Meidän pitäsi kuulemma tappaa koira!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinäÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MinäÄiti

Vieras
Että ottaa päähän koko miehen hysteerinen suku!
Siis meidän oma koira ei ole koskaan tehny pahaa kellekkään.On vuoden ikänen sekarotunen koira.

No tänään miehen sisko piti palopuhetta että se pitää tappaa ennenku se käy lasten kimppuun?! Ja ihan vaan siksi ku se koira siellä etelässä oli tappanu sen pojan!

Nyt pitäis näitten sukulaisten mielestä tappaa kaikki suomen koirat.

Onpas urpoa. Meillä 9v. rottis joka saanut kiviä jo päälleen. Pitää itsekin varoa ulkona ketä vastaan kävelee koiran kanssa, kun tuntuu että kohta tulee köniin ihan pelkän rotikan omistamisesta. Varsinkin kun meidän koira on jo harmaa hidasliikkeinen pappa, jonka ainut rikos on pahanhajuiset pierut. :(

Nuo jutut saa jättää NIIN omaan arvoonsa :headwall: :headwall: . Just eilen juttelin yhden tutun kanssa. Kertoi että oli ollut kaupan pihassa tupakalla ja siihen oli tullut mies rotikkansa kanssa. Tuttu oli koiraa silitellyt ja jutellut sen omistajan kanssa kaikessa rauhassa kunnes siihen oli tullut kaksi vanhempaa rouvaa jotka oli tälle koiran omistajalle alkaneet paasaamaan. Siinä olivat mammat yhteen ääneen taivastelleet tappajakoiraa ja kovasti tuominneet miehen tuollaisen tappajan omistamisesta saati ihmisten ilmoille tuomisesta :headwall: :headwall: .

Mäkin sain miehen kanssa meen porukoilta karmeen palopuheen siitä miten me ei sitten IKINÄ KOSKAAN saada hankkia rotikkaa :headwall: No joo luultavasti ei oltais oltu hankkimassakaan, mutta joku koira varmasti!

Tällä hetkellä meillä tollanen kääpiörotu joka vois olla vaarallinen ehkä muurahaiselle :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Onpas urpoa. Meillä 9v. rottis joka saanut kiviä jo päälleen. Pitää itsekin varoa ulkona ketä vastaan kävelee koiran kanssa, kun tuntuu että kohta tulee köniin ihan pelkän rotikan omistamisesta. Varsinkin kun meidän koira on jo harmaa hidasliikkeinen pappa, jonka ainut rikos on pahanhajuiset pierut. :(

:( kivitä ens kerran niitä ihmisiä

muakin katottiin pitkään tänään kun näin yhen tutun jolla on iso sakemanni ja mie + tyttö halattiin sitä koiraa ja kuulin ku ne sano että hullua antaa lapsen koiraan koskea :whistle:

Puhuttiin myös siitä miten pikkuräksyjen annetaan kyllä ihan rauhassa meuhata :kieh: . Tää tuttu kertoi miten naapurissa oli chihuahua, joka aina hyökkäsi jalkoihin puremaan. Ja omistaja vaan aina hymyili eikä edes anteeksi pyytänyt. Kerran tää tuttu oli sitten sanonut että kammoksuu tuollaisia vesikauhuisia oravia ja sen jälkeen oli naapuri ilmeisesti lakannut tervehtimästä :D .

Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:
Siis meidän oma koira ei ole koskaan tehny pahaa kellekkään.

Ottamatta kantaa muutoin, niin jos "sen" rotikan omistajat oisivat ajatelleet koirastaan toisin kun sinä omastasi, niin ehkei "se" rotikka olisi perheessä ollut enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Jande32:
muakin katottiin pitkään tänään kun näin yhen tutun jolla on iso sakemanni ja mie + tyttö halattiin sitä koiraa ja kuulin ku ne sano että hullua antaa lapsen koiraan koskea :whistle:

Oujee!!!
Kauhee paniikki kaikilla päällä.
Pitäiskö kaikki mullitki tappaa ku tiedän miehen joka jäi mullisa jalkoihin ja kuoli.
Pitäiskö kaikki rekat kieltää ku ne on niin vaarallisia.
Pitäiskö kaikki kelkat kieltää ku niillä on nyt tullu niin paljon onnettomuuksia.
jne.

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):

Ottamatta kantaa muutoin, niin jos "sen" rotikan omistajat oisivat ajatelleet koirastaan toisin kun sinä omastasi, niin ehkei "se" rotikka olisi perheessä ollut enää.

No joo. Mutta ei meillä ole ollut syytä tappaa koiraa koska se ei ole ollut kellekkään vaarallinen. Tosin kukaanhan seitä ei voi koskan tietää milloin ihminenkään saa hullunkohtauksen?!
Hei ei näitä juttuja voi verrata keskenään...

Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:

Ihana kuvaus! :D Vaikka mä henk.koht hieman ehkä pelkäänkin rotikoita, kokemusta ei oo, mutta se on jo ulkonäöltään niin "uhkaava" paitsi tää kuvaus vesittää kyllä mun pelkojani. :heart:

Meillä kans isokokoinen vuoden ikäinen hutilus, josta löytyy myös tätä "tappaja"-koiraa. Anoppi ei enää uskalla olla samassa huoneessa koiran kanssa kun oli lukenut tästä ikävästä uutisesta. Mut taitaapi olla ihmisillä se paha vika et yleistetään melkosen helposti kaikki samaan kastiin.

Tänne johonkin ketjuun viikolla jo kerroinkin, että on ollut niin ihana viikko... Meillä siis kolmevuotias rotikkauros ja 1v2kk tyttönen. Hyvä, ettei oo autot ajanu ojaan, kun ollaan rattaiden ja koiran kanssa lenkkeilty. Vastaantulijat on kanssa kommentoineet enemmän kuin yli oman tarpeen. "Tappajakoira, kohta saa taas lehdistä lukea, kun on lapsi raadeltu..."

Ja sitä myös, miten vastuuton minä äitinä olen, kun mulla on rottis ja lapsi samassa taloudessa. Tähän saakka en oo vaivautunut kommentoimaan, mutta mieli tekisi. Mitä pirua ne mun koiran sukupuusta, taustoista, luonteesta ja koulutuksesta tietää! Ottaa siis päähän ja raskaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):

No joo. Mutta ei meillä ole ollut syytä tappaa koiraa koska se ei ole ollut kellekkään vaarallinen. Tosin kukaanhan seitä ei voi koskan tietää milloin ihminenkään saa hullunkohtauksen?!
Hei ei näitä juttuja voi verrata keskenään...

JOS siitä rotikasta ei omistajat olisi voineet sanoa, ettei ole koskaan tehnyt kelleen pahaa niin tuskin olisivat lapsiperheessä sitä pitäneet.Vai moniko pitäisi arvaamattomaksi havaittua koiraa lapsiperheessä? Sitä minä vain. En teidän koirastanne sen kummemmin puhunut.

Miten ihmiset kehtaa?! Siis huudella oudoille ihmisille?

En ymmärrä..Mitä se ylopäätään auttaa? Ja mä en tajua sitäkään, et nyt on ihan joukkolynkkaus rotwailereita kohtaan vaikka joka rodussa ja roduttomassa on ne omat kahjonsa. Tai kahjot omistajansa.. :kieh:

Kyllä ne ihmiset kummasti uskaltaa avautua näistä asioista ihan oudoille ihmisille. Pitävät varmaan "velvollisuutenaan" kertoa nämä "totuudet" suoraan päin naamaa. Että tulipahan sanottua... Voi sitten kaikille tutuille kertoa ja päivitellä, että näin taas semmoisen tappajakoiran pienen lapsen kanssa.

Meilläkin siskontyttö 4v. ollut syntymästä asti Akun (se 9v.rottis) kanssa tekemisissä. On ihan parhaat kaverit, Aku ei jättäis tyttöä suojelematta missään tilanteessa. Murisee ja näyttää hampaitaa leikissä, mutta kuten rottweilerin omistajat tietää, se on niiden tapa, ei todellakaan tarkoita agressiivisuutta. Nukkuvat päikkäritkin lähes päällekkäin :D Yhden ainoan kerran on tarvinnut huolestua; tyttö oli vuoden ikäinen, konttasi nukkuvan koiran pään päälle yhtäkkiä ja laittoi käden suuhun. Koira heräsi haukahtaen kun säikähti ja vahingossa näykkäsi sormille. Nuoli sitten tytön litimäräksi "anteeks anteeks" ja oli niin hädissään. Jos sillä olis häntä, olis se ollut pitkin masun pintaa koipien välissä.

Mä oon nyt tullu tulokseen et ainakin toistaseks mä ajotan niin aamu ku iltalenkit siten etten törmää niin moniin vauhkoihin ihmisiin ton ruttunaaman kans. Päivisin ku niihin törmää väkisin ja saa kuulla kyl kaikenmaailman kommentteja.

Niin ja ruttunaama ei oo rotikka edes.

jotku ihmiset nyt on vaan ylihysteerisiä eläinten kanssa. mun yks tuttava perhe otti kissan, sit kun nainen alkoi odottamaan vauvaa, niin se jo sillo sano, että niin kauan saa olla kuin vauva menee lattialle, sitten kissa hävitetään. no se aika koitti, että vauvaa alettiin pitää lattialla, ja kissa ammuttiin kuoliaaksi. kun sehän voi mennä vaikka koskemaan vauvaan :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
jotku ihmiset nyt on vaan ylihysteerisiä eläinten kanssa. mun yks tuttava perhe otti kissan, sit kun nainen alkoi odottamaan vauvaa, niin se jo sillo sano, että niin kauan saa olla kuin vauva menee lattialle, sitten kissa hävitetään. no se aika koitti, että vauvaa alettiin pitää lattialla, ja kissa ammuttiin kuoliaaksi. kun sehän voi mennä vaikka koskemaan vauvaan :headwall: :headwall:

just!

päivittäin ihminen tappaa tai muulla tavoin vahingoittaa toista ihmistä,eikä sen takia "varmuuden vuoksi" tuomita ja teloiteta koko ihmiskuntaa.jokainen vastaa omista teoistaan.olkoon koira maailmassa samoin.

Alkuperäinen kirjoittaja koiran kasvattaja:
päivittäin ihminen tappaa tai muulla tavoin vahingoittaa toista ihmistä,eikä sen takia "varmuuden vuoksi" tuomita ja teloiteta koko ihmiskuntaa.jokainen vastaa omista teoistaan.olkoon koira maailmassa samoin.

Tappanut ihminen tuomitaan Suomessa vankeuteen. Voiko tappajakoiran tuomita vankeuteen? Vai olisko se eläinrääkkäystä?

Yhteistyössä