meillä ei oo koskaan ollut reimateciä mutta

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
tänä vuonna ostan ne ihan vaan sen vuoks et haluan nähdä onko ne hintansa väärti, meillä ollut pienenä kyllä muksuilla reimaa sitä halvempaa.. Mut nyt vanhempana 5 vuotiaalla lassien pukuja olen ostanut koska mua ei merkit paljoa kiinnosta, ollut nyt 3 pukua pojalla siis 2 vk pukua ja tänä vuonna toppapuku ja olen niin pettynyt siihen laatuun :/
pojan välipuvusta meni 2 kk aikana kaikki polvet ym puhki ja repes, ompelin niitä 2 kertaa, ja nyt tän talvipuvun kans sama laulu, ollut talven käytössä pitäs olla kaikkein kestävin lassie joku maksokin jotain 80e toi puku ja se on ihan rikki joka puolelta, polvet on ihan läpi puhki ja housut on ihan järkyn näkösiks mennyt, en enää ihmettele jos joku haluaa panostaa kalliisiin pukuihin,taas huomasin et köyhällä ei oo varaa ostaa halpaa,olis pitänyt uusia 2 krt puvut molemmille lapsille tänä talvena jo etä halvemmaks tulee ostaa kerralla kunnolliset, mikäli nekään sitte kestää.

Meillä on ollu Rasavil tän talven, oon ollu tosi tyytyväinen! Reimatec on vk-puku, ja se on pelittänyt kanssa tosi hyvin. Molemmat oli ostettaessa jotain alle satkun luokkaa...

Aina reimatecciäkään. Poika pilasi oman toppapukunsa peffan laskemala pyllymäkeä sellaisesta mäestä. jossa vähän pilkisti hiekkaa. yhden laskun jälkeen kamalan näköinen. Mietin tuossa, millainen puku olisi Lassien G-tech. siinä on kuulemani mukaan joku takuu.

miks musta vaan hipelöidessä reimateckiä ja tickettiä et reimatecin puvut oli ohuempia ja kangas jotenkin lirumpaa..ticketin puvun kangas taas aika tuhdin ja kestävän oloista.oli halvempikin..

Ihan oikeesti kunnolla jo rymyävillä lapsilla on ihan onnenkauppaa kestääkö reimatec.
Reimatec+ kestävämpi corduran ansiosta,mutta hintaakin lisää.
Cordura on meillä ollut ainakin alaosassa ehdoton kriteeri 3 vuotiaasta alkaen ja kyseessä tyttölapset.
Olen nähnyt reimatec haalareita ihan hirveässä kunnossa peinelläkin käyttöajalla.

Meillä poika 4v on tälle talvelle saanu reimatecin haalarin polveen 2 reikää ja tammikussa ostettuun remuunkin jo hyvät naarmut. Asutaan vielä pohjoisessa että täällä on ihan luntakin eikä polvia ole asfaltissa ryystetty. Ticketiä ajattelin alkaa seuraavaksi testaamaan. 2v tytöllä vaatteet pysyvät kyllä lähes uudenveroisena.

Reimateciin olen kuitenkin kosteussuojan puolesta ollut enemmän kuin tyytyväinen. Meillä ei kuravaatteita ole käytetty ollenkaan. Reimatecin vk kinttaat ajanu meillä kurakinttaitten asiaa ja niitä on ihan lätäkössä uitettu ja sormet on pysyny kuivana.

Mä vannon Lassien G techin nimeen - sille saa vuoden puhkikulumattomuustakuun, eikä ole meillä ainakaan ollut lähelläkään se tilanne. Sen sijaan Reimatecit ihan pyllystä, polvet ja peppu kuluu puhki alta aikayksikön. Sekä tietysti hinta vaikuttaa aika oleellisesti valintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Mä vannon Lassien G techin nimeen - sille saa vuoden puhkikulumattomuustakuun, eikä ole meillä ainakaan ollut lähelläkään se tilanne. Sen sijaan Reimatecit ihan pyllystä, polvet ja peppu kuluu puhki alta aikayksikön. Sekä tietysti hinta vaikuttaa aika oleellisesti valintaan.

Peesaan tätä, vielä ei ainakaan puhki olla saatu yhtäkään tuon merkkistä pukua =) Meillä ei reimatec kestä yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
mikä puku sitte kannattaa ostaa että kestää :/ näistä on niin eri kokemuksia?? mistä noita ticketin pukuja saa? ja entäs se jonathan tai remu puku??

Ihan sama minkä puvun ostaa!! Kuravaatteet on kuitenkin maailman paras keksintö!

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
pitäsköhän sit kokeilla tota lassie g-techiä meillä ei oo sellasta ollutkaan..
Onko jossai näkyvissä millasia värejä niissä on..

Eilen kävin cm.ssa niin siellä oli ainakin pojille lime/ruskea, kivan värinen oli =)

Meillä toisella tytöllä on tuo Lassien G-tec haalari, ja siinä tosiaan on vuoden puhkikulumattomuus takuu! Aivan huippu juttu meidän likan kohdalla joka on kova remuamaan pihalla eikä pahemmin katsele missä leikkii, tosin tarvitseekokaan,enköhän se ole kuitenkin minä joka siitä turvallisuudesta huolehtii..

Yhteistyössä