meidän seuraava sähkölasku on varmaan niin iso ettei mahdu postilaatikkoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
:xmas: :xmas: :xmas:

ollaan käyty viimenen kuukausi lähes joka ilta saunassa :whistle:
mä oon ihan hirvee vilukissa ja mies on sanonu et tuntuu ettei raksapöly lähde pelkällä suihkulla kunnolla,et se pitää hikoilla pois ja koska poikakin rakastaa saunomista niin tulee sit saunottua kans..... :whistle:

saunotteko te usein?

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
no johan otsikossa lukee et sähkölasku,on sähkölämmitys..

Meinaatsä et jos ei ole sähkölämmitystä niin käyttö sähkö on ilmaista? Vai puuhellako teil on? ja öljylamput?

mä en kertakaikkiaan nyt ymmärtäny :xmas:

LUULETKO ETTEI TULE SÄHKÖLASKUA JOS EI OLE SÄHKÖLÄMMITYSTÄ? KYLLÄ SITÄ SÄHKÖÄ MENEE MUUHUNKIN KUIN LÄMMITYKSEEN

Me saunotaan harvoin. Hyvä jos kerran parissa kuussa. Vois kyllä useemminki mutta ei "ehdi".. Ja kun meillä on sähkökiuas, pitäs olla puukiuas ni varmaan saunottais useemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja PYHÄ YKSINKERTAISUUS:

Meinaatsä et jos ei ole sähkölämmitystä niin käyttö sähkö on ilmaista? Vai puuhellako teil on? ja öljylamput?

LUULETKO ETTEI TULE SÄHKÖLASKUA JOS EI OLE SÄHKÖLÄMMITYSTÄ? KYLLÄ SITÄ SÄHKÖÄ MENEE MUUHUNKIN KUIN LÄMMITYKSEEN

aijaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja PYHÄ YKSINKERTAISUUS:

aijaa :xmas:

terävä havainto, herää pahvi!

Meillä on myös rivariasunto sähkölämmityksellä (80 neliötä) ja sähkölaskut talvella pahimmillaan 160e/kk. Saunaa lämmitellään kerran pari viikossa, mutta ei tuo lasku siitä johdu. Saman verran saunotaan kesällä ja lasku silloin n.60e/kk.

Mitäs se sähkölämmitys siihen saunan lämmittämiseen vaikuttaa, muuten kuin suurentaa laskua. Kun sanoit että jos on sähkölämmitys niin voi olla isokin lasku. Vaikka olisi öljy- tai puulämmityskin, niin kyllähän se saunan lämmitys kumminkin maksaa. Siis eihän se ole sidoksissa mikä lämmitys on.

Yhteistyössä