Meidän poika on nyt ekaa kertaa kotiarestissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Olivat sotkeneen kaverinsa kanssa isänsä auton mutaisella hiekalla ja arvaatkaapas jäikö kivta naarmut..
Ja isäntä olikin sitten tosi hyvällä päällä :/

Katsotaan nyt mitä sille tehdään. Tää kaverin äiti oli tulossa kysyyn, että pääsiskö meidän poika heidän kanssaan tuonne uudelle leikikentälle ja huomasi tän sotkun. Ja juuri mä kävin katsomassa missä pojat ovat ja tuossa pihassa ne nätisti leikki.

Ja pojat ovat siis nyt kumpainenkin arestissa.

Koitettiin selittää miksi niin ei saa tehdä, ja poikia vaan kovasti nauratti.
Jos tää keino auttais nyt vähäks aikaa.

Tällä hetkellä poitsu on tuolla omassa huoneessaan ja illan on peli sekä piirrettyjen katsomis kielto. Huomista katsotaan sitten uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Kiva, että joillakin noin paljon rahaa, että 5v :lle ei vielä kerrottu, että ei koske autoihin. 5v on jo iso.
Onko kalliskin auto? Huh!

Pojat on poikia ja nopeita sellaisia.Pari sellasta kun lyö päänsä yhteen,niin toi voi olla lopputulos

Alkuperäinen kirjoittaja Pakkasekaisin:
Kiva, että joillakin noin paljon rahaa, että 5v :lle ei vielä kerrottu, että ei koske autoihin. 5v on jo iso.

Pojat on poikia ja nopeita sellaisia.Pari sellasta kun lyö päänsä yhteen,niin toi voi olla lopputulos

Yök. Tuo on järkyttävä lause. Pojat saa aina kaiken anteeksi ja heitä paapotaan, ja sitten äidit valittaa kun päätyvät tekemään kotona kaiken.

Onko teillä kotiivakuutus joka korvaa tämmöset? Meidän vakuutus korvaa kaikki alle 12-vuotiaan tekemät "tihutyöt", tosin omavastuu on 180e joten ihan pikku vahinkoja ei oo järkeä ilmottaa....

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Onko teillä kotiivakuutus joka korvaa tämmöset? Meidän vakuutus korvaa kaikki alle 12-vuotiaan tekemät "tihutyöt", tosin omavastuu on 180e joten ihan pikku vahinkoja ei oo järkeä ilmottaa....

Toi ei ihan niin "iso" vahinko ole, että kannattaisi ilmoittaa.
Auto on juuri jokin aikaa sitten vahattu, joten voi olla, että naarmut ovat siinä vahassa, toivottavasti. tai että saadaan sillä värivahalla ne "piiloon".

Eiköhän tuo asia ole pojalle muutamaan otteeseen sanottu, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy, ikävä kyllä.
Eikä noi onneks nyt olleetkaan niin "isot" naarmut, että voivat toivottavasti peittyä värivahalla. Isäntä kävi lampun kanssa tutkimassa paremmin äsken.

Yök. Tuo on järkyttävä lause. Pojat saa aina kaiken anteeksi ja heitä paapotaan, ja sitten äidit valittaa kun päätyvät tekemään kotona kaiken.

Mä oon samaa mieltä, todella ärsyttävä lause.Tyttöjen kyllä tuossa iässä oletetaan ymmärtävän mutta pojat on "vaan" poikia.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Mä oon samaa mieltä, todella ärsyttävä lause.Tyttöjen kyllä tuossa iässä oletetaan ymmärtävän mutta pojat on "vaan" poikia.

5v pitäisi tietää, että ei koske autoon, ei omaan eikä muihin. NÄin olen meillä opettanut, eikä kyllä tulisi mieleenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

5v pitäisi tietää, että ei koske autoon, ei omaan eikä muihin. NÄin olen meillä opettanut, eikä kyllä tulisi mieleenkään.

no ohhoh.. sehän on hienoa että jonkun lapset tekee aina niin kun on sanottu ja kerrottu!! :o kyllä meillä jo 3-vee tietää ettei autoihin saa koskea, mutta hyvin voin kuvitella, että jos kaverin kanssa kaksin olisivat pihassa niin voisivat vaikka ajatella pesevänsä auton kuravedellä ja aatella että äiti ilahtuu....

Yhteistyössä