Meikkipussin päivitys, neuvoja :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nenna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nenna

Vieras
Eli siis... Meikkaaminen on täysin jäänyt lasten myötä (enkä silloinkaan ollut mikään virtuoosi, paremminkin aloittelija) ja työelämä kohta kutsuu. Meikit on kaikki järjestään vanhoja, osa useamman vuoden takaa jo ja ajattelinkin yhtä luomiväriä lukuunottamatta kaikki laittaa menemään.

Nyt sitten kokeneemmat meikkaajat, mitä minun kannattaa sinne meikkipussiin hommata?? Ajattelin tilata ihan yves rocherilta, kun oman kylän valikoimat ovat niin huonot joten jos joku vielä osaa suoraan tuolta puljulta vinkata jotain hyvää niin iso kiitos siitä.

Eli siis mitä kaikkea pitää olla meikkipussissa pohjustuksesta lähtien?

Ihan pelkiksi meikeiksi mä hankkisin värillisen päivävoiteen tai ihan meikkivoiteen- kumpaa nyt tykkää käyttää. Irtopuuterin meikin kiinnitykseen ja kivipuuterin siltä varalta että pitää lisätä päivän aikana.
Peitepuikko ehkä?
Ripsiväri ja silmienrajauskynä tai eyliner tai tussi.
Huultenrajauskynä
Huulikiilto

Tää mun perussetti.

Niin ja pohjustukseen kosteusvoide ja tarpeen mukaan ihan meikinpohjustusvoide, jos iho sitä vaatii. Ja puhdistusaineet tietenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
juuri tuli ohjelma aiheesta ykköseltä nimeltään projektina keho...löytyisköhän jostain vielä katsottavaksi

Näin tuosta lopun ja se juuri antoi tämän sysäyksen tähän meikkupussin tyhjäämiseen :) Pitää käydä kattomassa löytyykö areenasta, että näkis se alunkin...

sinuna menisin ammattimaskeeraajan juttusille. iän myötä iho muuttuu eikä samat yönsiniset luomivärit enää käy kuin teininä.
arsenaalin ei tarvitse olla suuri, muutama perusmeikki riittää, kunhan ne ovat hyviä ja laadukkaita, juurio sinun ihollesi sopivia =).

Yves Rocherista en osaa sanoa, kun ko. pulju ei ole oikein minun makuuni, mutta: meikkivoide, puuteri, ripsiväri, rajauskynä (itse hoidan samalla kynällä rajaukset ja kulmakarvat kun sattui olemaan sopiva) sekä jotakin arkikäyttöön sopivaa luomiväriä. Itse suosin vaaleaa, sellaista joka hädin tuskin näkyy mutta saa luomet nätin näköisiksi ja tuo pikkusen hehkuakin. Huulipuna on melko tarpeeton, joku kiva huulikiilto on tarpeellisempi.

Niin ja muista myös hyvä kosteusvoide kaiken alle.

Itse panostan näihin:
-hyvä kasvo- ja silmänympärysvoide
-meikkipuuteri on helppo ja nopea sipaista kasvoille, siinä kun on meikkivoide ja puuteri samassa
-kanebo 38 -ripsiväri, pysyy vauhdissa mukana säässä kuin säässä
-punaa tai aurinkopuuteria sipaus poskiin
-huulirasvaa
-jos haluaa ja kerkeää niin ruskealla meikkikynällä rajaukset ja/tai neutraalia luomiväriä

Luonnolliseen arki/työmeikkiin tarvitsen päivittäin:
- ihon kiiltoa ehkäisevä meikkivoide (Chanel)
- puuteri (Chanel)
- poskipuna, sävy coral (Clarins)
- ripsiväri (Diorin blackout, kakkosena tilanteen mukaan Kanebon 38°)
- luomiväriduo jossa vaalea ja tumma sävy (tällä hetkellä mm. Lumenen wet&dry sävy tähtisumu, jonka tummempaa sävyä käytän myös rajauksiin) Tykkään myös Cliniquen ja Lancomen luomiväreistä
- huulipuna (Clinique, Chanel, Dior) Huulikiiltoja en pysty käyttämään päivittäin sillä ne kuivattavat ainakin minun huuleni.

Hyvät silmämeikkisiveltimet ovat myös tarpeen.

Yves Rocherin tuotteista en valitettavasti osaa suositella, kun en käytä.

Yves Rocherilta en tilaisi mitään. Mutta asiaan: Itse ostaisin hyvän meikkipuuterin, päivävoide (omalle iholle sopiva ), musta ripsiväri, kulmakynä, poskipuna ja väritön huulikiilto. Itse hankkisin ihan laatukamaa osaavalta kosmetiikkamyyjältä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko sitten jotain muuta nettikauppaa mistä voisi meikkejä tilailla? Meillä kun ei sadan kilometrin säteellä ole oikein noita paikkoja mistä saisi kosmetiikkaa...

Tai sitten otat Avonilta omat tunnukset ja tilaat sieltä meikit yms. lisätietoja jaanuska@gmail.com tai yksärillä kun ei saa enempiä ko. aiheeta jutella

Antakaa sosiaalidemokraattinen kasvatus lapsilleenne. Kaikki pioneerileireille.Heti.Antakaa sosiaalidemokraattinen kasvatus lapsilleenne. Kaikki pioneerileireille.Heti.Antakaa sosiaalidemokraattinen kasvatus lapsilleenne. Kaikki pioneerileireille.Heti.Antakaa sosiaalidemokraattinen kasvatus lapsilleenne. Kaikki pioneerileireille.Heti.Antakaa sosiaalidemokraattinen kasvatus lapsilleenne. Kaikki pioneerileireille.Heti.Antakaa sosiaalidemokraattinen kasvatus lapsilleenne. Kaikki pioneerileireille.Heti.Antakaa sosiaalidemokraattinen kasvatus lapsilleenne. Kaikki pioneerileireille.Heti.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä