Meiliystejä etsitään..

21.03.2006
130
0
16
Olen 23-vuotias opiskeleva äiti Pohjois-Pohjanmaalta, perheeseeni kuuluu aviomies ja 2 1/2-vuotias tyttö. Pikkukakkosta kuumeillaan, kohtapuoliin annetaan vauvalle lupa tullakin jos tullakseen on :D

Harrastuksiin voisin lukea mm. akvaarion hoidon, sisustamisen, kirjeenvaihdon, kirpputorit, lukemisen, shoppailun ja postcrossingin.

Etsin meilikaveria joka jaksaisi kirjoitella enemmänkin kuin pari riviä kerran kuussa, siis ystävää jonka kanssa voisi vaihtaa ajatuksia ja kuulumisia kaikesta maan ja taivaan väliltä. Jos tunnet olevasi etsimäni henkilö, heitä YV:llä =)

Heitä mua maililla ninnu07@netti.fi
Mä tykkään kirjotella ja pidän pitkistä maileista ka myohemmässä vaiheessa voidaan kirjoitella kirjeitä :)
Meidän perheeseen siis kuuluu 2 tyttöä. 2v ja 4kk sekä tietenkin isäntä ja koira :) laita mailia ja jutellaan lisää

Ps. onko sulla skypeä? Kerro kaikki vaikka mailissa.
vastaan heti takas kun huomaan että on tullut mailia.

Heippa!Mistä päin pohjois-pohjanmaata olet,minä olen 29v ja perheeseemme kuuluu 2v 6kk ikäinen tyttö ja mies ja koira. Minut saa myös lisätä kaveriksi.En aina ole netissä mut silloin kun olen niin kirjoitellaan vaan.Nettiä ei vielä kotona mut hankinnassa on. Eli oona.kati@hotmail.com (myös mesenä)
Odotan et pääsemme kirjoittelee!<br><br>

Yhteistyössä