Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Voi ettäOn noi tytöt niin ihania :heart:
Meillekin povailtiin toista tyttöä, saa nähdä onko seuraavassa ultrassa vielä sama suunnitelma ja mitä maaliskuu meille tuo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Voi ettäOn noi tytöt niin ihania :heart:
Meillekin povailtiin toista tyttöä, saa nähdä onko seuraavassa ultrassa vielä sama suunnitelma ja mitä maaliskuu meille tuo![]()
Oletteko menossä 4D ultraan vai oliko tuo tyttöveikkaus np-ultrassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Voi ettäOn noi tytöt niin ihania :heart:
Oletteko menossä 4D ultraan vai oliko tuo tyttöveikkaus np-ultrassa?
Eikun rakenneultrassa, mutta on kontrolliultra vielä viikolla 28 istukan sijainnin takia. Meidän sairaalassa on niin ihanat kätilöt että jaksavat yleensä katsella kaiken "ylimääräisenkin" eikä yleensä ole kiire mihinkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:sef kävitkö itse 4d ultrassa kun sait varmuuden sukupuolesta?
Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:onnea, tytöt on ihania. kolme kappaletta tyttöjä minulla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:otan osaa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:onnea, tytöt on ihania. kolme kappaletta tyttöjä minulla.![]()
Niin mullakin, kohta :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja mä:sef kävitkö itse 4d ultrassa kun sait varmuuden sukupuolesta?
En vaan ihan siinä perinteisessä rakenneultrassa sen katsoivat.
Alkuperäinen kirjoittaja OHO:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:onnea, tytöt on ihania. kolme kappaletta tyttöjä minulla.![]()
Mahtaa mies itkeä itsensä uneen...salaa...
Alkuperäinen kirjoittaja OHO:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:onnea, tytöt on ihania. kolme kappaletta tyttöjä minulla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja mä:sef kävitkö itse 4d ultrassa kun sait varmuuden sukupuolesta?
En vaan ihan siinä perinteisessä rakenneultrassa sen katsoivat.
ok onnee.mulle sanoivat rakenneultras että poika sitten lääkäri käynnil kun lekuri ultras tk.ssa että tyttö joten kumpaakin veikattu.tahtois kyllä itekkin tietää kumpi tuloillaan