meikäläinen on kyllä siitä surkea tapaus etten toimi ilman yöunia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Viime yönä sain jäbän nukkumaan rauhallisesti viideltä. Siihen asti oli kitinää, yskää, pyörimistä ja hereillä oloa. Itse en siis nukkunut silmäystäkään.

Puol kasilta poitsu sitten heräs, sangen pahantuulisena. Nyt olen hänen kanssaan nukkunut kahdet päikyt, toiset vartin ja toiset puol tuntia. Vaan ei riitä.

No juu, mä olen itse myös kipeä, joten se varmaan vielä pahentaa asiaa. Mutta mun ihan oikeesti pitäis NYT imuroida ja siivota, tehdä ruokaa ja ulkoiluttaa koira. Tunnin päästä tulee kiinteistövälittäjä ja sitä ennen pitäis vielä kait tän kämpän olla kohtuukunnossa ja emännälläkin päällään muuta kuin kotilökärit.

Illalla pitää viedä esikoinen treeneihin, käydä koulussa kääntymässä ja sieltä yhteen politiikkajuttuun.

Enkä jaksais siis yhtään mitään. Istun tässä säälimässä itseäni. Miten se voikin olla tämmöistä? Kun siis tiedän että moni vanhempi on joutunut valvomaan PALJON enemmän kuin mä. Mulla yks yö tekee totaalistopin toiminnalle...

Piti ekana kommentoida et jätä imuroimatta ja siivoamatta, niin mäkin olen tehnyt nyt kun olen kipeä, mut jos välittäjä on tulossa niin ehkä jotein kannattaa sitten tehdä.

Eikös sun pitänyt ne politiikka jutut jättää vähemmälle?

Mä oon ihan samanlainen! Tarvitsen unta vähintään sen 8h ja mielellään 30min päikkärit (vähintään) jotta olisin tyytyväinen ja suht pirteä. Oon saanut paljon negatiivista palutetta asiasta, tyylin ei aikuinen ihminen voi olla tollainen, tai että olen laiska. Mutta olemme kaikki yksilöitä, enhän minä ole valinnut olla tällainen "nukkumatti". Jos joudun valvomaan lasten kanssa menee multa spasmat ihan sekaisin ja olen varsinainen hirviöäiti! Valitettavasti näitä öitä on aika paljon...

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Piti ekana kommentoida et jätä imuroimatta ja siivoamatta, niin mäkin olen tehnyt nyt kun olen kipeä, mut jos välittäjä on tulossa niin ehkä jotein kannattaa sitten tehdä.

Eikös sun pitänyt ne politiikka jutut jättää vähemmälle?

Juu. Siis koulua mulla on enää ens viikko, jolloin on vielä 2 tenttiä. Politiikkaa olen nyt jo reilusti vähentänyt. Tänään on vaan yks lautakunnan kokous, jonne on mentävä. Tai ei tietenkään pakko, mutta hyvä olis.

Yhteistyössä