Meikkaamisesta kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wdwdwq
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wdwdwq

Vieras
mikä eyeliner (silmänrajaus) kynä sellainen joka kestää oikeasti. lumene, nivea, kanebo ym kokeiltu. ja kaikki leviää ikävästi luomelle hyvästä pohjustuksesta huolimatta.

mikä paras ripsiväri jolla saa ripset näyttämään pitemmiltä ja joka ei leviä päivän aikana alaluomelle.

onko ripsiin saatavana kestopidennystä. toisen silmän ripset osittain lyhyempiä kuin muut, näyttää hassulta.

No siis ripsienpidennyksiähän tehdään, eka kerta maksaa noin 90-120e ja sitten huoltoa 4-5 vkon välein noin 50e / kerta. Kanebon ripsari on mulla toiminu, ei varise eikä leviä alaluomelle. Linerina on MAC, aivan loistava eikä leviä. Mulla myös aiemmin samoja ongelmia, ripset oli varisseet alaluomelle ja rajaus levinnyt. Mutta ei enää :)

Mulla on pysynyt äkkiseltään muistaakseni kaikki eyelinerit. Niin kynät, tussit kuin siveltimelläkin laitetut. Vaikka pohjustais luomea vain sen puuterin verran.
Mutta mä laitankin luomiväriä rajauksen päälle.

Millainen ripsentaivutin sulla on? Mulla oli ennen muovinen ja se ei paljoakaan taivuttanut, huikea ero kun osti metallisen ja kyllä saa pitkän näköiset ripset.
Ripsivärin varisemiseen en osaa mitää neuvoa antaa, käytän itse Lumenen Natural Codea ja olen ollut ihan tyytyväinen. Kauheasti kun ne ei saa varista kun käytän piilareita. Toisaalta haluan että on myös iso harja ja hyvä levittää.

[QUOTE="Anne";22042842]Mulla on pysynyt äkkiseltään muistaakseni kaikki eyelinerit. Niin kynät, tussit kuin siveltimelläkin laitetut. Vaikka pohjustais luomea vain sen puuterin verran.
Mutta mä laitankin luomiväriä rajauksen päälle.

Millainen ripsentaivutin sulla on? Mulla oli ennen muovinen ja se ei paljoakaan taivuttanut, huikea ero kun osti metallisen ja kyllä saa pitkän näköiset ripset.
Ripsivärin varisemiseen en osaa mitää neuvoa antaa, käytän itse Lumenen Natural Codea ja olen ollut ihan tyytyväinen. Kauheasti kun ne ei saa varista kun käytän piilareita. Toisaalta haluan että on myös iso harja ja hyvä levittää.[/QUOTE]

mulla just sellainen metallinen ripsentaivutin.

Lumene Blueberry liquid eyeliner on itsellä käytössä ja pysyy todella nätisti koko päivän, vaikka teen sillä välillä hyvinkin leveitä kissansilmä-rajauksia :) Alla on luomiväri tai pelkkä mineraalipuuteri.

Yhteistyössä