Meillä jäi eilen tutti pois..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuttila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuttila

Vieras
kohta 11kk tyttäreltä nappasin eilen aamulla tutit pois.Päikkärit meni ihan ok.toiset jätti väliin kokonaan.Illalla huusi tikissä puoltoista tuntia ja nukahti.kahden maissa yöllä heräsi huutamaan ja otin viereen.aamuun saakka nukuttiin.äsken tunnin verran sängyssään huusi.silittelin ja laittelin soittista soimaan.viimein rauhottui ja nukahti.
Pitkään aikaan tutti ei ole ollut kuin nukkuessa käytössä.

Kokemuksia kuinka kauan on mennyt vierottautumisessa?ja onko ollut vaikeaa?ja minkä ikäisenä?
eilen illalla tyttö potki ja hakkasi raivokkaasti minua.Huusi ja kiljui..olen helpottunut että sain aikaiseksi tehdä tän nyt koska se olis ollut myöhemmin vaan vaikeampaa,näin eiliseen kohtaukseen viitaten.tyttö on todella temperamenttinen

meille tutti oli rasite yöuniin jo aika monta kuukautta.tyttö heräsi useasti yössä etsimään sitä ja sitten autoin etsinnöissä.Yöuni hyvin katkonaista lapsella tämän takia.

Meillä jätettiin pois 1v9kk, olleet käytössä lähinnä nukahtaessa. Meni todella kivuttomasti eikä yhtäään itkeny perään. Parina päivänäja iltana vähän kauemmin kesti nukahtaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Siihen menee pari yötä ja sitten lapsi tottuu tutittomuuteen.

Minä luin ekaks "miehellä jäi eilen tutti pois"
*silmät ristissä* :D

no ehkä vähän miehelläkin :) on nimittäin ollut aina hanakampi tarjoamaan tytölle sitä kaupassa tms. kun meinaa hermostumista tulla ..

Esikoisella jäi pois noin 1v 7kk iässä, ei oikeesti tarvinnu tuttia. Olin ostanut kokeiluun ihan erimallisia tutteja, jotka eivät pojalle kelvanneet (mam vaihtui emman anatomisesti muotoiltuun). Viskeli tutilla minua ja seiniä. Yhden illan kiukutteli, siihen jäi tutti.

Keskimmäinen oli noin 1v 4kk kun tutti jäi pois. Pidettiin pitkä joululoma, jonka alussa neiti siirtyi pinnasängystä jatkettavaan ja loman lopussa oli tuttikin jäänyt pois.. Muutaman päivän ja illan ajan vaadittiin äidiltä kärsivällisyyttä, kun toinen pyysi tuttia.

luovuttiin tutista pitkälti yli 2-vuotiaana vasta. meni oikein hyvin, muutaman kerran kyseli alkuun perään, ei mitään itkuja. yllätykseksi hän n. puolen vuoden päästä kyseli yllättäen tuttiensa perään, että hän tahtoo ne takaisin.

ja vinkkinä niille, joilla ei vielä ole tutistaluopumisaika, mutta se häiritsee unia kun tutti tipahtaa, eikä löydy. minä säilytin lapsen sängynpäässä tyynyn takana n. 5-10 tuttia. lapsi löysi aina uuden tilalle, vaikka tipahti.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
luovuttiin tutista pitkälti yli 2-vuotiaana vasta. meni oikein hyvin, muutaman kerran kyseli alkuun perään, ei mitään itkuja. yllätykseksi hän n. puolen vuoden päästä kyseli yllättäen tuttiensa perään, että hän tahtoo ne takaisin.

ja vinkkinä niille, joilla ei vielä ole tutistaluopumisaika, mutta se häiritsee unia kun tutti tipahtaa, eikä löydy. minä säilytin lapsen sängynpäässä tyynyn takana n. 5-10 tuttia. lapsi löysi aina uuden tilalle, vaikka tipahti.

meillä ollut harson kulmassa,mutta turhautuu etsiin sitäkin jos ei heti satu oikea kulma :)