Meihelleni siveysvyö?

  • Viestiketjun aloittaja Erin68
  • Ensimmäinen viesti
siivooja_m
meillä siveysvyö 24/7 käytössä ja mulla lupa mennä ja tulla miten haluan.
mieheni oppinut olemaan nöyrä palvelija mulle. :)
saan olla muiden kanssa niin paljon kuin haluan ja taloutemme raha-asiat ovat täysin minun hallinnassani.
mies myös nauttii osastaan ja saahan hän käsihoidon multa joka kuun viimeinen päivä.
asunto on aina todella siisti ja mieheni käyttäytyy aina moitteettomasti. :)
No onhan tuo sitä todellista onnea kun sellaisen vain löytää. Miksi pidetään pahana jos toinen alistuu kun se tulee aluksi omasta tahdosta ja miellyttämisenhalusta.

Minulle sopisi hyvin tuollainen malli.
 
Viimeksi muokattu:
KK
Jos joku olisi halukas testaamaan mieheensä siveysvyötä (tai joku mies haluaa tietää, miltä se tuntuu), niin minulla olisi myynnissä TÄYSIN KÄYTTÄMÄTÖN siveysvyö. Siis tosiaan vyö-mallinen eli asetetaan vyötärölle, tehty ruostumattomasta teräksestä ja muistuttaa NeoSteelin malleja. Vyö on täysin säädettävissä vyötärönympäryksellä 65-110 cm. Ja pois sitä ei saa millään ilveellä, kiitos erittäin pitävän lukon. ;)

Myyn hintaan 90 euroa postikuluineen (Suomen sisällä). Tällaisesta vyöstä tämä on alihinta, koska aidot NeoSteelit maksavat satoja euroja ja tämä on myös taatusti kestävämpi ja varmempi kuin CB-muovimallit. Mutta kun tällä hetkellä ei ole käyttöä tässä taloudessa... Ennen kuin menee jollekin toiselle, osta itsellesi tai vaikka joululahjaksi miehelle. ;)

Jos olet kiinnostunut lisätiedoista ja esim. kuvista, laita sähköpostia: kattosian [at] gmail.com !
 
Kylikki
Itse annan mieheni haistella jalkoväliäni pakotuksen lisäämiseksi penislukossa siitä saan vielä nöyremmän aviomiehen joka toteutta vähäisimmänkin toiveeni. Kerran viikossa otan lukon pois hän purkautuu valvonnassani tai hyväilen häntä loppuun asti jonka jälkeen lukko paikalleen ja mies puhdistaa sotkut (joskus laitan miehen nuolemaan mällit pois). Kiusoitteleeko muut miestään tällätavoin.
 
siivooja_m
Itse annan mieheni haistella jalkoväliäni pakotuksen lisäämiseksi penislukossa siitä saan vielä nöyremmän aviomiehen joka toteutta vähäisimmänkin toiveeni. Kerran viikossa otan lukon pois hän purkautuu valvonnassani tai hyväilen häntä loppuun asti jonka jälkeen lukko paikalleen ja mies puhdistaa sotkut (joskus laitan miehen nuolemaan mällit pois). Kiusoitteleeko muut miestään tällätavoin.
Kuulostaa juuri oikeanlaiselta lukon käytöltä:)
 
Viimeksi muokattu:
TyytyväinenNainen
olipa mahtava ketju, tämän innoittamana meilläkin on nyt käytössä cb6000 sessioiden aikana. Mies siveysvyössä tekee mitä vaan minä tahdon, että avaan lukon
 
kumiorja
Nyt olen ollut my-steelin siveysvyössä kolme vuotta. Eli ajan joka sovittiin maksu dominan kanssa.
Joudun lähtemään alkkari ostoksille koska olen pitänyt siveysvyötä mutten alkkareita pariin vuoteen. Toinen vaihtoehto on että käytän siveysvyötä vaikka avaimet on itselläni. Uutta Valtiatarta kun en ole vielä löytänyt
 
cb 6000s
Minä olen käyttänyt cb6000s siveysvyötä kohta kaksi vuotta, Avain on minulla itselläni. Mutta silti olen onnistunut pitämään sitä viisi päivää siten etten ole ottanut sitä kertaakaan pois. Sen jälkeen olo ilman siveysvyötä tuntui alastomalta, niinkuin jotain puuttuisi.
Nopeasti tottuu taas olemaan ilman sitä, mutta minusta alkoi tuntua etten halua olla ilman sitä, koska se tuntuu kuin toiselta iholta ja mukavalta.
Nykyään käytän siveysvyötä satunnaisesti, välillä on pitkiä taukoja ja niinkuin nyt pitkiä käyttö aikoja.
Avaimen haltija olisi mahtava, mutta näin se on paljon käytännöllisempää.
 
juha
Minulla ei ole ollut kelle antaa avainta joten olen luottanut Little miss Jayn avaimen haltija palveluun.
Aloitin 2 viikolla nyt on menossa kuukauden mittainen jakso siveysvyössä, kuukausi ja 2 viikkoa lähes saman hintaisia. Minusta ihan hyvä systeemi. maksun jälkeen saan postissa lukon, mutta en avaimia ne tulee myöhemmin.
 
Lukittu mies
Hei

Hiukan päivitystä tähänkin viestiketjuun.

Luin aihealueen läpi, ja paljon oli samankaltaisia mielipiteitä ja kokemuksia kuin itselläni. Olen siis reilu kolmekymppinen mies, joka käyttää siveysvyötä.
Kaikki alkoi liiasta itsetyydytyksestä... Ja keinokin löytyi sen estoon. ;)
Olen sinkku, mutta silti käytän Holy trainer "vyötä" koko ajan. Viikon aikana pari-kolme perusteellista pesua. Haaveena olisi löytää tietysti tähän leikkiin lähtevä nainen. :)
Pisimmillään olen ollut yhtäjaksoisesti ilman avaamista vain noin viikon.

Ja samoin, kuin muilla, on tullut tunne että ilman tätä ei osaa olla. :) Ja jotenkin tuntuu hyvältä, turvalliselta ja kotoisalta kun muna on putken sisällä. Ja avuttomalta, kun ei näe, eikä pysty koskemaan omaan veitikkaansa.
 

Yhteistyössä