Meihelleni siveysvyö?

  • Viestiketjun aloittaja Erin68
  • Ensimmäinen viesti
Erin68
Mieheni on jo pitkään vihjaillut siveysvyön hankkimista itselleen ja hän toivoisi minun ryhtyvän avaimenhaltijaksi. Itse olen jarrutellut ajatusta, vaikka tutustuttuani aiheeseen jonkin verran, näyttäisi hyviä puolia olevan melkoisesti. Ajatus toisen seksuaalisuuden hallitsemisesta tuntuu kyllä oudolta. Onko tällä palstalla ketään, joka olisi kokeillu ko. roolileikkiä? Tuolla suomi24 seksivälineet keskustelupalstalla oli linkki erityiselle siveysvyöpalstalle, mutta näytti vaativan kirjautumista ja haluan pysytellä anonyyminä! Lähinnä naisten ajatukset aiheesta kiinostaisivat.
 
sohfvfvfis
Onko miehesi niin viriili seksimies että pitäs vyöttää?Sinä avaimen haltijaksi.Entä jos häntä alkaa naitattaa aivan sikana ja sinä et avaa vyötä,mites sitten?Minä laittaisin naiselleni seksilukon ettei isomunaiset pääse herkuttelemaan.
 
Yksi uskollinen
Miksi et suostuisi kokeilemaan, jos miehesi haluaa. Vaimoni suhtautui aikoinaan ehdotuksiini hyvin samantapaisesti kuin sinä oman miehesi vihjailuihin. Hyviä puolia on paljon. Nykyisin vaimoni ottaa avaimet tietävästi hymyillen haltuunsa ja haluaa itsekin, että käytän laitetta. Todistettava uskollisuus työmatkojen aikana on hänestä erityisen mieluisaa, vaikka varsinaisesta epäluottamuksesta ei ole kysymys ja vaikka hän tietää, etten siitä pidä.
 
Erin68
Paljastuikin, että mieheni oli jo hankkinut itselleen siveysvyön, ei vain aiemmin kehdannut tunnustaa sitä minulle. Oli kuulema jo testannutkin sitä säätömielessä.
Ok! siveysvyön avaimet ovat nyt minulla ja mies lukittuna eli suostuin leikkiin. Kun mieheni kuuli päätöksestäni, hän lukitsi itsensä siihen häkkyrään, meni ulos ja palasi hetken päästä ruusukimpun kanssa. Mielenkiintoista!!
 
sohfvfvfiss
Onko siveysvyö jollain tavalla seksikapine?Voi leikitellä sitä sun tätä.Tosiasiassa mikään siveysvyö ei pidätä tosimiestä.Pikkurälläkällä tällasista kahleista pääsee eroon.Vaimolle voi sanoa,raiskasivat nuo s...an hintit.En mahtanut mitään.Naisille sellanen siveysvyö missä varakäytävä.Hätätilanteessa avaat tämän luukun ja antaa palaa.
 
Aviovaimo
Hei Erin68, kiva kuulla, että olet ottanut "ohjat" käsiisi ja miehesi on nyt kiihkona sinuun. Käytä tilaisuutta hyväksi ja näet kuinka sinua palvotaan kuin prinsessaa ja saat ihailua ja toiveesi toteutetaan - muutenhan ei lukko aukea. Kerro miten "hyödynnät" tilanteen.
Mekin teemme saman vielä ennen pikku jouluja. Jatkamme siitä....
 
Aviovaimo
Hei Erin68, kiva kuulla, että olet ottanut "ohjat" käsiisi ja miehesi on nyt kiihkona sinuun. Käytä tilaisuutta hyväksi ja näet kuinka sinua palvotaan kuin prinsessaa ja saat ihailua ja toiveesi toteutetaan - muutenhan ei lukko aukea. Kerro miten "hyödynnät" tilanteen.
Mekin teemme saman vielä ennen pikku jouluja. Jatkamme siitä....
 
liyffiyf
Tänne kaivattaisiin avaimenhaltijoita keskustelemaan.
Vaatii kirjautumisen, mutta sen voi tehdä anonyymillä sähköpostiosoitteella ja kaikkihan sellaista tietysti käyttävät.

[linkki moderoitu]
 
sohfvvfis
Siveysvyö tuskin auttaa.Maailmalla taitavia lukkoseppiä.Kädenkäänteessä tekevät kohtuuhintaan tusinan avaimia.Ja vaimo tyytyväisenä aukaisee miehensä piinapenkistä ja kuvittelee pääsevänsä omille jäljille.Miten hygieniapuoli noissa kahleissa?Miten voi värkit pestä ettei ala satiaiset ja muut itämään?Naisilla kuukautisten aikaan tarvii huolehtia hygeniastaan.Miten se onnistuu jos avain on jossain kaakana?
 
utd-iö
Alkuperäinen kirjoittaja Erin68:
Paljastuikin, että mieheni oli jo hankkinut itselleen siveysvyön, ei vain aiemmin kehdannut tunnustaa sitä minulle. Oli kuulema jo testannutkin sitä säätömielessä.
Ok! siveysvyön avaimet ovat nyt minulla ja mies lukittuna eli suostuin leikkiin. Kun mieheni kuuli päätöksestäni, hän lukitsi itsensä siihen häkkyrään, meni ulos ja palasi hetken päästä ruusukimpun kanssa. Mielenkiintoista!!
Onnea vaan molemmille! Kannattaa sitten olla alusta alkaen aika ehdoton. Lisää kukkakimppuja ja paljon muutakin on odotettavissa, kun teet miehellesi selväksi, että sinä päätät laitteen käytöstä. 100 prosenttinen uskollisuus on lahja sinulle. Paras kiitos on ottaa lahja vastaan ja iloita siitä estoitta.
 
Varjonainen
Alkuperäinen kirjoittaja sohfvvfis:
Siveysvyö tuskin auttaa.Maailmalla taitavia lukkoseppiä.Kädenkäänteessä tekevät kohtuuhintaan tusinan avaimia.Ja vaimo tyytyväisenä aukaisee miehensä piinapenkistä ja kuvittelee pääsevänsä omille jäljille.Miten hygieniapuoli noissa kahleissa?Miten voi värkit pestä ettei ala satiaiset ja muut itämään?Naisilla kuukautisten aikaan tarvii huolehtia hygeniastaan.Miten se onnistuu jos avain on jossain kaakana?
Ainakin noissa CB-xxxx malleissa on mukana numeroituja nippusiteen tapaisia nauhoja, joilla voi lukituksen myöskin tehdä. Niitä ei voi rikkomatta irroittaa. Hygienian hoito onnistuu myös lukittuna, vaatii vain hieman enemmän vaivaa. Pari kertaa viikossa pitäisi päästää pesulle ilman lukkoa, sillä myös siveysvyö vaatii välillä perusteellisen puhdistuksen. Ainaskin oma mieheni ajeli kaikki karvat pois alapäästään, on kuulema siistimpää. Äkkiä tuohon silmä tottui, vaikka alkuun vähän hymyilytti, nyt posliini mieheni näyttää itse asiassa paljon paremmalta kuin ennen munakarvojen kanssa .
 
Erin68
Tein illalla miehelleni testin "varjonaisen" innoittamana. Elikkä käskin hänen ajella kaikki karvat pois jalkovälistään. Taisi olla aika paha paikka, sillä mies alkoi heti selitellä, kuinka hän voi pitää kyllä siveysvyötä karvoituksen kanssa, eikä pieni nipistely haittaa mitään, saunaankaan ei kuulema enää ilkeäisi mennä muiden kanssa karvattomana.
Koska neuvottiin olemaan ehdottomia vallan suhteen, toistin vaatimukseni ja lisäsin vielä, että koko leikki loppuu lyhyeen jos toiveitani ei täytetä.
Miehestä kyllä näki, ettei se ollut ajatellut ihan tällaista, mutta niin se vain meni illalla suihkuun ja suoritti "parturoinnin".
En olisi kyllä uskonut! Suuseksiä harrastettiin puolin sekä toisin päivän päätteeksi ja hauskaa oli. Lukko pistettiin kyllä paikoilleen sen jälkeen. Pitää keksiä jotain kivaa viikonlopuksi... onko muilla avaimenhaltijoilla ideoita?
 
aäryip
Alkuperäinen kirjoittaja Varjonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja sohfvvfis:
Siveysvyö tuskin auttaa.Maailmalla taitavia lukkoseppiä.Kädenkäänteessä tekevät kohtuuhintaan tusinan avaimia....
Ainakin noissa CB-xxxx malleissa on mukana numeroituja nippusiteen tapaisia nauhoja, joilla voi lukituksen myöskin tehdä. Niitä ei voi rikkomatta irroittaa....
Itse koen turhauttavana sen, jos pääsen lukittuna kaluuni käsiksi, sillä se tekee koko vaivannäön turhaksi. Siitä huolimatta käytän jokaisen tilaisuuteni hyväksi, jos se vain on kiinni jäämättä mahdollista. Naisista tämä voi tuntua hassulta, mutta tuon ristiriidan vuoksi pyrin itse tekemään laitteestani mahdollisimman turvallisen. Siveysvyön ei tarvitse olla murtovarma. Käytännössä riittää, että luvattomuudet paljastuu ja avaimenhaltija voi valvoa yksinoikeuttaan. Omani ei irtoa rikkomatta sukukalleuksistani ja sinetin rikkoutuu, jos kalun vetää ulos peniskotelosta. Tähän asti se on riittänyt.

 
Jusalukittuna
Hienoa, että Erin68 on jo päässyt homan juoneen kiinni. Itselläni on siveysvyö käytössä lähes jatkuvasti. Vaimo pitää huolta avaimesta.
Se, että alapää on ajeltu karvattomaksi lisää puhtautta huomattavasti, samalla kuin siveysvyön helppokäyttöisyyttä. Ei jää karvoja vehkeen väliin.
Toiseksi on ainakin kaksi siveysvyötä joihin rälläkkä ei tehoa. Menee metallit ja luut poikki katkaisun mukana. Neosteelin ja Latovskin vahvat metalliset siveysvyöt ylettyvät lantiollle saakka. Jos niitä leikataan rälläkällä tulee rumaa jälkeä. Vyö on kunnon vartaloa muotoilevaa karaistua terästä. Näiden siveysvöiden lukotkin on tehty mittatilauksena.
Latovskin vyö on siveysvöiden aatelia. Se on mukava kantaa, huomaamaton ja tukeva. Tehty teräksestä. Munaan ei voi koskea koska se on omassa "kotelossaan". Vyö tehdään mittatilaustyönä ja hinta on kova, noin 2000 euroa.
Taatusti hyvä ja suosittelen.
 
Happy woman
Mies osti seksikkään läpinäkyvän siveysvyön ja on kuin uusi mies. Ei vain halukas vaan hellä ja huomaivainen. Ihana leikki! Ei tarvite kuin pitää avain piilossa, niin kaikki toiveet toteutuu. Suosittelen kaikille =D
 
Avomies cb6000
Kysyin pari vuotta sitten hänen mieltään ja kerroin, mistä siinä mielestäni on. Hän kiinnostui ja niinpä minulle tuli siveysvyö, samalla tuli posliinipaikat.

Välillä olen kiinni, joskus pitkiä aikoja ilman. Tosin pyydän aika helposti kullia lukkoon. Mukavampi olla, ei tule turhaan vedettyä käteensä. Usein saan kyllä antaa käsi- tai suuseksiä vaimokullalle.

Sovimme, että minä en saa vaatia eikä painostaa seksiä itselleni enkä vaatia itsetyydytystä. Lukko antaa silloin kuukauden ilman muuta ennenkuin hän miettiikään ja jatkossa tehdessäni sopimus lopetetaan. Toisaalta, luulen, että se jatkuisi, tuntuu hänellekin mukavalta.

Kaikkihan saadaan auki, mutta uskollisuus on mielestäni kuitenkin oikein. Ei siveysvyö siihen lopu.
 
Pussi-Jussi
Olenkohan ihan normaali, kun ei näytä tämä asia muita kiinnostavan. Uskaltauduin lopulta kertomaan ajatuksesta vaimolle, mutta hintaa en kertonut. Nauruksi meni, mutta ei hänellä mitään vastaankaan ollut. Siveysvyö on nyt tilattu.
 
Mika42
Itselläni pitkä suhde takana, vaimo aika haluton keskustelemaan seksistä yleensäkin. Seksiä meillä on mutta aika harvakseltaan. Itselleni on tullut "paha" tapa hyväillä itseäni melko usein...ei laukeamiseen asti läheskään aina. Tämä sitten taas tekee sen, että en välttämättä ole enää niin halukaskaan seksiin vaimoni kanssa, paha kierre siis.

Olen jo pitkään seurannut keskustelua miesten siveysvyöstä ja olisin kiinnostunut kokeilemaan sitä. Haluaisin saada suhteemme taas sykkimään ja tämä tuntuisi ihan oikealta keinolta.

Ainoa ongelma vain on tosiaan vaimoni, joka on pari kertaa aikaisemmin suhtautunut joihinkin ehdotuksiini (mm...seksileluista) erittäin vastahakoisesti. Samoin voi käydä tässä tapauksessa... :(
 
kraak 68
Minullakin on kokemusta siitä että ,runkkaus on aiheuttanut parisuhde-ongelmia ja ajatella että se on ollut osasyynä jopa avioeroon omalla kohdalla.Tosin vaimo olikin uskoon suuntautuvaa tyyppiä ja katsoi runkkauksen olevan aviorikos.
No,ei siitä runkkauksesta mihinkään ole päässyt,se vainoaa jatkuvasti ,vaikka sitä ei haluaisikaan tehdä.Siksi olisi kiva löytää avaimenhaltija-nainen joka panisi minutkin lukkojen taa.
 

Yhteistyössä