H
Haluaa tilata
Vieras
Eilen tuli postitse hyvä tarjous Meidän Perhe-lehdestä, mutta mikä oli se nettiosoite joka siinä oli... Sanoma magazinesin sivuilta löydän vain norm. hinnat. Kiitos jos joku voi auttaa =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:www.tilaanyt.net/me
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:Ja sitten varaudu siihen, että ne kylkiäislahjat tulevat yli puolen vuoden kuluttua. Näin kävi mulla kun tilasin MeNaiset alkukeväästä (olisiko ollut maaliskuun alussa), lahjat sain marraskuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja elina9:Ja sitten varaudu siihen, että ne kylkiäislahjat tulevat yli puolen vuoden kuluttua. Näin kävi mulla kun tilasin MeNaiset alkukeväästä (olisiko ollut maaliskuun alussa), lahjat sain marraskuussa.
Kyllä Meidän Perhe -lehdestä tuli melkein samantien kun oli maksettu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt jo sain lahjan, vaikka tosiaan silloin 28.1 täällä kyselin osoitetta =)
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja elina9:Ja sitten varaudu siihen, että ne kylkiäislahjat tulevat yli puolen vuoden kuluttua. Näin kävi mulla kun tilasin MeNaiset alkukeväästä (olisiko ollut maaliskuun alussa), lahjat sain marraskuussa.
Kyllä Meidän Perhe -lehdestä tuli melkein samantien kun oli maksettu.