Meidän vauva on kasvanut isoksi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnittelut päivänsankarille! :flower: =)

Ensi viikon lopulla meidänkin kuopus juhlistaa ensimmäisiä syntymäpäiviään. Itse aloittelen pikkuhiljaa töitä, aika menee todellakin ian liian nopeaa... :'( :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 15:16 Madicken04 kirjoitti:

Ensi viikon lopulla meidänkin kuopus juhlistaa ensimmäisiä syntymäpäiviään. Itse aloittelen pikkuhiljaa töitä, aika menee todellakin ian liian nopeaa... :'( :D

Onnea jo etukäteen :)
Mites ne sisko ja veikka, tulevatko hyvin juttuun? Millä on välillä melkoiset sodat täällä tytöillä, molemmat tahtoo saman tavaran ja sitten ollaankin jo naisellisesti kiinni toisen letissä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 15:17 Gloria kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 15:16 Madicken04 kirjoitti:

Onnea jo etukäteen :)
Mites ne sisko ja veikka, tulevatko hyvin juttuun? Millä on välillä melkoiset sodat täällä tytöillä, molemmat tahtoo saman tavaran ja sitten ollaankin jo naisellisesti kiinni toisen letissä :D

Kiitokset! =)

Juttuun tullaan ja toisista tykätään kovasti, mutta nahistelua kyllä syntyy vähänväliä kun toisella on aina kädessään juuri se ainoa lelu minkä sisko/veikka haluaa... :whistle: Tätä kai jatkunee vielä hamaaseen tulevaisuuteen, mutta ovat kyllä tuossa samalla alkaneet touhuta ihan yhdessäkin ja parhaimmillaan nauraa räkättävät molemmat kippurassa. :D

Yhteistyössä