Meillä 2 lasta ennestään ja molempia on pitänyt vauvana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Keinuttaa jossain vaiheessa uneen. N. 1kk-5kk ikäisenä eivät ole nukahtaneet kumpikaan muuten kuin sitterissä/turvakaukalossa heilutteluun. Eikä siis auttanut että vähän jalalla keikutti vaan piti heiluttaa ilmassa tasaisesti ja rauhallisesti.

Nyt on kolmas lapsi tulossa ja mietin että kumpi olisi fiksumpi hankinta tuota ennakoiden?

Sellainen vauvakeinu mitä paljon Amerikassa kai käytetään. Mitä esim. Fisher Price myy ja siihen saa erilaisia kappaleita soimaan ja erivauhtia paristolla keinumaan?

Vai sitten sellainen "haikarapussi" sängyksi minkä saa kattoon reikkumaan?

http://www.orasel.fi/www/popupcard.php?id=57

Mietin että tuo keinu ei menisi ihan vastasyntyneellä ( ? ) mutta menisi sitten kuitenkin pidempään kun tuo haikaranpussi koska vauvan saa siihen kiinni ja siinä on virikkeitä isommallekin lapselle.

Mutta sitten taas tuo haikaranpussin saisi kiinnitettyä meidän oman sängyn viereen ja jos tuntuu että vauva heräilee useinkin yöllä niin olisi helppo pussukkaa vähän keinuttaa jos vauva siihen nukahtaisi syötön jälkeen?

Ystävän vauvalla on sellainen keinu, missä "turvakaukalo" keikkuu musiikin ja erilaisten äänien (sade, meri, jne) tahdissa. Se on todettu erittäin toimivaksi aika vaativalla vauvalla :). Ja käytettiin jo vastasyntyneellä, pehmeä peitto vaan alle.

Mä haluun sen, jos lisäännyn vielä =)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ystävän vauvalla on sellainen keinu, missä "turvakaukalo" keikkuu musiikin ja erilaisten äänien (sade, meri, jne) tahdissa. Se on todettu erittäin toimivaksi aika vaativalla vauvalla :). Ja käytettiin jo vastasyntyneellä, pehmeä peitto vaan alle.

Ehkä mekin sitten lähdetään etsimään tuollaista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Ehkä mekin sitten lähdetään etsimään tuollaista :)

Mä oon niin ihastunut siihen keinuun :D ja vauvaankin kyllä. Nyt 8 kk ikäinen vauveli viihtyy siinä vieläkin todella hyvin, eli ei se ihan lyhytikäinenkään tunnu olevan.

Yhteistyössä