Meillä ainakin päiväkodin johtaja ja hoitaja sanoivat että voin tuoda

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti ja vauva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti ja vauva

Vieras
lapsen hyvillä mielin hoítoon vaikka itseni olen vauvan kanssa kotona. Ovat samaa mieltä että lapset tarvitsee päiväkotia. Itse jaksan olla lasten kanssa kotonakin, mutta ajattelen nytten lasteni parasta viedessäni heidät hoitoon. Enkä aio pahoittaa mieltäni vaikka miten tuomitsette täällä samassa tilanteessa olevia. Minä olen töitä tehnyt ja hoidosta maksamme! Ja eivätkä lapset siellä joka päivä oo, eikä viittä tuntia kauempaa. Toinen on eskarissa ja toinen menee ensi syksynä eskariin.

Jokainen tavallaan. Ja omakin 4v poika selvästi tarvitsee muutakin toimintaa, pelkkä koti ja äiti ei riitä, meillä nyt mennään 5xviikko puistoilulla, mutta tosiaan pitää mennä joka päivä! Tuon ikäiset kaipaa jo leikkiseuraa ja omaa tekemistä, päiväkoti voi olla ihan hyv vaihtoehto. JOtain 2v vanhaa en laittaisi, mutta.. Isommat kyllä, jos ei olisi tuota puisto mahdolisuutta.

Minä olin ottamassa kolmevuotiaan pois pk:n kirjoista kun kuopus syntyi. Päiväkodissa kuitenkin ehdottivat että pitäisin paikan (puolipäiväisen ). Sanoivat vielä että jollen joka päivä viitsi tuoda niin ei se haittaa. Neuvoivat näin ilmeisesti sen takia että tiesivät että palaan työelämään ja poju tarvitsee silloin hoitopaikan. Pikkusisaren saanti samaan paikkaan oli kuulemma myös helpompaa tällä järjestelyllä.

Poika viihtyi, ja joka aamu tuo heräsi ajoissa mennäkseen kavereitten kanssa leikkimään. Minä olisin kyllä mieluummin ollut kotona molempien kanssa, paljon helpompaa.

Alkuperäinen kirjoittaja provo:
toiset äidit eivät jaksa keksiä virikkeellistä toimintaa lapsillee ja näin ollen onkin perempi muiden hoitaa,mikäs siinä eihän se äitiys kaikille sovi.

Ootko kade vai katkera vai kenties molempia?=)

Yhteistyössä