meillä kummatkin vanhemmat kotona tyttö lapsi 5 kuukautta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja barcelona blom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

barcelona blom

Vieras
isä täällä kertoilee omia tuntemuksiaan. tytön syntymä ja kurkkaus tähän maailmaan oli niin rakas hetki itselleni ja tunne oli aah joo tyttöilyä tommonen :) terveenä ja pääsi heti ensi imetyksen jälkeen myös isän syliin ja rauhoittui kun siinä kiikkustuolilla höpöttelin. oli tottunut vissiin isän lauleskeluun ja höpöttelyyn kohdussa ollessaan ja välillä vähän kovempaankin ääneen heh. noh ekat kolme yötä tyttö huusi ja meille tuli hetkeks sellanen et tätä kö tää on ikuisesti. mulla alkoi kiukku tulla kolmantena päivänä ja sanoin naiselle että nyt lähden kotona käymään. kävin pitsalla ja join yhden oluen ah paras kalja koskaan. sen jälkeen palasin perhehuoneeseen rentoutuneena ja sanoin ädille mene sinä nyt käymään hetkeksi kahvilassa. huh oli jänittävä hetki olin nyt siis kahden tuon nyytin kanssa ekaa kertaa. mutta laiotin vaavin masuni päälle ja rentouduin ja höpöttelin ja laulelin mitä sanoja päähän pälähti viellä tänäkin päivänä välillä laulan puheeni vauvalle:). vaavi nukahti, Iso kiitos hyvinkään hoitajille ja se että saimme olla perhehuoneessa 5 päivää. voin kyllä nyt jo sanoa että hieno homma että meillä mahdollisuus kummankin olla kotona okei rahallisesti ei olla rikkaita mutta kasvetaan yhdessä nauravan iloa kiljahtelevan lapsen kanssa. sitä en vaihtaisi rahaksi nyt sen tiedän. sekin helpottaa että kumamtkin voi nauttia vapaista hetkistä joka päivä. se helpottaa myös kaikkien kolmen suhteen laatua. toki itsekkin aamu äreänä satan nalkuttaa :D joh myönnän tanttamaisuuteni aamulla. mutta ollut tämä aika myös hyvää kasvamista pikkuhiljalleen pois omasta itsekkyydestä. toki on päiviä jolloin haluaisin olla omissa mielikuvituseikkailuissani ja lukea kirjoja. sen myös saan. Vauva kasvaa niin nopeasti :( mutta rakkaus kasvaa koko ajan lisää ja kaupassa meitä naurattaa kun höpötellään eri tavaroista olen myös suurimmaksi osaksi päässyt noloudesta eroon. eli laulelen vaikka kauppa jonossa kun tiedän että se rauhoittaa vauvvaani jos vauvalla hätä kuuntelen. mutta olen oppinut myös sen milloin äänessä on komennuksen vikaa ja reagoin siihen sitten omalla tavallani. ja joo opettelen myös vaikka vauva vasta 5 kuukautta miten reagoin eritilanteisiin myöhempää varten harjoittelen samalla. pussailen ja halailen myös tyttöä ja se on kivaa. hankalin aika oli ku nvauvalla oli 1,5 viikkoa nuha ennen kuin kaksi hammasta tuli silloin oli pinna tiukalla unien takia ja enempi tiuskittiin toisilemme niin se menee, Silloin on hyvä että kummatkin saavat levätä väsyneenä mä ainakin muutun jääräpääks ja oman mukavuuden etsijäks. mutta olen jo hyvin päässyt siitä eroon. suuria tunteita ja maitopullokin voi saada uuden merkityksen katsokaapa kiehet kuinka se piltti silkalla tahdon voimalla siirtää järkäleen.

Hieno alku vanhemmuudelle. Meilläkin olisi unelmana, että voisimme molemmat olla kotona lasten kanssa. Asuntovelallisena se ei vain ole mahdollista.

Muuten olen sitä mieltä, että aloittajan teksti ei ole miehen kirjoittama.

alotin elämän vähän eri lähtökohdista silloin ei ollut koulut ja oppikirjan mukanen teksti päälimmäisenä elämässä. noh nyt näin jälkeen päin oli hyvä että kävin kovat koulut nuorena. niistä on tullut voimavara ihan 26 vuotias mies olen tiedän paljon heikkouksistani ja vahvuuksistani. kun kerron kerron miten itse näen asiat suoraan mie en jaksa pelailla. leikkiä kyllä ja vakavuutta on myös matkassa

Mahdollista ole pankin jää neuvotella maksu pienemmäks . Ainakin meillä näin tosin maksamme vain putkiremppaa . Se onnistui ainakin . Tärkeä huomio myös tämäkin että kun itseä laiskottaa olisi helpompi juurikin syyllistää ja kiukutella jotta väsyneenäkin piristyn veän tunteella goofyna piristyy toki vastuut tuntien

Isät lasten kasvusta ja olkaa läsnä. Kauneinta se on vai onko se kivempaa palvella yleensäkin tiedotonta esimiestä. Mulle ainakin näin käyny. Kasvatetaan yhdessä vahvoja lapsia ja empaattisia ennen kaikkea. Muistaakaa lapset on omia phileas phogeja seikkailioita mie on me passarpatou:D ohjausta tottakai. Kun aloin kehtaamAan näyttämään tuntee ja puhumaan totuuden on se kevyttä. Ei ole rakkauuta jos jopa itselleen valehtelee

Yhteistyössä