Meidän perheen aatonaatto

Joni Makkuusäkki

Aktiivinen jäsen
30.09.2006
1 908
0
36
Kakarat tappelee ja huutaa, aikuisilla alkaa pinna kiristymään kun pitäisi hommia saada hoidettua ja huomispäivän joulupaikassa minne mennään yömään ei saada infoa milloin sinne mennään kun sinne pitää mennä sillä sekunnilla kun soittavat |O |O |O |O

Mä jätän tuon kuusen pihalle, jouluruuat pakkaseen ja kinkun syötän koiralle ja lähden kohta yksin hiihtään jonnekin metsään koko pirun jouluks |O |O |O
Täällä tulee hulluks |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O :xmas:

:laugh: joo ei saa nauraa mutta kuulosti niin tutulta.. meillä kämppä kaaoksessa kaikki tekemättä, kuustakaan ei ole, lapset tossa riehuu ja riitelee. huomenna pitäis mennä syömään anopille mutta anoppikaan ei ite tiiä monelta syötäis...

Auts :( Voisitko lähteä lasten kanssa ensin ulos tekemään vaikka lumiukkoja, pulkkamäkeen tms, jonka jälkeen lapset jaksaisivat sisälläkin leikkiä keskenään?

Meillä myös kaaosta..siivot jo tehty ja uusista saa tehdä kun lapset menee nukkumaan ja kuusi koristeltu ja myös jo koristeet pois otettu!joka paikassa rojua ja kauhea tappelu. Mutta olkoon,en jaksa välittää =)

Helpotti tämä purkauskin tänne jo aika paljon :xmas: Kävin itsekin jo t-paita päällä seisomassa takapihalla, rauhottumassa tuiskussa ja tuulessa :laugh:

Koko joulusta ei minkäänlaista stressiä, mutta auta armias kun aatonaatto tulee ja aletaan leipomaan ja lapset hokaa, että huomenna onkin aatto..ja..ja.. :whistle: :whistle:

Huh, kylläpä tosiaan helpotti B)

meidän perheen aatonaatto; mies jossain, lapsi mummulla, minä ja koira kotona joka on aivan hyrskynmyrskyn ja siivota pitäis. motivatsuunit vaan jossain joululomalla..
meneehän tää näinkin: yksin ylhässä yksinäisyydessäni voin palstailla, juoda kahvia ja tuijottaa vaan tietokoneen näyttöä niin ettei ympärillä oleva kaaos häiitse :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
meidän perheen aatonaatto; mies jossain, lapsi mummulla, minä ja koira kotona joka on aivan hyrskynmyrskyn ja siivota pitäis. motivatsuunit vaan jossain joululomalla..
meneehän tää näinkin: yksin ylhässä yksinäisyydessäni voin palstailla, juoda kahvia ja tuijottaa vaan tietokoneen näyttöä niin ettei ympärillä oleva kaaos häiitse :xmas:

Mä jouduin toteamaan, että tää on mitä mainioin keino :xmas: Sulla on asiat hyvin siellä hallussa, kun yksinkin saat olla hetken :whistle:

Miustakin on tuntunut jo tässä aamun aikana että pitäis viskata pihalle nuo lapset..jos ne ei sit enää tapella jytältäis niin. Esikoinen kiusaa tahallaan ja sitten huudetaan..ihanaa.. |O

Meillä aatonaatto sujuu vielä toistaiseksi rauhallisissa merkeissä. Juurekset keitin ja soseutin jo eilen illalla. Nyt perunalaatikko uunissa, kohta heitän sinne lanttulaatikonkin. Kuopus nukkuu. Olen periaatteessa töissäkin tämän päivän, mutta vielä ei ole tullut yhtään työsähköpostia. Taitaa muutkin olla jo joulutohinoissa :) Yksi puhelinpalaveri alkaa klo 12 ja sitten voi lopettaa koneen ääressä istumisen.

Kämppä on sekainen, mutta kunhan toi kuopus tuolta raahaa luunsa alakertaan, siivous onnistuu kahden aikuisen voimin käden käänteessä. Kaupassa lähden vielä iltapäivällä käymään, otan kuopuksen mukaan "kameliksi". Sen jälkeen kynttilät palamaan, joululaulut soimaan ja huomisen ruokia valmistelemaan. Kuopus saa kantaa kuusen sisään ja alkaa koristella sitä. Lahjat hankin pitkin syksyä - ja niin aion tehdä ensi vuonnakin - joten sen suhteen ei ole stressiä ollutkaan.

Yhteistyössä