Meikki ei pysy naamassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Rairai"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Rairai"

Vieras
Ai että ärsyttää!

Mä olen kokeillut niin monia eri meikkivoiteita, enkä viittisi tuhlata satoja ja satoja niihin.. Jos mä laitan vähän -muutama tunti näyttää siltä ettei ole ollenkaan. Jos mä laitan ihan kunnolla (en nyt mitän pakkelinaamaa u know), eli ihan peitevoidetta jne, ei se pysy. Puutereita on kaksi erilaista ja huh... Kosteusvoide vain pahentaa asiaa..

Nyt justiinsa tilasin isadoran meikkivoiteet, peitevoiteet, poskipunat jne.. Ja naama näyttää ihan hirveältä parin tunnin jälkeen kun nenästä jne kuluu pois. Ripsarikin vaan karisee nykyään! Mitä helvettiä? :D Miksei mulla pysy meikki naamassa? Mä en haluais laittaa ollenkaan ripsaria kun tulee niin rumat silmät.. Ennen sai nätit :( Ja joo, nyt on menossa 3 ripsari kuukauteen. Oon kokeillut vaihtaa :(

Mä veikkaan että mulla on sekaiho. Välillä saattaa olla rutikuiva, ja tänään on taas rasvasempi.. Mä en oikein ole osannut ostaa pohjustusvoidetta. Eikai siinä tule sellainen ylimeikattu olo? Tykkään kuitenkin kevystä meikistä :)

[QUOTE="Rairai";29853568]Mä veikkaan että mulla on sekaiho. Välillä saattaa olla rutikuiva, ja tänään on taas rasvasempi.. Mä en oikein ole osannut ostaa pohjustusvoidetta. Eikai siinä tule sellainen ylimeikattu olo? Tykkään kuitenkin kevystä meikistä :)[/QUOTE]

Ei "näy" mitenkään, tasoittaa vaan oman ihon sileämmäksi ja kiinnittää meikin paremmin :) Kannattaa kokeilla, muistaakseni ainakin L'orealilla olisi joku hyvä edullinen vaihtoehto, mikäli haluaa testata :)

Paras noista primereista (l.pohjustusvoiteista) on Urban Decay:n Primer Potion. Sitä saa kasvomeikin pohjustukseen sekä silmämeikille oman. Hieman on hintavahkoa, mutta toimii niin hyvin ja on riittoisaa, että kannattaa satsata niihin ennemmin kuin käyttää satasia meikkivoiteisiin, jotka ei kuitenkaan kestä. Joillakin sarjoilla on myös sellaisia meikinkiinnityssuihkeita, esim. MAC:illa sekä Urban Decaylla. Niitä kannattaa käyttää myös, jos meikki tuntuu häviävän kasvoilta. Kiinnityssuihkeissa on sekin plussa, että se "sulattaa" liiat puuterit tasaisemmaksi lopputulokseksi.

Yhteistyössä