä oo lukkoon lyöty :o :o . Mun tarvii ootella pari päivää josko tuo mies palautuis ennalleen.... Ja puhuis mulle järkeä.. :headwall: :headwall: :D

No, mitäs sitä enää odottamaan, pullat uuniin ja taikina nousemaan vaan :D

Onnea yritykseen! =)

No mut siis ei mitään vielä oo lukkoon lyöty :o :o . Mun tarvii ootella pari päivää josko tuo mies palautuis ennalleen.... Ja puhuis mulle järkeä.. :headwall: :headwall: :D

Nooo.. ei tuota nyt aleta hötkyileen kuitenkaan...

Sitä vaan panetti hirmuisesti ja älysi, että nythän heruu vaimolta piparii.. ei miehet ajattele sen pidemmälle asioita :D ja naiset nyt ei ajattele yhtään mitään, kuten jääkarhumaininta todistaa.. mut älä välitä, minäkin ehdotin orankivauvan adoptoimista..

Juu, ei mitään pervoa.. kävimme mielenkiintoisen keskustelun....
U=ukkeli ja M=minä

U: Mitäs mietit ?
M: *hetken harkinnan jälkeen* Mulla on vauvakuume
U: *syvä hiljaisuus* *hiljaisuuden kesto n pari min*
U: Oot sä tosissas ?
M: No joo... Ollu jo hetken aikaa..
U: *syvä hiljaisuus* Kesto taas sen pari minuuttia*
U: No sitte aletaan kokeileen toista
M: HÄH ?
U: No en mä voi sulta kieltää mitään
M: :o :o :o :o :o :o

Siis WHAT ??? Mä odotin että mies taaaas kerran toppuuttelee mua ja kertoo faktoja miks ei meille toista. Me siis jo ennen poikaa sovittu että vain yksi lapsi on meidän juttu, perusteluja siihen en nyt tässä ala mutta tuo miehen viimeinen kommentti ??????? :o :o

Siis joko A ) silläki on vauvakuume

tai sit B ) ONHAN HÄN KIELTÄNY MULTA PALJO MUUTAKI esim mä en saanu ottaa jääkarhunpentua. No okei mut siis MISSÄ MUN JÄRJENÄÄNI ( = mies ) ON ????

:laugh: :laugh:

Onnea yritykseen! =)

Tulipa nyt mieleeni, että tuokin saattoi olla miehesi ajatuksena, että kun hän lupaa, niin sä alat itse jarrutella ;)

Onnea yritykseen! =)

Tulipa nyt mieleeni, että tuokin saattoi olla miehesi ajatuksena, että kun hän lupaa, niin sä alat itse jarrutella ;)

Ei se osaa olla niin ovela.. se ylees sanoo mitä mieles on.. Kunhan nyt heitin ajatukseni ääneen enkä ollu ku puoltosissani edes ajatellu asiaa ku tuol takaraivossa on että tuo poika olisi ja jäisi ainokaiseksi.

no jospa mies on pitkään ja harkiten puntaroinut +ja- asioita jääkarhunpennun ja vauvan välillä
ja tullut siihen tulokseen että vauva parempi vaihtoehto :whistle:

elikkäs mä luulen että oikeasti haluaa vauvaa B) voisin itseltänikin odottaa moista vastausta jos olis haluja saada vauveli taloon :D

Yhteistyössä