Meikkivoide pintakuivalle, mutta helposti rasvoittuvalle iholle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rasvainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rasvainen

Vieras
Eli hakusessa olisi hyvä meikkivoide tämmöisen n. parikymppisen nuoren naisen iholle, joka kyllä on rutikuiva kun suihkusta tulee, mutta kiiltelee rasvaisuuttaan parin tunnin päästä!

Merkillä ja hinnalla ei itseasiassa ole väliä, joten kaikkea saa suositella. En käytä meikkivoidetta päivittäin, joten lähinnä tarvitisisin hyvän meikkivoiteen pitämään kiiltelyn poissa esimerkiksi baari-illan aikana tai jossakin juhlallisella tilaisuudessa, kuten häissä.

Ihollani ei ole hirveästi epäpuhtauksia tai muutamaan paljon peittelyä kaipaavaa, joten meikkivoide saisi olla suhteellisen kevyt, mutta kuitenkin sen verran peittävä, että sillä saa koko kasvoille tasaisen sävyn.

Väliin saa myös heittää kommentteja siitä, millainen olisi myöskin hyvä puuteri meikkivoiteen päälle. Pohjustan nykyisen meikkivoiteeni, joka on Maybelinen Super Stay 24h, Lumenen Beauty Base Matifying Primerillä, jonka olen kokenut pelastavaksi enkeliksi ja pitää tosiaan kiillon suhteellisen hyvin poissa, joten meikin pohjustus on kunnossa! Olen kuitenkin kyllästynyt tuon meikkivoiteen paksuuteen, joten etsin uutta ja kevyempää, mutta en kuitenkaan mitään sävyttäviä päivävoiteita.

minulle avun toi cliniquen superbalanced meikkivoide, hinta taisi olla noin 30 euroa ehkä hieman yli, mutta tuote ei tuo kuivia kohtia esille, peittää laajentuineita ihohuokosia sekä hillitsee hikoamista. Itse olen kokeillut tuotteita laidasta laitaan ja tämä on ollut yksi parhaista. Monissa meikkivoiteissa tulee nuo kuivat kohdat rumasti esille ja naamakin alkaa melkein heti kiiltämään meikkivoiteen laiton jälkeen. Tuote on kevyt ja jos on näppylöitä ne saa piiloon sitten peitevoiteella. Hyvin levittyvä kevyt meikkivoide.

Jolla ei ole pysynyt mikään meikkivoide kauniisti, paras on ollut Sisley, Stockalta saa näytteitä. Mutta nyt olen käyttänyt kuukauden Bare Minerals meikkipohjaa ja takaisin en enää palaa voiteisiin. Tähän, kun laittaa pohjalle kosteusvoiteen, joka jättää mattapinnan ja lumenen rasvoittuvan ihon primeria, ei tarvitse meikkiä korjata koko päivänä, meikki on vielä illallakin niin kuin se olisi hetki sitten laitettu!

Yhteistyössä