Meihelleni siveysvyö?

  • Viestiketjun aloittaja Erin68
  • Ensimmäinen viesti
Turha
Viimeksi muokattu:
Kivaa
Nyt tuli birdlocked postissa ja mies käyttää sitä. Ei valita että nipistelisi tai muuta. Vaikeeta oli laittaa päälle mutta meni sit suihkussa hyvin saippuan kanssa. Nyt sit alkaa tässä taloudessa asiat muuttumaan :)
 
vieras
Hyvä niin. Muista lisätä sääntöihin että avausmaksu on viisi euroa ja sen jälkeen euron minuutti. Ei kestä valvotut pesut liian kauan. Tai oli se aukaisun syy mikä tahansa =) Katsoo vaan kellosta että kauanko menee, ja pikkurahat pois. Ainakaan meillä tuolla ei pääse tienaamaan. Mies alkaa saatuaankin aika pian pyydellä takaisin lukkoon. Ja mikäs siinä helpottaa minua kun ei tarvi patistella.
 
kivaa
Nyt siis mennään viidettä päivää ja mies alkaa käveleen seinillä. Tottui siihen että joka päivä piti saada, joko seksiä tai sitten itse tumputti useemmankin kerran päivässä. Meillä kotisiivous siirtynyt kokonaan miehen vastuulle, viikonloppuna katsomme onko puhdasta ja sitten saa olla hetken ilman.
Minut hän on kyllä pitänyt tyytyväisenä suullaan ja kielellään. Mahtava keksintö!
Tuo rahajuttu otetaan myös käyttöön, saa vähän lisää shoppailuun. Tänä aamuna mies jäi kotiin vapaapäivällään ja katseli niin anovasti kun laitoin stay-upit ja hameen töihin, olisi kuulemma tehnyt mieli... :)
 
Nainen lukossa
Samassa nipussa on kotiavainten kanssa joten katoavat sitten kaikki avaimet kerralla. Vara avain on hyvässä jemmassa työpaikalla.

Meillä on vaimo siveysvyössä ja avaimet on minulla sekä kotona naisenikin helposti saatavissa!

Olen laittanut avaimet pieneen purkkiin kirjahyllyyn ja liimannut siihen yhden ulkomaalaisen setelin pikaliimalla korkiksi. Nyt avaimet saa helposti setelin rikklomalla/repäisemällä jos hätä ja todellinen pakko tulee, mutta luvattoman avainten oton näkee "sitetin" rikkoutumisesta ja siitähän tulee kova rangaistus...
 
Viimeksi muokattu:
kumiorja
Mulla on ollut noita cb-tuotteita ja vastaavia metallisia.
Niissä ollut sellainen vika että kives luoskahtaa ajan myötä renkaan takaa.
Etenkin farkut jalassa kun menee autoon.

Pisin aika mitä olen ollut yhtä joksoisesta lukittuna on 2 kk ja 20 päivää.
Tämän jälkeen kaikki orgasmit kortsuun ja lopuksi jouduin nielemään siemennesteeni.
Avain on aina naiseni kaulaketjussa rintojen välissä.
Olen kuulemma anovan näköinen kun katson hänen kaulaansa.
Todella kiusaavaa on kun minulle laitetaan suukapula jossa dildo suuhuni ja ulospäin. Tällä joudun tyydttämään naistani. Silloin en pysty olla anelematta vapautta ja taas saan lisä päiviä vankeudelleni
 
Alistettu
Mulla on ollut noita cb-tuotteita ja vastaavia metallisia.
Niissä ollut sellainen vika että kives luoskahtaa ajan myötä renkaan takaa.
Etenkin farkut jalassa kun menee autoon.

Pisin aika mitä olen ollut yhtä joksoisesta lukittuna on 2 kk ja 20 päivää.
Tämän jälkeen kaikki orgasmit kortsuun ja lopuksi jouduin nielemään siemennesteeni.
Avain on aina naiseni kaulaketjussa rintojen välissä.
Olen kuulemma anovan näköinen kun katson hänen kaulaansa.
Todella kiusaavaa on kun minulle laitetaan suukapula jossa dildo suuhuni ja ulospäin. Tällä joudun tyydttämään naistani. Silloin en pysty olla anelematta vapautta ja taas saan lisä päiviä vankeudelleni

Hei
Olen lähes aina siveysvyössä. Vaimoni rakastaa kun saa hallita minua. On tehnyt minusta tosi nöyrän. Meillä pesullekin pääsee vain käden selän takana käsiraudoissa. Sitten vaimo hoitaa pesun ja laittaa siveysvyön taikaisin. Seksiä saan kerran pari kuussa ja heti kun vaimo on tyydytetty, vyö napsahtaa takaisin kiinni. Vaimoni kyllä tyydytän lähes päivittäin. On ihanan nöyryyttävää kun haluaa pesulle ja on pakko suostua käsirautoihin. Meillä on käytössä metallinen CB vyö. Ei edes uskalla ajatella rikkomista, siinä menee vehkeet mukana. Sinulla on liian iso rengas kivesten ympärillä. Ei ainakaan mulla voi tulla renkaan ja penisputken raosta kives läpi ilman että se litistyy.
 
Viimeksi muokattu:
Jussi 59
Mä haluasisin niin kovasti siveysvyön itselleni. Kun panettaa jatkuvasti ja runkkaan joka työmatkalla. Vaimoni kotona ihemeetlee miksi en halua sitten naidan häntä kotona. En voi kertoa, että olen juuri runkannut. Ei vain paneta.

Mietin, että tässä tilanteessa olisi kiva jos minulla olisi siveysvyö. Mutta miten kerron sen vaimolleni?
 
Jussi59
Hei
Olen lähes aina siveysvyössä. Vaimoni rakastaa kun saa hallita minua. On tehnyt minusta tosi nöyrän. Meillä pesullekin pääsee vain käden selän takana käsiraudoissa. Sitten vaimo hoitaa pesun ja laittaa siveysvyön taikaisin. Seksiä saan kerran pari kuussa ja heti kun vaimo on tyydytetty, vyö napsahtaa takaisin kiinni. Vaimoni kyllä tyydytän lähes päivittäin. On ihanan nöyryyttävää kun haluaa pesulle ja on pakko suostua käsirautoihin. Meillä on käytössä metallinen CB vyö. Ei edes uskalla ajatella rikkomista, siinä menee vehkeet mukana. Sinulla on liian iso rengas kivesten ympärillä. Ei ainakaan mulla voi tulla renkaan ja penisputken raosta kives läpi ilman että se litistyy.

Heippa
Mikä Cb teillä on käytössä. Voitko suositella sitä?
 
Viimeksi muokattu:
onnellinen
Heippa
Mikä Cb teillä on käytössä. Voitko suositella sitä?

Sain aivan uskomattoman joululahjan!! Vaimo sitoi mut sänkyyn eilen illalla käsistä ja jaloista!!
Avasi vielä yhden paketin jonka oli jemmanut aatosta. Siellä oli CB 6000!!! Vaimo imasi kassit tyhjäksi ja laiitoin siveysvyön kiinni! Mukana tuli munalukkokin. Nyt kuulemma joudun olemaan lukossa pitkälle kevääseen..Aika jännä tunne täytyy kieltää. Vaimo käskettää koko ajan tekemään jotain ja pakkohan se on totella! :) Suosittelen!
 
Viimeksi muokattu:
lukittuna
Ollaan harrastettu näitä CB juttuja jonkin aikaa ja kivaahan se onkin.
Nyt vaimo on löytänyt jostain uuden idean ja puhunut minua ympäri jo viikon verran.
Vaimo haluaa että minulle laitetaan terskalävistys renkaalla eli ns. Prince Albert lävistys. Tämä metallirengas voidaan sitten kätevästi lukita siveysvyön putken päähän niin että penistä on mahdotonta vetää ulos putkesta. Näin lukitus olisi satavarma.
Uskallanko suostua tuohon ajatukseen? Vaimo lupasi sen synttärilahjaksi. Synttärit on ensi kuussa.
 
--
Jos vaimo puhuu sua ympäri lienee selvää että itse et halua. Eikö vastaus tällöin ole aika ilmeinen.

Itse en lähtisi edes pidempiaikaiseen käyttöön. Miehille on evoluution lomassa kehittynyt esim. aamuerektiot jostain syystä. Kukaan ei tiedä mitkä ovat pitkän ajan vaikutukset aamuerektioiden estämisestä. Tutkimuksiahan aiheesta on tasan nolla.

Ollaan harrastettu näitä CB juttuja jonkin aikaa ja kivaahan se onkin.
Nyt vaimo on löytänyt jostain uuden idean ja puhunut minua ympäri jo viikon verran.
Vaimo haluaa että minulle laitetaan terskalävistys renkaalla eli ns. Prince Albert lävistys. Tämä metallirengas voidaan sitten kätevästi lukita siveysvyön putken päähän niin että penistä on mahdotonta vetää ulos putkesta. Näin lukitus olisi satavarma.
Uskallanko suostua tuohon ajatukseen? Vaimo lupasi sen synttärilahjaksi. Synttärit on ensi kuussa.
 
Viimeksi muokattu:
lukittuna
Jos vaimo puhuu sua ympäri lienee selvää että itse et halua. Eikö vastaus tällöin ole aika ilmeinen.

Itse en lähtisi edes pidempiaikaiseen käyttöön. Miehille on evoluution lomassa kehittynyt esim. aamuerektiot jostain syystä. Kukaan ei tiedä mitkä ovat pitkän ajan vaikutukset aamuerektioiden estämisestä. Tutkimuksiahan aiheesta on tasan nolla.

Kieltämättä ajatus kiehtoo. Mut olisiko tuosta jotain haittaa?
 
Viimeksi muokattu:
Wannabee Houdini
Hei Erin68 ja muut: Tämä ketju on pari vuotta vanha. Miten teillä tänne kirjoitelleet (tai muut) miehen siveysvälineen käyttö on kehittynyt? Tuliko se jäädäkseen vai oliko se ohimenevä "kink"? Jos tuli jäädäkseen, miten homma on ajan kuluessa kehittynyt, ovatko lukitusajat esim. pidenneet tms.?
 
Erin68
Wau! Tämä aloittamani aihe on näköjään kiinostanut muitakin. En ole pitkään aikaan käynyt Elleissä, ja oli mukavaa huomata tuttu ketju, jonka otsikossa kirjoitusvirhe:)

Pikkaisen tarinaa tuosta siveysvyöstä. Eli alku läksi siis oikein mukavasti, kun olin päässyt epäilyksistäni leikin suhteen. Mieheni oli lukittuna lähes koko ajan muutamia lomamatkoja ja viikonloppuja lukuunottamatta. Olin oikein tyytyväinen järjestelyyn ja niin oli miehenikin. Sitten jossain vaiheessa alkoi mies vihjailemaan leikin lopettamisesta. Tivatessani syytä tähän, mies lopulta kertoi odottaneensa minulta jotain dominan elkeitä leikin edetessä, ja pettyneensä siihen etten halunnut useammin seksiä tai käyttänyt valtaani rankemmin.

No, sepä siitä sitten, ajattelin ja luovutin avaimet takaisin miehelleni. Täytyy tunnustaa, että olin pettynyt tilanteeseen. Pidettiin jokunen päivä mykkäkouluakin. Varmaan meni useampi kuukausi, ettei siveysvyöstä mainittu sanaakaan. Siten eräänä iltana nukkumaan käydessä mies otti asian puheeksi. Kertoi miettineensä, mikä meni vikaan? Juteltiin sängyssä varmaan useampi tunti.

Aamulla mies kysyi varovasti, että ottaisinko avaimet taas haltuuni. Minä kerroin etten edelleenkään aio muutua miksikään ruoskaa heiluttavaksi dominaksi. Mutta jos tavisvaimo käy ,eikä miehellä seksin suhteen ole mitään odotuksia, niin sitten voidaan jatkaa tätä leikkiä.

Ei se mies mitään kysellyt, antoi suukon ja avaimet. Siitä on nyt varmaan vuosi aikaa ja lukko on edelleen ahkerassa käytössä. Elellään muuten ihan perusarkea, mutta mies pääsee laukemaan ehkä kerran kuussa tai harvemmin. Muuta seksiä/kiusoittelua aina tarpeen mukaan. Näin meillä, miten muilla, vieläkö leikki jatkuu?

Kevättä odotellessa

t. Erin68
 
looginen
Wau! Tämä aloittamani aihe on näköjään kiinostanut muitakin. En ole pitkään aikaan käynyt Elleissä, ja oli mukavaa huomata tuttu ketju, jonka otsikossa kirjoitusvirhe:)
Valta ja vallattomuus ilmeisesti kiinnostaa, ehkä se on seksikästä! Varsinkin silloin kun sen käyttö on tasapainossa tai vaikutus sopivan epätasaista? En halua ottaa kantaa siihen kuinka valtaa pitäisi käyttää, miten valtaa käyttäisi oikein tai väärin, mutta esitän yksinkertaistettuna muutamia leikkisiä toteamuksia esimerkin vuoksi.

Pikkaisen tarinaa tuosta siveysvyöstä. Eli alku läksi siis oikein mukavasti, kun olin päässyt epäilyksistäni leikin suhteen. Mieheni oli lukittuna lähes koko ajan muutamia lomamatkoja ja viikonloppuja lukuunottamatta.
Todellisuudessa halutaan järjestää vaikuttava leikki, jakaa valta sovittujen roolien mukaan tai ehkä jakaa roolit vallankäytön mukaan (D/s).

Olin oikein tyytyväinen järjestelyyn ja niin oli miehenikin.
Voidaan ajatella että valtaa käytetään oikein silloin kun se sopii kummallekin, siitä sovitaan, tehdään sopimus yhteisymmärryksessä, vaikka tarkasti ottaen yhteisymmärrystä ei vielä ollutkaan*.

Sitten jossain vaiheessa alkoi mies vihjailemaan leikin lopettamisesta. Tivatessani syytä tähän, mies lopulta kertoi odottaneensa minulta jotain dominan elkeitä leikin edetessä, ja pettyneensä siihen etten halunnut useammin seksiä tai käyttänyt valtaani rankemmin.
Yhteisymmärryksen puute tuli esille. Nainen käytti valtaansa yksin oman mielensä mukaan, mielivaltaa ja yksinvaltaa (dominoi), josta mies valitti.* Mies olisi halunnut päätösvaltaa siihen miten domina käyttäytyy.

No, sepä siitä sitten, ajattelin ja luovutin avaimet takaisin miehelleni. Täytyy tunnustaa, että olin pettynyt tilanteeseen. Pidettiin jokunen päivä mykkäkouluakin. Varmaan meni useampi kuukausi, ettei siveysvyöstä mainittu sanaakaan.
Sopimus raukeaa erimielisyyksiin ja se myös suullisesti irtisanotaan, aivan niinkuin asiallista onkin tehdä. Nainen luovuttaa miehen antaman valtuutuksen takaisin. Valtaa ei enää käytetä väärin eikä oikein, mutta se jurppii ja asiasta järjestetään 'demokratian vastainen' mielenosoitus. Kun valtaa ei käytä kukaan syntyy omituinen rappiotila, taantumuksellinen aika.

Siten eräänä iltana nukkumaan käydessä mies otti asian puheeksi. Kertoi miettineensä, mikä meni vikaan? Juteltiin sängyssä varmaan useampi tunti.
Itseasiassa mies odotti naisen käyttävän valtaansa miehen haluamalla tavalla. Voidaan sanoa että mies ehdotti vallan väärinkäyttöä, mihin nainen ei suostunut.

Aamulla mies kysyi varovasti, että ottaisinko avaimet taas haltuuni. Minä kerroin etten edelleenkään aio muutua miksikään ruoskaa heiluttavaksi dominaksi. Mutta jos tavisvaimo käy ,eikä miehellä seksin suhteen ole mitään odotuksia, niin sitten voidaan jatkaa tätä leikkiä.
Miehen valtapyrkimykset vesittyivät naisen ehdottomaan kieltämiseen ja voidaan sanoa että tässä saavutettiin raja, dominaleikin loppu ja todellisen tyrannian alku, mutta ehkä paradoksaalisesti - naisen ehdoton vallankäyttö vain vahvistuu.

Ongelma ei ole se kuka valtaa käyttää tai kuka käyttää sitä enemmän ja kuka vähemmän.
Joku sitä kuitenkin aina käyttää ja kun sitä käytetään, se myös vaikuttaa. Jos vaikutukset ovat vääriä on vallankäyttäjä väärässä. Tässä tapauksessa vaikutukset ovat kummankin mielestä haluttuja (siinä mielessä oikeita) ja domina näinollen käyttää valtaansa oikein, sekä ilmeisen viisaasti… etten sanoisi.

Ei se mies mitään kysellyt, antoi suukon ja avaimet.
Ei mikään ihme, rajankäynti kai vähenee. Mieshän sai dominansa. Tyytyväisyys vallitsee.
 
Viimeksi muokattu:
optimisti
Hieno analyysi tarinasta jossa dominoiva vaimo on saanat miehensä asemaan josta ei enää paluuta.Mies nauttii olla alistettuna ja vaimokin näyttää nauttivan vallastaan.Ajan mittaan naisen valta vain lujittuu koskemaan kokonaisvaltaisesti koko arkielämää.Siveysvyöllä on enemmän ja enemmän vain symboolinen vaikutus.Seksiä harrastetaan vain silloin kuin vaimo on sillä tuulella.Näinhän se menee useimmissa suhteissa.Toivotaan kuitenkin että leikkinä alkanut kokeilu jatkuu ja intohimoa riittää.
 
vierailija
Minullakin on kokemusta siitä että ,runkkaus on aiheuttanut parisuhde-ongelmia ja ajatella että se on ollut osasyynä jopa avioeroon omalla kohdalla.Tosin vaimo olikin uskoon suuntautuvaa tyyppiä ja katsoi runkkauksen olevan aviorikos.
No,ei siitä runkkauksesta mihinkään ole päässyt,se vainoaa jatkuvasti ,vaikka sitä ei haluaisikaan tehdä.Siksi olisi kiva löytää avaimenhaltija-nainen joka panisi minutkin lukkojen taa.

jos vaimo kieltää runkkauksen, pitää saada nussia joka päivä, vähintään aamulla ja illalla, oli kuukautiset tai ei, kokemuksesta voin sanoa, että pillu on parempi kuin oma käsi, vaimo selälleen ja polvet kohti kattoa, sisään ja spermat sisään
 
Viimeksi muokattu:
Ookoo
En pysty kuvailemaan sanoin miten outoo porukkaa maailmas on. Mulla se menee aina kyl oikeeseen osoitteeseen eikä tartte käydä vieraissa. Kuulostaa aika kellarimeiningiltä
 
N1979HKI
Mieheni on jo pitkään vihjaillut siveysvyön hankkimista itselleen ja hän toivoisi minun ryhtyvän avaimenhaltijaksi. Itse olen jarrutellut ajatusta, vaikka tutustuttuani aiheeseen jonkin verran, näyttäisi hyviä puolia olevan melkoisesti. Ajatus toisen seksuaalisuuden hallitsemisesta tuntuu kyllä oudolta. Onko tällä palstalla ketään, joka olisi kokeillu ko. roolileikkiä? Tuolla suomi24 seksivälineet keskustelupalstalla oli linkki erityiselle siveysvyöpalstalle, mutta näytti vaativan kirjautumista ja haluan pysytellä anonyyminä! Lähinnä naisten ajatukset aiheesta kiinostaisivat.

Heippa! Ketju on jo vähän vanha mutta siveysvälineet ne voi ja kukkuu hyvin :) Se on tuonut meille sellaista sopivaa pientä piristystä ja arkihupia elämään :) Se on meillä sellainen arjen seksilelu joka on jäänyt tavaksi joten miehelläni on aina penis lukittuna kunnes on aika hurjastella aviovuoteessamme ;) Muoviset oli ihan surkeita leluja joten tilattiin sellainen hiukan parempi Saksasta, teräksinen "munalukko". Steelworxx oli merkki muistaakseni :) Miestäni se ei ole muuttanut pätkääkään, korkeintaan se vonkaa pesää hiukan enemmän kuin ennen ;D Ei elämää pidä ottaa liian vakavasti eikä ketään pidä pakottaa lukitsemaan sukupuolielimiään =) Hupinsa ja arjenilonsa jokaisella ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä